Prisma ottaa tuotteista aina bonuksen verran enemmän
Enemmän saa "bonuksia" eli säästää suoraan hinnassa kun vertailee tuotteet netissä. Esimerkiksi Tefal Excellence paistinpannu 28 cm Prismassa 49.90e Ja sama paistinpannu Kärkkäiseltä 45.65e. Monessa muussakin tuotteessa ihan sama juttu. Bonuksien keräily on ihan turhaa hommaa, kunhan ostaa edullisimmasta paikasta.
Kommentit (16)
No natsikärkkäiseltä en ostaisi edes vaikka myisi kultaa kympillä kilo.
Kärkkäinen on paras. Ihmisillä saa olla mielipiteensä, kauppa/työ on eri asia.
Prisma on kusetusta. Prisma ei ole halpa kauppa, pelkkää kusetusta. S-ryhmä on muutenkin täyttä kusetusta ja monopolia, tunkee lonkeronsa joka paikkaan. Oksettava laitos.
Ruokaa mä lähinnä sieltä ostan ja on selkeästi edullisempaa kuin muissa kaupoissa vaikka lisäksi saa bonuksetkin. Muita tuotteita ostan vaihdellen. Jos muualta saa selkeästi edullisemmin täysin saman tuotteen niin tietysti ostan sen muualta. Jos samaa hintaluokkaa, niin ostan sieltä mistä saan lisäksi bonukset.
Olisi merkittävä palvelus kuluttajalle jos kanta-asiakas järjestelmät kiellettäisiin ainakin välttämättömyys tarvikkeissa/palveluissa; ruoka, polttoaine, sähkö, puhelinliittymät, pankki, vakuutus, päivittäistavarat, terveyspalvelut jne. Jos Luis Vuitton tai hotellit pitää kanta-asiakasjärjestelmiä niin sillä ei ole niin merkitystä
Miksi se sitten on hintavertailuiden toiseksi halvin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa ostaa tuotteita natsifirmasta?
Tai Ikeasta?
Osa ihmisistä ei halua käyttää asiakaskorttia tai kerätä bonuksia, koska ei halua jakaa tietoja mitä ostaa. Kauppa näkee kassasta mitä ostetaan. Ja ei saa siis bonuksia. Heiltäkö sitten otetaan rahaa vai S-marketin asiakkaalta, se on kalliimpi joskus kuin iso marketti.
Paljon halvempi kuin ainoa todellinen kilpailijansa kitumarket.
Kun vielä tankkaa autot samassa ketjussa, on bonukset ihan merkittävä etu.
Kärkkäiseltä ostaessani minun pitää joko maksaa toimituskulut tai ajella noin pari sataa kilometriä
Prisma on edullisin ruokakauppa. Olen hyvin hintatietoinen. Kodin tavaroissa vertailen aina. Usein Prisma voittaa siinäkin.
Kultaa kympillä kilo olisi kyllä houkutteleva tarjous. Ennen Trumpin tulleja markkinahinta taisi olla 70 euroa unssi, nyt varmaan enempi.
Kuka haluaa ostaa tuotteita natsifirmasta?