VEROTIEDOT: epäreilua!
Mielestäni on epäreilua, että vain joidenkin "julkkisten" verotiedot julkaistaan. Varsinkin bändien jäseniltä; esim. tänään molemmista iltapäivälehdissä on PMMP:n Paulan verotiedot, muttei Miran. Mikäs oikeus sitten Paulan verotietojen mässäilyssä on? Tai millä oikeudella vaikkapa Maija Vilkkumaan verotiedot julkaistaan, muttei Irinan?
Yksityisyys kuuluu kaikille!
Turhaa hommaa...
Kommentit (20)
Yksityisyys kuuluu kaikille!
Sinunkin.
kohta saa kaupasta ostaa lehden josta kaikki verotiedot löytyy
edellisvuotisten tekstarikyselyiden tapaan...
Ketä oikeesti edes kiinnostaa toisten verotiedot. Sitä mä en ymmärrä. Luulis ihmisillä olevan parempaakin tekemistä ku tutkia toisten verotietoja.
jos maija vilkkumaan tms. tiedot lukee jossain iltiksen jutussa, se johtuu vain siitä, että toimittaja on halunnut ne tiedot siihen juttuun ottaa. Kaikkien tiedot kyllä saa haltuunsa jos haluaa, ja toisaalta ympäri maata monet viestimet on julkistaneet tietyn määrän hyvätuloisimpia. Julkisuudesta tai sen puutteesta riippumatta. Eli hyvät tulot on kyllä kaikkien nähtävillä, ei voi mitään. Ja ne huonotkin jos jaksaa kaivella ne esille.
tiennyt että verotiedot ovat julkista tietoa? Joo AP, kyllä ne sunkin naapurit sun tienestit saa tietää jos haluaa.
tietoa, mutta mistä niitä voi nyt kaivella?
tietoa, mutta mistä niitä voi nyt kaivella?
pyydät naapurisi Jonna Mökkösen verotietoja.
Ok, voi olla, että on joku kätevämpikin tapa ronkkia noita nykyaikana.
kun edellisvuosina onnistui tekstiviestillä. Kuka tietää?
kun edellisvuosina onnistui tekstiviestillä. Kuka tietää?
Eikö joku todella tiennyt että verotiedot ovat julkista tietoa? Joo AP, kyllä ne sunkin naapurit sun tienestit saa tietää jos haluaa.
No ilman muuta tiesin; mielestäni on vain väärin että nimenomaan joitain "julkkiksia" nostetaan esille, mitä väliä, mitä kukakin tienaa!
t. ap, joka löytyy 500 rikkaimman listalta
ap haluaisi nimensä lehtijuttuihin.
Miestäni siteeraten idiootit ovat noilla rikkaimpien listoilla, fiksummat ottavat palkkansa siten ettei veroja juuri maksa
No ilman muuta tiesin; mielestäni on vain väärin että nimenomaan joitain "julkkiksia" nostetaan esille, mitä väliä, mitä kukakin tienaa!t. ap, joka löytyy 500 rikkaimman listalta
näyttää sillä jotain väliä sinulle olevan. Mitä mekään tehdään sillä tiedolla, mitkä sinun tulosi ovat?
en todellakaan, se on siellä kyllä jo. ;)
Mutta tätähän tämä on, heti kun selvisi, että olen itse listalla, mennään ohi aiheen vierestä ja kovaa. Kyllähän sen jokainen tietää, että Verotstosta saa nuo em. tiedot, mutta että miksi niitä pitää lehdissä revitellä. Sitä en ymmärrä ja sitä peräänkuulutin.
Mutta nyt taidan antaa taas vuoron kateellisille av-mammoille, jotka vetää rajusti ketjun aiheen ohi.
ap
ap haluaisi nimensä lehtijuttuihin.
Miestäni siteeraten idiootit ovat noilla rikkaimpien listoilla, fiksummat ottavat palkkansa siten ettei veroja juuri maksa
ap
että muita kuin ko julkkiksia ei pätkän vertaa kiinnosta, kenen tiedot siellä näkyy tai ei näy. Mutta saitpahan päteä ja vähän huomioo.
"Kyselkää nyt multa paljon tienaan ja kuka oon. Pliis pliis pliis, huomioo mulle!"
"Kyselkää nyt multa paljon tienaan ja kuka oon. Pliis pliis pliis, huomioo mulle!"
että on varakas? Miten hän siis kerjää huomiota?! :D Olette itse aika lapsellisia, tyypillistä tälle palstalle... ;)
Itse asiaan; onhan tuo väärin. Ehkä kyseessä on vain se inhimillinen tekijä, että toimittajat eivät nopeasti ehdi kaivaa kaikkien "pintajulkimoiden" tietoja riittävän nopeasti. Nettilehteen kun on saatava kamaa ja äkkiä, ;)
t. toinen hyvin tienaava, joka ei ole tippakaan kateellinen, niin kuin eräät... ;)
eiköhän jossain lehdessä nuo muutkin mainita, valitettavasti