Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät muista miestänsä (lastensa isää) isänpäivänä?

Vierailija
10.11.2010 |

Minä en edes onnittele!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme puolisoita ja meillä ihan omat juhlapyhät; ystävänpäivä, vuosipäivä jne.

Muistan omaa isääni sekä äitiäni ja samoin tekee mieheni.

Vierailija
2/31 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja autan toki lapsia kortissa ja lahjassa mutta en aio muistaa omasta puolestani. (On ex jo)

Ihan lastemme isänä/äitinä. Juhlimme me isovanhempiammekin vaikka he eivät ole juuri meidän äitimme tai isämme vaan ihan vain suvun äitejä ja isiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole miehesi (ja lastesi isäsi) äiti joten turha odottaa mitään äitienpäivänä mieheltä.

Vierailija
4/31 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on miehen kanssa muutenkin jo melko huono suhde, että on vain ajan kysymys milloin erotaan...

Ollaan oltu yhdessä melkein 10v, aloimme seurustelemaan kun olimme 13vuotiaita, sitä vain kasvoi yhteen eikä voinut kuvitella eroavansa, siksi tässä ollaan vieläkin yhdessä ja perhekin perustettu. Toisaalta melko suuri virhe, mutta mitään en kadu, meillä on maailman ihanin poika, häntä en vaihtaisi mihinkään!

Meillä onkin miehen kanssa sovittu tuon äitienpäivän jälkeen että emme vietä mitään merkkipäiviä, muita kun lapsen. Ja tietenkin jos lapsi joskus haluaa äitien/isäinpäivänä tehdä kortin tms niin ne otetaan vastaan. En ala lapselta kieltämään mitään.

-ap

Vierailija
5/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan onnittele tai mitään muutakaan.Sit kun lapsella on ikää sen verran et ite ymmärtää ja/tai haluaa muistaa niin tehköön sen ihan itse.Mä onnittelen vain omaa isääni ja niin pitäis teidänkin paitsi jos myönnätte ylläpitävänne mieheenne äitilapsi suhdetta.

Vierailija
6/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivän aamulla nousen aikaisin lasten kanssa ja autan heitä leipomaan mitä nyt haluavatkaan isälle tehdä ja sitten viemme isälle sänkyyn aamupalan. Lapset antaa lahjoja ja kortteja. Ja äitienpäivänä sama juttu mutta isä nousee ja leipoo lasten kanssa. Tosin heidän leipomiset on yleensä valmiiksi ostettu leivos :D

Vierailija
7/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivän aamulla nousen aikaisin lasten kanssa ja autan heitä leipomaan mitä nyt haluavatkaan isälle tehdä ja sitten viemme isälle sänkyyn aamupalan. Lapset antaa lahjoja ja kortteja. Ja äitienpäivänä sama juttu mutta isä nousee ja leipoo lasten kanssa. Tosin heidän leipomiset on yleensä valmiiksi ostettu leivos :D

Juttu on kaikkien syntymäpäivillä. Sankari saa aina aamiaisen sänkyyn.

Vierailija
8/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen sitä mulkvistia paljon muistele. Lapsi on tehnyt lahjan ja kortin, aiemmin (kun vielä oltiin yhdessä), niin toki ostin lahjan ja tehtiin lapsen kanssa yhdessä kortti. Johan äijäkin repeis nauruun jos muistaisin omalta osaltani ("kiitos kun olet paras isä lapselleni" tms. :D ). Pthyi. (Joo ja lapsi ei tiedä näistä synkistä ajatuksistani hänen isäänsä kohtaan, tietenkään.)

Omaa isääni muistan, soitan sunnuntaina ja tänään yritän ehtiä saada kortin postiin; eilen en ehtinyt.

Vierailija
9/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei tykkää ollenkaan syödä vuoteessa, joten hänelle ei saa tuoda kahveja vuoteeseen. Laitan kyllä hyvää ruokaa päivän kunniaksi.

En ymmärrä miksi jotkut näkee asian niin yksioikoisena eivätkä muista lastensa isää.

Minä nään isäinpäivän jotenki eri lailla eli minusta se on kiitos lasteni isälle, että hän on kantamassa oman kortensa kekoon lastemme kasvattajana ja elättäjänä ja hoitaa myös osansa kodimme hoidosta. Oman isän muistamista isänpäivänä ei tarvitse varmaan selittää tarkemmin.

Vierailija
10/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muistaa miehenikin! Lapset joiden takia voimme kutsua itseämme äidiksi ja isäksi ovat meidän yhteisiä. Toisistamme johtuen olemme vanhempia! Hyvänen aika.

Lahja on ollut hankittuna jo pari viikkoa. Lapset antavat lisäksi tekemänsä kortit. Yhdessä tehdään aamupala lasten kanssa.

Vierailija
11/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkapipoista, jos ei voi onnitella! Lahjoja en ostele omasta puolestani, lapsen valitseman lahjan maksan ja lapsi tekee isälleen kortin.

Vierailija
12/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset antavat lahjat ja kahvit yms tulee keitettyä. isommat osaavat jo itse huolehtia näistä asioista. tosin tänä vuonna en ole edes itse paikalla, joten täytyy pyytää isompia huolehtimaan pienemmistä. paitsi että teinit herää n klo 2 ip.

Vierailija
13/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulkvistin tai muuten epäkelvon miehen kanssa. Miksi ihmeessä?

Jos lapsi on sen ikäinen, ettei muistamisesta vielä itse selviä, niin muistakaa lapsen puolesta/kanssa. Ilman sen mulkvistin geenejä teillä ei olisi sitä lasta.

Vierailija
14/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tyyliin leivomme kakun tms, mutta tänä vuonna isä on lomamatkalla ilman meitä, joten enpä taida pahemmin häntä muistaa.

Vierailija
15/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska parempaa isää en olisi voinut lapselle edes kuvitella,tottakai se on muistamisen arvoista!!

Vierailija
16/31 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitienpäivänä meiheni totesi, että en minä ole hänen äitinsä, miksi hänen pitäisi minua muistaa? Kyllä tuntui hyvältä....

kanssa totes samoin.oli kyllä muutenkin niiin kuspää.

mutta ei toi kosto ole paras ratkasu.

nii muistan ite kyllä miestäni,mutten exää.

Vierailija
17/31 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja autan toki lapsia kortissa ja lahjassa mutta en aio muistaa omasta puolestani. (On ex jo)

Vierailija
18/31 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kiittää häntä siitä, että hän on lapsilleni paras mahdollinen isä. Toki kiitän ihan arjessakin, mutta minusta tällainen muistaminen on mukavaa. Lisäksi pienet lapset tarvitsevat vielä vähän apua lahjojen yms kanssa, joten osallistun toki niiden ostamiseen, tekemiseen, paketoimiseen jne.

Te, jotka ette muista lastenne isää isänpäivänä, odotatteko hänen muistavan teitä äitienpäivänä? Minkä ikäisiä teidän lapsenne ovat?

Vierailija
19/31 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kiittää häntä siitä, että hän on lapsilleni paras mahdollinen isä. Toki kiitän ihan arjessakin, mutta minusta tällainen muistaminen on mukavaa. Lisäksi pienet lapset tarvitsevat vielä vähän apua lahjojen yms kanssa, joten osallistun toki niiden ostamiseen, tekemiseen, paketoimiseen jne.

Te, jotka ette muista lastenne isää isänpäivänä, odotatteko hänen muistavan teitä äitienpäivänä? Minkä ikäisiä teidän lapsenne ovat?

En odota että mies muistaa minua äitienpäivänä, ei hän ole niin tehnytkään. Meillä on vauva 11k ja minulla oli siis ensimmäinen äitienpäivä tänä vuonna, mies EI muistanut mua mitenkään, teki vaan koko päivästä ihan paskan.

Joten minkä takia minun pitäisi miestä muistaa? Aion tehdä hänen päivästään samanlaisen helvetin, kun minkä hän teki minun äitienpäivästä.

Jos mies olisi edes kunnon mies ja hänelle merkitsisi nuo päivät yhtä paljon kun minulle, niin tottakai muistaisin miestä isänpäivänä ja myös muina "tärkeinä" päivinä...

Vierailija
20/31 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi edes kunnon mies ja hänelle merkitsisi nuo päivät yhtä paljon kun minulle, niin tottakai muistaisin miestä isänpäivänä ja myös muina "tärkeinä" päivinä...

Miksi olet perustanut perheen tuon ihmisen kanssa, jos hän ei ole "edes kunnon mies"? Minulle oli tärkeää, että arvopohjamme olivat suunnilleen samanlaiset ja että voin teidän voivani luottaa mieheeni tilanteessa kuin tilanteessa. Voin myös avoimesti kertoa hänelle toiveistani ja odotuksistani niin arjen kuin juhlapäivien suhteen.

Oletko kertonut miehellesi, että hän pahoitti mielesi äitienpäivänä? Jos haluat vastavuoroisesti pilata häneltä isänpäivän, haluatko jakaa arjen hänen kanssaan tasa-arvoisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme