Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomion jakaminen?

Vierailija
10.11.2010 |

Olen kahden tytön 6v ja 1v10kk äiti ja usein mietin sitä että isompi jää vähemmälle huomiolle.itselleni tulee huono fiilis kun illalla taas tulee mieleen et hitto eihän me pelattukkaan tänään ja istukohan isompi tyttäreni sylissä tänään tms...6v touhuaa jo niin paljon kavereidensa kanssa eikä itsekkään enää hakeudu välttämättä niin lähelle.

Miten te "selviätte" useamman lapsen kanssa niin että jokainen saisi erikoishuomiota?vai tarviiko sitä niin erikseen saada?Meillä lapsilla ikäero on niin suuri että sitä on tottunut siihen että hänen kanssa on aina touhuttu kovasti ja nyt kun ei aina pysty tulee itelle huono fiilis.en tiedä kuinka paljon se lasta haittaa...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi