Ketä hirvittää AV-mammojen tyhmyys?
Minua joskus lähes pelottaa se tyhmyys ja fanaattisuus, mitä täältä palstalta saa joskus lukea. Suu vaahdossa vastataan johonkin viestiin, mutta ei asiasta vaan asian vierestä. Useimmilla ei ole minkäänlaista sisälukutaitoa. Ei auta vaikka alkuperäinen kirjoittaja toistaa pointtinsa uudestaan ja uudestaan, samat hölmöt argumentit vain toistuu viesteissä. Samoin helposti tuomitaan kaikki, jotka ei ole samaa mieltä kuin itse.
Joskus mietin, että missä nuo mammat asuvat ja minkälaista elämää elävät. Mahtaa olla kurjaa olla itsensä kanssa joka päivä noilla mammoilla.
Kommentit (45)
ja olen pitänyt tätä aivan hömppäpalstana, missä provoillaan ihan täpöllä. Itsekin huvikseni kirjoitan välillä puolesta ja vastaan. Maanantaina saatan olla anaaliseksin puolella ja tiistaina vastaan.
Olen aina ajatellut, että tämä on sellainen hauska päiväkahvipaikka, missä saa lukea ja kirjoitella ihan puutaheinää sen, mikä ehtii.
Niin kai suurin osa täällä tekee. Kuka näitä nyt tosissaan ottaa? Joku naivi ja vähän tyhmä tynnyrissä kasvanut, kai..
Minua joskus lähes pelottaa se tyhmyys ja fanaattisuus, mitä täältä palstalta saa joskus lukea. Suu vaahdossa vastataan johonkin viestiin, mutta ei asiasta vaan asian vierestä. Useimmilla ei ole minkäänlaista sisälukutaitoa. Ei auta vaikka alkuperäinen kirjoittaja toistaa pointtinsa uudestaan ja uudestaan, samat hölmöt argumentit vain toistuu viesteissä. Samoin helposti tuomitaan kaikki, jotka ei ole samaa mieltä kuin itse.
Joskus mietin, että missä nuo mammat asuvat ja minkälaista elämää elävät. Mahtaa olla kurjaa olla itsensä kanssa joka päivä noilla mammoilla.
tosikkomaisesti joku voi ottaa saamansa vastaukset.
"Av-mammat" ovat aina ne kaikki muut joiden toimia sopii päivitellä. Kirjoittaja itse on täällä ihan muuten vain eikä missään nimessä osa porukkaa.
Täällähän ei ole oikeastaan yhtään av-mammaa jos pyydetään ilmoittautumaan.
Täällähän ei ole oikeastaan yhtään av-mammaa jos pyydetään ilmoittautumaan.
minä ainakin olen av-mamma henkeen ja vereen!
Täällä palstalla ne mammat kasvattaa sitä Suomen tulevaisuutta(: Voi vitulla päähän sanon minä...
millaiset ihmiset kasvattaa tulevaa sukupolvea.
Toisaalta täällä on paljon fiksuja ja auttavaisiakin mammoja. Lisäksi täällä roikkuminen on kovin viihdyttävää ja vielä sivistävääkin. :)
Toisaalta, kun katsoin Tuuria yksi päivä, mua ei enää yllätä mikään suomalaisissa. Huoh.