Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun tuttava kritisoi jatkuvasti, kun en halua lapsilleni ottaa ylimääräisiä rokotuksia

Vierailija
11.11.2010 |

He ottavat kaikki mahdolliset rokotukset, mitä tarjotaan. Se mun mielestä ihan ok, jos katsovat sen tarpeelliseksi.

Me ei oteta kuin välttämättömät, ei siis näitä influenssa tyyppisiä rokotuksia.

Hän alkaa aina suu vaahdossa puolustella, miksi ne kannattaa ottaa. En voi tajuta, että tästä sitten jauhetaan monia kertoja kerta toisen jälkeen.

Heillä otetaan ja meillä ei, se on siinä.

Ei mun tarvi puolustella miksi ei oteta.

Miten muilla?

Alkaa jo pikku hiljaa vit...taa jatkuva päteminen!

Heidän lapset kun ovat aina terveitä ja niiin valtavan oikein kasvatettuja.

Voi kun ihmiset tajuaisivat, missä menee raja ja mikä ei kuulu muille: (.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oman epävarmuuden peittämistä sillä, että on koko ajan perusteltava omia valintoja. Rokotteet on nyt niin pinnalla, että niillä on helppo päteä, olipa oma suuntaus sitten rokotuskielteinen tai äärimmäisen myönteinen. Harva oikeasti ymmärtää rokotteista kovin paljon.

Vierailija
2/2 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yrittää pätee.

Muutenkin on todella tunkeva kysymyksillään ja mileipiteillään. Harmittaa, että joudun tälläisen kanssa olemaan tekemisissä.

Mun mielestä pitäisi kunnioittaa jokaisen perheen valintoja, näkemyksiä ja kasvatusperiaatteita.

Ja kaikkein tärkeintä, kunnioittaa toisten yksityisyyttä.

On suorastaan törkeää alkaa kritisoimaan ja kyselemään miksi näin ja miksi näin. Kyllähän sitä kerran saa kysyä ja oman mielipiteensä sanoa, mutta kun tätä jatkuu ja jatkuu vain.

Kyseinen ihminen on vahva luonteinen, en tiedä yrittääkö käännyttää vai mistä tässä on kyse.

Heikosta itsetunnostako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla