Ketä hirvittää AV-mammojen tyhmyys?
Minua joskus lähes pelottaa se tyhmyys ja fanaattisuus, mitä täältä palstalta saa joskus lukea. Suu vaahdossa vastataan johonkin viestiin, mutta ei asiasta vaan asian vierestä. Useimmilla ei ole minkäänlaista sisälukutaitoa. Ei auta vaikka alkuperäinen kirjoittaja toistaa pointtinsa uudestaan ja uudestaan, samat hölmöt argumentit vain toistuu viesteissä. Samoin helposti tuomitaan kaikki, jotka ei ole samaa mieltä kuin itse.
Joskus mietin, että missä nuo mammat asuvat ja minkälaista elämää elävät. Mahtaa olla kurjaa olla itsensä kanssa joka päivä noilla mammoilla.
Kommentit (45)
tyhmyydestä, koska me kaikkihan olemme av-mammoja. Olen myös sitä mieltä, että täällä käy hyvinkin erilaista porukkaa, ja monet ovat hirveän fiksuja. Mutta. Ymmärrän kyllä, mistä ap puhuu.
Hyvänä esimerkkinä niinkin pieni asia, kuin keskustelu anaaliseksistä. Aina, kun täällä keskustelellaan siitä, ketjuun tulee suuri joukko ihmisiä kirjoittamaan siitä, miten sairasta anaaliseksi on, miten ällöttäviä ovat sen harrastajat, ja miehet, jotka halauvat sitä, halauvat sitä vain sen takia, että ovat homoja tai kumppanilla on löysät paikat. Siis haloo! Miksi pitää tuomita joku seksin muoto vain sen takia, ettei itse pidä siitä? En mäkään pidä anaaliseksistä, mutta eihän se nyt herranjumala multa pois ole, jos joku siitä tykkää!
Tää on vain yksi esimerkki, mutta jotenkin hyvin kouriintuntuja, ehkä sen takia, että aihe on jotenkin niin affektinen. Nettikeskusteluja ei tietenkään pitäisi aina ottaa niin vakavasti, mutta vähän mua pelottaa se, että se porukka, joka täällä on sitä mieltä, että heidän omat tapansa ja mielipiteensä ovat ainoita oikeita, ja muut ovat yksinkertaisesti väärässä, ajattelevat näin myös oikeassa elämässä.
tyhmyydestä, koska me kaikkihan olemme av-mammoja. Olen myös sitä mieltä, että täällä käy hyvinkin erilaista porukkaa, ja monet ovat hirveän fiksuja. Mutta. Ymmärrän kyllä, mistä ap puhuu.
Hyvänä esimerkkinä niinkin pieni asia, kuin keskustelu anaaliseksistä. Aina, kun täällä keskustelellaan siitä, ketjuun tulee suuri joukko ihmisiä kirjoittamaan siitä, miten sairasta anaaliseksi on, miten ällöttäviä ovat sen harrastajat, ja miehet, jotka halauvat sitä, halauvat sitä vain sen takia, että ovat homoja tai kumppanilla on löysät paikat. Siis haloo! Miksi pitää tuomita joku seksin muoto vain sen takia, ettei itse pidä siitä? En mäkään pidä anaaliseksistä, mutta eihän se nyt herranjumala multa pois ole, jos joku siitä tykkää!
Tää on vain yksi esimerkki, mutta jotenkin hyvin kouriintuntuja, ehkä sen takia, että aihe on jotenkin niin affektinen. Nettikeskusteluja ei tietenkään pitäisi aina ottaa niin vakavasti, mutta vähän mua pelottaa se, että se porukka, joka täällä on sitä mieltä, että heidän omat tapansa ja mielipiteensä ovat ainoita oikeita, ja muut ovat yksinkertaisesti väärässä, ajattelevat näin myös oikeassa elämässä.
tiettyjen ketjujen ainoa tarkoitus on, että aletaan riitelemään. Anaaliseksiketjut kuuluvat näihin.
Täällä on välillä niitä ketjuja, joissa kerrotaan miten kotona on vaikeata ja mies lyö ja ei oo yhtään rahaa eikä tietoakaan miten sitä saisi ja miten asiat voisi hoitaa... Ei mitään ymmärrystä pankkiasioista, vakuutuksista, sosiaaliturvasta tai eläkkeen kertymisestä. Syrjäytyneet ja tietämättömät perheenäidit harmittaa.
tiettyjen ketjujen ainoa tarkoitus on, että aletaan riitelemään. Anaaliseksiketjut kuuluvat näihin.
Riitelyaiheita ovat myös mm uraäiti/kotiäiti, virikelapset, käytkö vessassa miehesi kanssa samaan aikaan ja saako äitiä väsyttää
Riitelyaiheita ovat myös mm uraäiti/kotiäiti, virikelapset, käytkö vessassa miehesi kanssa samaan aikaan ja saako äitiä väsyttää
monet haluavat kyllä oikeastikin tietää, moniko nainen harrastaa anaaliseksiä ja nauttii siitä. Eivät kaikki ole palstailleet täällä kauan, tai tee sitä jatkuvasti.
Terv.23
monet haluavat kyllä oikeastikin tietää, moniko nainen harrastaa anaaliseksiä ja nauttii siitä. Eivät kaikki ole palstailleet täällä kauan, tai tee sitä jatkuvasti.Terv.23
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/1148755/anaaliseksin…
monet haluavat kyllä oikeastikin tietää, moniko nainen harrastaa anaaliseksiä ja nauttii siitä. Eivät kaikki ole palstailleet täällä kauan, tai tee sitä jatkuvasti.Terv.23
muistutus hyvän asian puolesta<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/1148755/anaaliseksin…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/1148755/anaaliseksin…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/1148755/anaaliseksin…;
Minua joskus lähes pelottaa se tyhmyys ja fanaattisuus, mitä täältä palstalta saa joskus lukea. Suu vaahdossa vastataan johonkin viestiin, mutta ei asiasta vaan asian vierestä. Useimmilla ei ole minkäänlaista sisälukutaitoa. Ei auta vaikka alkuperäinen kirjoittaja toistaa pointtinsa uudestaan ja uudestaan, samat hölmöt argumentit vain toistuu viesteissä. Samoin helposti tuomitaan kaikki, jotka ei ole samaa mieltä kuin itse.
Joskus mietin, että missä nuo mammat asuvat ja minkälaista elämää elävät. Mahtaa olla kurjaa olla itsensä kanssa joka päivä noilla mammoilla.
tosikkomaisesti joku voi ottaa saamansa vastaukset.
vastapuoli pitää kiinni omistaan. Jätetään vaan kaikki perustelut, koska niillä ainakaan ei kenenkään mieltä saa muuttumaan.
Ihmisillä on tietty ylpeys. Kun mielipiteestä on kuullut niin joissain elämäntilanteissa ymmärrys loksahtaa paikoilleen.
Minäkin olen nyt vahvasti sitä mieltä että koulukiusaaminen on väärin, eikä se perusteluja kaipaa. Syy on henkilökohtainen. Minua itseä ei kiusattu, mutta lähipiirissä on eräs surullinen tapaus.
Minäkin ajattelin aikoinaan että anaaliseksi on kamalaa. Se johtui vain exäni suuresta kalusta.
Nyt minulla on peukaloinen ja hyvin luistaa.
Uncle Sam Patriot nimimerkki perustelee youtube-videollaan kuinka homous on väärin.
Tässä käydään läpi myös sitä, mitä väliä vastapuolelle on muiden homoystävälliset mielipiteet.
Varoitus videoon liittyy fundamentalistisuutta.
täällä olevaan kakkaketjuun. En muista montako tuhatta ihmistä oli ketjua lukenut, mutta vastauksia näytti olevan
n. 1500.
Ja tämä on totta.
Mitä mielestänne se kertoo ( meistä ) palstailijoista?
Itse en ole ko. eriteketjua avannut, enkä ole avaa.
mittakaavassa absoluuttisista moraalisista totuuksista, joihin viittasin ihan alkupäässä. Saivarrelkaa ihan miten paljon tahansa, mutta se ei tosiaankaan muuta sitä tosiasiaa, että koulukiusaaminen on väärin.
Mikään arvorelativistinen pointti ei muuta kantaani, ja joo, pidän itsepäisesti kiinni ajatuksestani, joka ei vaadi perusteluja.
Minäkin olen nyt vahvasti sitä mieltä että koulukiusaaminen on väärin, eikä se perusteluja kaipaa. Syy on henkilökohtainen. Minua itseä ei kiusattu, mutta lähipiirissä on eräs surullinen tapaus.
Itse huomasin aikoinaan saman kun löysin palstan ja kun mietin itseäni parikymppisenä en tosiaankaan ollut yhtä tyhmä ja mustavalkoinen edes silloin.
Hirvittää, että onko noin puolet suomalaisista kotiäideistä niin tyhmiä ja uusavuttomia kuin palsta antaa ymmärtää. Onneksi joukossa on myös ihan omilla aivoilla ajattelevia, fiksuja äitejä.
Itse huomasin aikoinaan saman kun löysin palstan ja kun mietin itseäni parikymppisenä en tosiaankaan ollut yhtä tyhmä ja mustavalkoinen edes silloin.
Hirvittää, että onko noin puolet suomalaisista kotiäideistä niin tyhmiä ja uusavuttomia kuin palsta antaa ymmärtää. Onneksi joukossa on myös ihan omilla aivoilla ajattelevia, fiksuja äitejä.
Kukaan ei voi sanoa noin, että muistaisi millainen oli. Sinä tietenkin olit älykäs, mutta ystäväpiiri piti vähän pöpinä ja surullisena heitukkana. Tuo väitteesi on naurettavan epätosi. Ihmismuisti ei kykene tuollaiseen. Sinä saatoit pitää tietynlaista kuvaa itsestäsi. Et silti tiedä mitä muut ovat sinusta ajatelleet.
Palsta tosiaan antaa ymmärtää suomalaisten kotiäitien tyhmyyden. Näin se on. Palstassa on totuus. Onneksi joukossa on noin 4 kappaletta fiksuja, omilla aivoillaan, tietojaan soveltavaa palstailijaa. Lasken mukaan sinut, Melban, ulkolaiset ja 11cm miehen (joka on jo aijemmin kritisoinut eräitä alatyylisiä ketjuja).
huvittaa lähinnä.
Mutta fanaattisuus kyllä hirvittää. Jos tällaista fanaattisuutta on Suomessa - jurnuttajien maassa - miettikää mitä se on jossain Lähi-IDässä. Se on fanatismia potenssiin 2000.
Huhhuh!
Kyllä myös asenteellinen kasvatus, pienet ympyrät, kouluttamattomuus, avarakatseisuuden puute ja ikä näkyvät monissa vastauksissa.
Uncle Sam Patriot nimimerkki perustelee youtube-videollaan kuinka homous on väärin.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=AG_QMN2sy4Y" alt="http://www.youtube.com/watch?v=AG_QMN2sy4Y">http://www.youtube.com/watch?v=AG_QMN2sy4Y</a>
Tässä käydään läpi myös sitä, mitä väliä vastapuolelle on muiden homoystävälliset mielipiteet.
Varoitus videoon liittyy fundamentalistisuutta.
av:n vastauksista ja ketjuista ei tiedä kuka on tosissaan.
Onneksi olkoon! Täytyy sanoa, että on totta vieköön hyvin erikoista väkeä liikkeellä täällä juu
niillä tyhmillä muka on kurjaa? Eihän ne tajua, kun ovat tyhmiä, jos olisivat fiksuja niin eivät olisi niin yksisilmäisen fanaattisia -meillä olisi paljon tylsempää lukea näitä juttuja, jos kaikki olisivat yhtä ystävällisen kohteliaita ja miettisivät edes hetken, mitä ovat kirjoittaneet.
Joillakin menee kyllä käsittämätön määrä energiaa siihen, että yrittävät täällä todistella olevansa täydellisiä äitejä, jotka tekevät kaiken aina oikein (ja muut väärin), toivottavasti löysäävät nutturaa vähän ja tajuavat joskus ettei sitä täydellistä äitiä ole olemassakaan.