Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no nyt ei sitten sais ottaa edes parasetamolia...

Vierailija
09.11.2010 |

Mä luulin, että raskaana ollessa olisi ihan ok ottaa parasetamolia. Mutta näyttäis että sekin on huonoa... vaikuttaa poikavauvojen kivesten kehitykseen.



http://www.dailymail.co.uk/health/article-1327779/Can-taking-aspirin-pr…

Kommentit (2)

Vierailija
2/2 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuhoaa maksan. Sen mitä olen tarvinnut kipulääkkeitä raskauksien aikana, olen ottanut ibuprofeiinia. Jos minulla olisi ollut kovia tai vaikeita kipuja, niin olisin varmaan tehnyt toisin. Onneksi nyt näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän