Lue keskustelun säännöt.
YLE:n Kakola!
09.11.2010 |
nyt vasta katson tuota Kakolaa ja osuu kyllä silmään kuinka noiden akikkien äidit kuulostavat kovin..alkoholisoituneilta. jotenkin tosi surullista kun tätäkin palstaa lukee, niin moni äiti läträä alkoholin kanssa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla