Mitä ajattelet siitä, että 16-18-vuotias katsoo jouluna lastenohjelmia?
Musta vähän outoa.. Esim. Just näitä joulupukin kuumaalinjaa, lumiukkoa ja mitä niitä nyt on.
Kommentit (72)
Eiks ton ikäsen pitäs tohon aikaan jo notkua kartsalla potkimassa mummoja, eikä istua sisällä kattomassa lällyohjelmii??
ikää 46v. Ja meillä lapset katsoo kanssa, teinitkin, nostalgiaa ja joulun perinnettä.
Ja sellainen rento kaunis juhla joulu meillä on; valmistellaan etukäteen paljon, hääräillään yhdessä keittiössä kaikki sen mitä tarvii, lapset koristelee kuusen.
Ja nyt lapset iältään 6-20v, ja ovat kaikki pienestä pitäen olleet mukana joulun valmisteluissa, siis myös 3-10 -vuotiaina ;).
Että relaa vähän ja mieti mikä sua oikeesti ärsyttää?
Minä olisin sitä mieltä että ihanaa että vielä katselee lastenohjelmia. Olen suvussani törmännyt tapaukseen jonka kaikki energia meni isotteluun ja uhoamiseen ettei vaan kukaan luulisi häntä lapselliseksi.. Olisi ollut ihanaa jos sekin lapsi (17v) olisi vain relannut ja katsellut rauhassa lumiukkoa sohvalla, eikä kiroillen pälyillyt keittiöstä.
Murrosikäisen fysiikka ja psyyke on niin kovassa myllerryksessä, että se ihan oikeasti VÄSYTTÄÄKIN. Mulla nousee niskavillat pystyyn kun aina jaksetaan valittaa teinien laiskuudesta. Kun vastaava myllerrys laitettaisiin aikuiseen, hän saisi mt-leiman, psyykepillereitä ja masennuksesta puolen vuoden loman.
Se luultavasti haluaa tunnelmoida.
mitä sitten vaikka katsoo? Tuleeko sieltä nyt jouluna jotain mielenkiintoisia ohjelmia, ei ole ainakaan aikaisempina vuosina tullut, elokuvatkin esitetään yleensä vasta yöaikaan.
Onhan tuossa vielä se nostalgia-aspekti tuon ikäisellä, omassa lapsuudessaankin on jo katsellut jouluisia lastenohjelmia. Minäkin olen aikuisenakin katsonut vielä pätkiä Samu-sirkasta, sitä näytettiin jouluisin jo silloin, kun minä olin lapsi...
Siis puhun nyt sellaisista, jotka katsovat ne YKSINÄÄN eivät lasten kanssa! Lasten kanssa noiden katsominen olisi ok. Mutta se että joku jaksaa yksin tillottaa LASTENohjelmia tuntuu vähän vajaalta.
Minäkin katson joskus yksin lastenohjelmia, tai kahdestaan mieheni kanssa =)
Anoppi myös katsoo joka aamu lastenohjelmia telkkarista, ainakin niin hän väittää.
Sinä taidat olla niin rajoittunut ettet hoksaa mikä niissä ohjelmissa voisi viehättää.
Minä olen 25v ja katon samoja ohjelmia koristellessani kuusta ja puuhaillessani jouluaaton puuhiani :DD siis olen outo minäkin
Kerrotko mulle mitä omituista tuossa on??
aattoaamuna kun on niin paljon tekemistä että siinä ei kauheasti lastenohjelmia kerkeä katsomaan
Miksi ei katsoisi, onhan monen aikuisen mielestä niitä mukava katsella esim. yhdessä lasten kanssa. Ne tuovat monelle jouluisen fiiliksen.
Mahtava, että edes jouluaattona saa olla lapsenmielinen. Katson ne aina itsekin.
omituinen kun 33v ja katson myös noita ohjelmia jouluna.
odotellessani lääkäriin pääsyä. Ja olen 46-vuotias.
ja yli 50v olen, mitä ton ikäsen pitäs tehdä ap?
Meillä kaikki pienestä teiniin katsovat niitä. Katsotaan me välillä pikkukakkostakin isojen kanssa ja jutellaan.
Tehkää hommat etukäteen niin ehtii sitten jouluna nauttia ja rauhoittua.
Onko tuo edes outoa, kun meitä on niin paljon?