Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** TRUPLAT MAANANTAINA 17.10 *****

17.10.2005 |

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johelle: ihania kuvia, tosi suloinen poika *tahtois jo vauvan syliin*

Ja hyvässä sovussa heposen kanssa olitte!!!

Ei kauaa mee sunkaan/teidänkään tuplailuun!!

Neidille paljon jaksuja, pahasti koliikilta kuulostaa mutta toivottavasti menis pian ohi ja saisit huilailla!!

Vierailija
42/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]ONNEA IHAN HIRVEESTI KAMALASTI PALJON MARIEELA JA MIITSU!!!!!!!!!!!!!!! IHANAA IHANAA :)[/color]

NEKKUKO ILMOITTAUTUU SEURAAVAKS?! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

Ei muuta :) cu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käyty. Olikin työn ja tuskan takana.. Iltapalat syöty jne.

[b]Tiitikkä[/b] - No huomasko se mies ;) Mulle kävi viime parturi reissulla niin et mies ei tajunnu, vaikka kysyin et miltäs näyttää. Ties kyllä että parturiin olin sinä päivänä menossa..

[b]Miitsu[/b] - Ei voi olla viikkoja enempää! Ollaan vasta ekan kerran pupuiltu tässä kierrossa 2.pv, sillonkaan ei muistaakseen sisälle asti päässyt mitään... Siitä laskettuna (suunnilleen) la osuu 26.6. Eli lasken nyt ton arvioidun ja mahdollisen(!) la kuvitellusta hedelmöittymisestä. Se passaiskin yks yhteen myös plussa testin kans, koska niille jää väliin 14-15vrk.

[b]JoHelle[/b] - Eipä tuo mies mitään kummempaa ;) Eikä tätä nyt olla tosiaan vielä hehkutettu täällä meidänkään kesken. En osaa vielä itekkään ajatella et voisin olla.... Vastahan tässä sovittiin et aletaan seuraavasta kierrosta tjottailee tjsp. *huhhuh* :)

Kivoja kuvia!

On mulla kyllä ihan selvääkin selvemmät oireet - aika jännä. Kun tytöltä havannoin koko raskauden vasta toisella kuulla. No ehkä nyt on niin herkkä kuuntelemaan omaa kehoaan, kun kerta kova vauvakuume painaa ja täälläkin pyörii :)

Väsymystä, väsymystä.. Sellasta kutkuttavan ihanaa väsymystä. On sellanen hassu tunne et kantaa jotain ihanaa salaisuutta, joka saa mielen täysin raukeeks, rauhallisen odottavaksi. Ja hajamielisyys vaivaa Ohhoh ;) Ihan ku leijuis vaan jossain tuolla pilvissä..

Palelu onkin sit sellanen konkreettinen oire. Koko ajan palelee ja viltin kanssa kulen sisällä :) Hitsi, ku pitikin just tänä aamuna loppua kuumemittarista patteri.

Talvikki! - Miltä se Äippäpakkauksen penkominen tuntu?! Mitä lapset tuumas?

Vierailija
44/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitsu ei mee kauaa mullakaan tuplailuun mut siihen plussaan sit taas voi mennä :( toivottavasti plussataan sit taas kaikki samaan aikaan niin on toisistamme seuraa!

Axe ai kiva, meettekö myymään sinne mis käytiin? Mä en sit saa aikaseks tollasia myyntireissuja, se herääminen ei houkuta :) pitäiski muuten mennä katsastamaan jäähallin kirppis pitkästä aikaa mut kaikki viikonloput täynnä ohjelmaa..

mä oon siis hakenu kahteen duuniin, toinen oli sosiaaliohjaaja eli toimeentulotukipäätöksien tekemistä (sosionomin tutkinnolle soveltuva duuni) ja toinen oli vastaanottokeskukseen. haluisin tulla sossux :D jakkupukua päälle vaan ja tietokoneen ääreen ;) välillä pois fyysisestä raskaasta ja suoraan ihmisten kanssa tekemisissä olevasta hommasta, nyt tuntuu siltä. mut mä luulen etten pääse kumpaankaan.. :(ei oo kokemusta nääs!

Vierailija
45/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS KAUNIS ja KYYNELEHTIVÄ KAIKILLE!!!!

Herkkyys on ihan sadassa ja väsymys aivan kamala. Tuo jälkimmäinen iski tuossa klo 16 kieppeil ja on väistämätön, huh huh... Pahanolon aaltoja tulee edelleen.

Selvennän hiukan sitä mun aiempaa jutustelusta miltä siis kolmas tuntuu jne. SIis todella onnellinen olen, kyllä, ehdottomasti. Mutta muistan et esikoisesta en kyennyt ajattelee mitään muuta ku masuasukkia ;) Leijailin pvät pitkät enkä saanu mitään aikaseks. Nyt nää leijailut tulee tosiaan sillai aaltoina. Jossaa kohtaa meen ihan omaan maailmaan ja myhäilen onnessani ja toisessa aallossa en edes muista olevani (vielä ainakaan) raskaana ja meen arjella eteenpäin kunnes taas parin tunnin päästä havahdun. Tosin mulla on nuo 2 lasta ja mies kolmantena ;D koko ajan täällä huolehdittavana, ei siis jää aikaa haaveilullekaan sillä lailla kun esikoista oottaessa. Ja ilmeisesti sitä juuri hiukan " murehdin" ettei tule muka tasavertaisesti tästä vauvasta raskausaikana haaveilluksi. Yhtä tärkeitä ja ihania siis kaikki plussat on jne. Ja yhtä ihanaa on saada jokainen lapsi kerrallansa.

No, sekavaa tekstiä, mutta siis näin.. Tuskinpa kukaan ymmärsi mitä ajoin takaa. Hyvä kun itsekkään, heh...

SERENAH, kiva susta kuulla vaikka vain lyhykäisestikin. Onhan kaikki ok siellä??? :)

JOHELLE; kivoja kuvia :)

AXE, munkin täytyis joku vkonloppu mennä myymään kirppikselle. Kun sais vaan irti itsestään :/

TALVIKKI, tuliko kuolattua pakkausta jo?? ;D

NEKKU, jos oli plussa niin 2 pvän päästä näkyy jo selkeesti. Joten testataanko keskiviikkona taas?? *ei kestä pidemmälle* ;D

KATZU, muistaa paremmin seurata toistemme vkkoja kun vaihdetaan ne aina samoina päivinä ;)))

Mitäkhän vielä, väsymys kaaottinen joten siirryn suosiolla huomiseen :)

Hyvää yötä tytyt =))

Vierailija
46/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät seisoo päässä, mentiin niin myöhään nukkuu viime yönä ja sit herättiin kuitenki aikasin.

NEKULLE ONNITTELUT TÄÄLTÄKIN!!!! =)

MARIEELA, mä uskon että ehdit vielä tästä kolmannestakin haaveilee ihan yhtä paljon kun niistä kahesta ekastakin!!!! =) Sulla on vielä paaaaaljon aikaa, älä huoli vielä. =)

MIRULII, kiitos plussasäteistä, ja toivon niitä sullekin rutkasti!!! oot niin ihana kun aina jaksat kannustaa. :,)

Mä tässä mietin ja pähkin, että kannattaako edes puhua mistään mahdollisista testeistä vielä, kun hyvin saattaa olla et se täti vielä kurvaa kaikkine lisävarusteineen. Mut sitä tää vauvakuume teettää,sitä menee helposti asioiden edelle, ikävä kyllä.

Mä siis testaan AIKASINTAAN sunnuntaina.Mitään oireita ei edelleenkään ole, ellen ala niitä väkisin keksimään. ;)

Mut joo, taidan siirtyä tv:pariin. Hyvät maanantai-yöt kaikille!!! =)

Vierailija
47/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis kävimme siellä rakenneultrassa ja kotiuduimme reissustamme vasta NYT!!! Hieman siis kesti, mutta käytiin samalla moikkaamassa paria kaveria, niin menihän siinä aikaa :D

Ultrassa kaikki oli hyvin. Lääkäri oli sellainen vuonna -39 syntynyt mies, erittäin asiantuntevan oloinen ja tosi mukava. Vauva ei ollut hetkeäkään paikallaan, vaan jumppaili koko ultrauksen ajan ;D Lääkäri naureskelikin, että taitaa olla urheilija tulossa. Kertoi tarkasti mitä kuvassa milloinkin näkyi ja huomioi myös miehen hyvin. Munuaisia lääkäri ei vauvelin hirveästä jumpasta johtuen kunnolla nähnyt, mutta sanoi että koska vauvan virtsarakon näki ja siellä oli virtsaa, niin munuaisetkin ovat siis olemassa. Sanoi, että vauva on varsin mallikas yksilö, eikä meidän (lue; mun) tartte olla vauvasta huolissaan.

Lausunnossa lukee näin; " Vilkkaasti liikkuva sikiö, lapsivettä normaalisti, istukka takaseinässä. Kallo sydän, mahalaukku, rakko sekä raajat normaalit." Tämäkin lääkäri sai vauvan mittojen perusteella LA:ksi 6.3.06 eli nyt kaikki kolme määritystä (kuukautiset, alkuraskauden ultra ja rakenneultra) ovat antaneet tismalleen saman lasketun ajan.

Eli oikein hyvä mieli jäi tästä käynnistä ja nyt lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että lopetan turhasta murehtimisen tähän paikkaan. Piste.

KATZULLE onnea matkaan huomiseen omaan rakenneultraan! Oli se vaan ihanaa nähdä vauveli taas:)

MARIEELALLE ja NEKULLE iiiiiisot plussaonnittelut!!!!! Mahtava juttu, kerrassaan ihanaa!!!!! Ihan mahtavaa kun truplatiimissä alkaa taas joukkoplussausaalto!!!!

En ehtinyt kunnolla lukemaan tän päivän pinoa, mutta käynpäs sen nyt lukaisemassa ja palaan mikäli jotain oleellista unohtui (ja todennäköisesti unohtui;)

Vierailija
48/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Marieela[/b] - siis mitä! Etkai sä enää testaa?! Vai kässäsinks jotain väärin ;)

Jep, mä testaan ke aamuna. Sit on mieskin maisemissa!

Samaa sanon ku Mii. Ehkä sun nyt tarttee vaan antaa aikaa itelles, että tajuat ensin kunnolla mitä on tapahtumassa :) Te saatte vauvan! Kyl ne kunnon haaveilut viel kerkee tulee!

Mut ymmärrän sun aatokset ihan hyvin. Ite varmasti painin samojen tunteiden kanssa - jos nyt oon raskaana. Tai sitten kun joskus oon raskaana :)

[b]Jellona[/b] - Hyvä et pikkusella kaikki hyvin!

KOht BB:tä tuijottamaan :) ÖITÄ!

Vierailija
49/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla taas iloisia ultrakuulumisia. Nyt Jellona sinäkin voit nauttia rasaudesta aivan ilman huolia, kun kaikki näyttää olevan kunnossa. Kuuluikos teillä tämäkin vielä ilmaisiin ultriin? Muistaakseni teilläpäin oli ultria vähän tavallista enemmän. Onko vielä joku ultra jäljellä?

Nekku: Ei huomannut mies mitään muutosta, koska en ole miestä vielä nähnytkään. Mies on siis edelleen sillä työmatkalla, jolle eilen lähti. Näen miehen siis vasta perjantaina. Veikkaan kuitenkin, ettei hän huomaa mitään. Ei olisi nimittäin edes ensimmäinen kerta. Nyt en edes kertonut, että olen menossa parturiin, koska keksin sen vasta sen jälkjeen, kun mies oli jo lähtenyt matkalle.

Nyt täytyy mennä nukkumaan, että jaksan herätä huomenna töihin. Vähän on tas kertynyt univelkaa. Jouduin heräämään eilen niin aikaisin, kun vein miehen lentokentälle. Onneksi lomalla pystyy nukkumaan vähän pidempään.

Vierailija
50/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kotouduttu.

Axe: Kiitos kesäkuun paikasta!! Jakelet nuita laskettu aikoja... Kivaa! *nauraa vedet silmissä*

Jep, kyllähän mä kesäkuulle vielä just ja just ehtisin... : )

Ai vasta ke meinaat Nekku testaa! Siis mut kuinka me sinne asti jaksetaan odottaa? No, eiköhän tuo vastaus oo jo niin varma ettei tarvitse turhia jännittää enää...?!

Täytyypä lähteä suihkuun tutkimaan tuntemuksia. Tisut on kyl kamalan kipeet taas vaihteeks. Juu, turha tässä nyt oireita on keksiä.

Huomiseen murut!!!

Ja mulla on vapaapäivä huomen...jee!

Soffu

Vierailija
51/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli päivällä jotenkin masentunu olo: mietitytti kauheesti tää tuleva elämänmuutos, tuntui jopa ahdistavalle ja pelottavalle, että onko tässä mitään järkee??? (sekavaa..) aikani mietittyäni taisin hogasta kuinka ihanaa tää oikeesti on!! Illan olinkin oikein naantalin aurinko ja miehelle purin tuntojani: sain sen puhumaan vauvasta!!

Töihin tullessani työkaveri sanoi ekana: mitä sulle on tapahtunu? näytät jotenkin erilaiselta, pirteemmältä kun pitkään aikaan!! hymyilin siinä vaan tyytyväisenä!! äänettömästi:hehehee meille tuleekin vauva... :)

Jellona: Ihanaa että ultrassa kaikki kunnossa!! Kovin vilkas pikkuinen teille tulossa :) Milloinkas sulla alkaa äippäloma? onko mitään lomia ennen sitä?

Nekku: ihana lukee tuosta sun autuuden tunteesta... taidan olla melkoisen samoissa tunnelmissa täällä!! :)

Marieela: pahoinvoinnit ja väsymys alkamassa jo? toivottavasti ei että jaksat nauttia lapsukaisista ja kotihommista!! Toisaalta sitä oottais itelle paljon oireita niin tietäis et jotain on tapahtumassa, mutta toisaalta mä haluun elää uskossa että kaikki menee hyvin! sattuu se kuitenkin yhtä lujaa jos jokin on pielessä: nyt vaan nautin ajatuksesta pikkusesta!!! :)

Hymyileväinen miitsu yövalvomisessa.... :)

Vierailija
52/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitsu:

Hitaasti etenee meidän remppa... Pikkuhiljaa keräilen ideoita ja revin niitä vanhoja tapetteja. Oikein todenteolla päästään varmaankin vasta joulukuulla tai tammikuulla laittamaan uutta pintaa yms. sisustuksia. Ei oo rahaa nääs ennemmin, eikä miehellä aikaa.

Rikas jos ois niin täältä tilaisin kyllä vaikka mitä:

http://www.lastenhuone.fi/catalog/main.php

Se Keiju-sarja ois ihana tytölle ja poitsu ois kiva yllättää vaikkapa semmosella " kulkuvälineet" matolla.

Jaksamusta sulle yövuoroon !!

Serppu (ihan hyvä lyhennys :o)

Vierailija
53/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SERPPU: tosissaan jos lottovoittotulis niin vois pikkasen pidemmän hetken viettää noita sivuja tutkiskellen... ;) nyt ei onnex tartte miettii kun sängyn paikkaa vauvalle meidän täyteen makkariin :( ennen miehen vakiduunia(tai lottovoittoa) on turhaa haaveilla mistään muusta asunnosta!!

Kauniita unia kaikille (" näyttää" olevan jo simmut kiinni kaikilla....)