Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet siitä, että 16-18-vuotias katsoo jouluna lastenohjelmia?

Vierailija
11.11.2010 |

Musta vähän outoa.. Esim. Just näitä joulupukin kuumaalinjaa, lumiukkoa ja mitä niitä nyt on.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät lasten kanssa! Lasten kanssa noiden katsominen olisi ok. Mutta se että joku jaksaa yksin tillottaa LASTENohjelmia tuntuu vähän vajaalta.

Vierailija
22/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen että miten kerkeää aattoaamuna kun on niin paljon tekemistä että siinä ei kauheasti lastenohjelmia kerkeä katsomaan

Esim. meillä ei ole koskaan ollut. Saako teillä edes alle teini-ikäiset lapset katsoa niitä, vai onko heilläkin kova kiire aattoaamuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana huutelemassa hävyttömyyksiä mummoille :)

Vierailija
24/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Taotaota ja Nils Holgerssonia kun ne telkkarista tulevat. Nehän on suorastaa must-nykyisin. Teletappejakin kerran jo kyseli.

:=D

Vierailija
25/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattoaamuna kun on niin paljon tekemistä että siinä ei kauheasti lastenohjelmia kerkeä katsomaan

Meillä ainakin ruoat laitetaan ennen aattoa puolivalmiiksi, ettei tarvitse kuin korkeintaan lämmittää ja laittaa esille. Siivoukset ja kuusen sisälle tuontikin on hoidettu just siksi, että jouluna saa sitten rauhoittua juhlimaan.

Vai oletko niitä, jotka paketoivat viimeiset lahjat juuri ennen pukin tuloa?

Itsekin katsoin kuumaalinjaa 16-18-vuotiaana eikä kukaan katsonut kieroon.

Vierailija
26/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhun nyt sellaisista, jotka katsovat ne YKSINÄÄN eivät lasten kanssa! Lasten kanssa noiden katsominen olisi ok. Mutta se että joku jaksaa yksin tillottaa LASTENohjelmia tuntuu vähän vajaalta.

taitaa olla joku "vajaa" tytär- tai poikapuoli kyseessä? Kyllä meillä vanhempien kotona on ollut usein se telkkari auki, vaikka kaikki talossa ovat olleet täysi-ikäisiä.

Kyllä sitä ihmiset kaikenlaista miettivät. Monelle teinille lastenohjelmat ovat jouluperinne.

Mun 58-vuotias isäni kuuntelee mielellään lasten toivekonserttia. Taitaa olla aika vajaa.

Vierailija
27/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenohjemia? EI se mikään vajaa ole sen takia. Käyn elokuvissa lapseni kanssa usein ja olen huomannut että esim. Itse Ilkimystä, Toy Storya jne. on PALJON aikusia ihmisiä ilman lapsia katsomassa noita.

Ovatko hekin kaikki vajaita? Minkä yläikärajan annat lastenelokuville?

Eniten kiinnostaa minkä ikäinen ap on itse? Juuri 15v täyttänyt kovis joka ei TOD. kato mitään lapsille olevaa elokuvaa ettei paljastuisi että on itsekkin vielä ihan lapsi...

Vierailija
28/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Taotaota ja Nils Holgerssonia kun ne telkkarista tulevat. Nehän on suorastaa must-nykyisin. Teletappejakin kerran jo kyseli.

:=D

ehdottomasti

Vierailija
29/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusen koristelu

Joulupuuron tekeminen

Sukulaisvieraiden läpikäyminen (mitä eivät voi syödä yms.)

Nostan päiväkahvilla tarjottavat leipäset ja muut naposteltavat sulamaan pakkasesta

Pöydän kattaus jouluaamiaiselle

aamiaisen jälkeen pöydän tyhjennys ja putsaus

Valmistaudutaan jouluvieraiden tuloon kattamalla pöytä

keitetään päiväkahvit

lakaistaan karisevat neulaset kuusen alta

Missä välissä sitä makaisi pari tuntia sohvalla ja tuijottaisi lastenohjelmia?

Tehkää hommat etukäteen niin ehtii sitten jouluna nauttia ja rauhoittua.

Vierailija
30/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehtii ja voi katsella siis lasten ohjelmia edes jouluna, tuskinpa muulloin niitä tuijottaa niin intensiivisesti.

Vierailija
31/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin jouluaattona lastenohjelmat aina yksin, vaikka ei ollut edes lapsia. Menin useasti iltavuoroon töihin ja hain jouluntunnelman katsomalla aamupiirretyt.

Kai minä olen joku vajakki.

Vierailija
32/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin niitä itsekin vielä 18-vuotiaana.

Kaikesta ihmiset jaksaa paineita ottaa.

Vierailija
33/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään piirretyistä, ja esim. lumiukko on kuulunut mun jouluun "aina" ja olen 32.

Vierailija
34/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen katsonut aina ja jopa yksin. mies katsoo ainakin nykyään ikää 27v. en tiedä jaksoiko keskittyä lasten ohjelmiin 16v. mutta kertoi että heillä on ollut perinteenä myös tuo lumiukon katsominen.

kaveri piirissä meni yksi joulu melkein piloille kun oikean joulupukin(kuumalinja) tilalla oli sijainen!!

Vierailija
35/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyseessä on 17-vuotias tytärpuoleni. Joka tulee meille jouluksi katsomaan lastenohjelmia. :)

Ei edes osallistu lasten hoitoon ja vieläpä jää jouluaterialle illalla.

Kyllä minua vähän ärsyttää katsoa tuota löhöävää säkkiä sohvan nurkassa, kun itse laitan kiireessä jouluaamiaisia koko porukalle! Katsoisi ne kotonaan!

Vierailija
36/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusen koristelu Joulupuuron tekeminen Sukulaisvieraiden läpikäyminen (mitä eivät voi syödä yms.) Nostan päiväkahvilla tarjottavat leipäset ja muut naposteltavat sulamaan pakkasesta Pöydän kattaus jouluaamiaiselle aamiaisen jälkeen pöydän tyhjennys ja putsaus Valmistaudutaan jouluvieraiden tuloon kattamalla pöytä keitetään päiväkahvit lakaistaan karisevat neulaset kuusen alta Missä välissä sitä makaisi pari tuntia sohvalla ja tuijottaisi lastenohjelmia?

Joulupuuro tehdään aamulla klo 7 jälkeen, vieraat tuttuja, syövät mitä syövät, päiväkahvinaposteltavat ovat valmiina, pöydän kattaus ja siivous vievät 5 minuuttia jne.

Vierailija
37/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ihmetyttää, että jokaista asiaa pitää arvottaa, että onko tämä nyt hyvä vai huono ja mitä muut ihmiset tästä ajattelee. Esim juuri jouluna teen paljon asioita joita olen tehnyt ihan lapsesta lähtien. Olen sitten varmaan ap:n mielestä outo.

Vierailija
38/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää - ehkä onnellistakin - jo ennen sinua. Tunnusta pois. Et olekaan miehellesi maailmankaikkeuden keskus!

Kyllä, kyseessä on 17-vuotias tytärpuoleni. Joka tulee meille jouluksi katsomaan lastenohjelmia. :)

Kyllä minua vähän ärsyttää katsoa tuota löhöävää säkkiä sohvan nurkassa, kun itse laitan kiireessä jouluaamiaisia koko porukalle! Katsoisi ne kotonaan!

Vierailija
39/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä menee näin.

-jokainen herää omaan tahtiin

-katsellaan aamupiirrettyjä yöpuvut päällä ja juodaan aamukahvi. Puuroa ei keitetä kun ei riisipuurosta kukaan oikein tykkää. Syödään ruisleipää ja juuri uunista poisotettua kinkkua.

Porukalla laitamme astiat koneeseen ja siivoamme keittiön. Jouluruoat on otettu aamulla pakkasesta sulamaan.

-pannaan sauna lämpiämään ja lähdemme haudoilla ja ulkoilemme samalla.

-käymme iltapäivällä saunassa rauhassa.

-lämmitämme ruoat ja katamme porukalla pöydän. Emme saa siihen tuherrettua kovin kauaa.

-sukulaisia tulee ja syömme rauhassa

-siivoamme keittön porukalla ja nuoriso ja pienemmät aukovat lahjojaan ja me aikuiset keittelemme iltakahvit jossain vaiheessa.

Meillä on vietetty jouluaatot aina rennosti, eikä suoritettu mitään kaavaa. On aikaa nauttia rauhasta ja tunnelmasta. Mutta meidän ei tarvitsekaan esittää sukulaisille tai naapureille mitään erikoista.

Kuusen koristelu

Joulupuuron tekeminen

Sukulaisvieraiden läpikäyminen (mitä eivät voi syödä yms.)

Nostan päiväkahvilla tarjottavat leipäset ja muut naposteltavat sulamaan pakkasesta

Pöydän kattaus jouluaamiaiselle

aamiaisen jälkeen pöydän tyhjennys ja putsaus

Valmistaudutaan jouluvieraiden tuloon kattamalla pöytä

keitetään päiväkahvit

lakaistaan karisevat neulaset kuusen alta

Missä välissä sitä makaisi pari tuntia sohvalla ja tuijottaisi lastenohjelmia?

Vierailija
40/72 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsipuoli on kyseessä. Taitaa olla kyse vain siitä, että sua harmittaa, että et saakaan olla vain omien lastesi kanssa jouluna, eikö? Mitäs jos pyytäisit nätisti tytöltä apua? Auttavatko muuten omat lapsesi sua, vai löhöävätkö hekin säkkeinä sohvalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän