Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** TRUPLAT MAANANTAINA 17.10 *****

17.10.2005 |

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on viikonloppu mennyt yhdessä hujauksessa. En eilistä pinoa ole vilkaissutkaan. Onko jotain erityistä tapahtunut?

Nyt aloitellaan taas työntäyteistä viikkoa. Saa nähdä mitä siitä tulee, kun väsyttää jo nyt maanantaiaamuna niin paljon...

REIPASTA PÄIVÄÄ JA VIIKONALKUA!!

Vierailija
2/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aloitettua pino EMMASANNAN kanssa yhtäaikaa :))

Tein sitte testin aamusella miehulin kanssa ja ei siinä tosiaan mitään epäselvää ollut. Selkee PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =))

Nyt uskon minäkin enkä epäile yhtään.

Eli jos kaikki menee hyvin niin la on 26.6 ja kun kts hedelmöitymisen niin menee hieman myöhäisemmäksi ja vkolla yli, kuten aiemminkin ;D

Pojalla oli aikoinaan la 28.6 ja syntyi siis 5.7 eli heinäsirkan varmaankin saan uudelleen jos kaikki menee hyvin =))

Onnellinen olen, todella ja nyt haluan siis Axen, Miruliin ja Soffun MUKAAN!!!!!!!! Tuuttehan????

MIITSU, eli mennään siis perätysten raskausviikoista, kivaa :))

NEKKU, eiliset oireet listattuna kuulosti hyvältä. Joko testasit??

JELLONAN ultrakuulumisia ootellaan!!!!

Oikein mukavaa maanantaita. Täällä suuri syy hymyillä tänään :)

*anteeksi omanapaisuuteni, taas kerran*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa tässä mietin ku emmasanna että miten jaksaa koko työviikon kun on nyt jo niin poikki! :) mutta kai se siinä menee kun ei oo vaihtoehtoja. emmasannalla jaksamisen houkuttimena äippäloma ja oma vauva, mulla matka ja alkava tuplailu. joten mukavia juttuja edessä meillä molemmilla.

mä täällä kulutan aikaa kun olin jo pukemassa ja lähössä töihin kun pomo soitti että iltavuorolaisista pulaa, voisinko tulla puol tuntia myöhemmin. ja minä tietty suostuin.. nyt sit turhaan hengaan täällä himassa kun olin jo valmis lähtemään.

niistä pikkujouluista unohin aiemmin sanoa että käy oikein hyvin se et alotettais ajoissa ja et tuodaan kaikki jotain syömistä. ja tonttulakit mukaan ;)

Kivaa päivää ja viikonalkua siskoille!

Vierailija
4/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*SUURTA HEHKUTUSTA* Jippii mehän tiedettiin että vauva sinne tulossa!!! joten HIRMUSTI onnea plussasta!!! :D :D :D :D :D heittäytykää vielä muutkin plussa-aallon kyytiin jookos, kesävauvoja trupliin :D

Vierailija
5/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin alkaa tässä näpyttelemään että testissä näkyy ehkä aavistus toista viivaa (viivanpaikka vaan hämää niin kivasti). Kyl näyttäs et siin on jopa punasta hieman...

No lähin kuitenkin hakemaa teetä, et on mukavampi kirjotella :)

testiin ilmesty lisää punasta väriä :O Kaikki jotka testejä on tehny, niin tietää kun se koko näyttö muuttuu aina eka punaseks - ja kun ne viirut alkaa häviimään. Niin tuo " plussa" viiva olikin muuttunut sellaseks " häviäväks" (äh, en osaa selittää).. Siis viivan reunat on utuiset - ei tarkat suorat.

Kontrolliviiva on täysin normaali, suora vahva punainen. Plussa haalean vaaleenpunanen ja " utuinen" . Ymmärtiks kukaan..?! ;) *ei varmaan* (sen verran vielä, että tää viiva muuttui utuiseks alle 10min)

Nyt en arvo koko testien kanssa enää - viikon päästä uusiks. Jos ei vielkään menkkoja näy..

[b][size=3][color=violet]Marieelalle hurjan suuretn onnittelut!!![/size] Tiiettiinhän tää, mut silti hienoa saada kunnon plussa :D[/color][/b] (laitanko esittely listaan plussa päiväks tän maanantina?)

Hörpin vähän lissää teetä ja ihmettelen testiä.. (niin ja raportoin miehelle!) Onpas talvinen aamu - ei mee kauaa kun tulee lunta!

Vierailija
6/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green][size=3]MARIEELA saa vauvan!!!! Ihanaaa!!!!

[color=orange][size=2]Lämpimiä onnitteluhalauksia syksyisenä aamuna - [color=blue]turvallista menoa koko talven kestävälle odotusmatkalle - [color=hotpink]ja suloista vauvakesää !!!!

[color=green][size=1]Serpenttiini - ihan täpinöissään :o))))))

Vierailija
7/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN TODELLA ONNELLINEN PUOLESTANNE!!!:) mitäs mies sanoi? Nyt päästään oikeasti shoppaamaan vauvan vaatteita!:)

Mä en osaa sanoa tuohon [b]Nekun[/b] testiin mitään. Typerä juttu! Olis nyt kunnon +!! :)

Mä olen lähdössä paceen. Aion käydä nyt kolmen viikon aikana kunnolla, kun harjoitteluidun aikana ei oikein ehdi!

A kp5

Vierailija
8/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink] Ihanaaa Marieela!!! Onnea ihan kamalasti plussasta!!!!!! Teille siis tosiaan tulee vauva!!!! Ja ainakin näide tietojen mukaan viikko jää meidän vauveleille väliin näin odotusvaiheessa!!!! :D

Ja nyt sitten keskitytään vetämään tätä muuta porukkaa tuonne odotusjunaan mukaan!!!!

Miitsu rv5+1

käyn kokeilees saanko kopioitua mun tekstiä tänne kun miä urpo en tätä tajunnu vaan kirjotin Marieeelan aloitukseen....

Vierailija
9/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän täällä oikeesti ollu hiljasta ja tuloksiakin oli tullu!!!! hyvä minä...

Huomenta!!

Ompas täällä hiljaista?? missäs ne plussaajien tulokset viipyy?? Marieela, nekku???

Mä kävin eilen jumpassa ja illalla vielä oltiin isäni luona saunassa: että oli ihanaa lämmitellä: pari päivää on mennykkin ihan horkassa palellessa! yötä se melkeen oli kun kotiin päästiin ja kuolleena kaaduttiin sännkyyn!!

Jellonalle Tervetuloa takaisin!!! Kohta vähän peremmin luen mitä eilen kirjottelit. ultrakuulumisia ootellaan!! mä sain plussaa testiin viime viikolla keskiviikkona: joten iloisia uutisia täältäpäin!!

Tuosta kaksosasiasta: mä oon kuullu et periaatteessa isällä ei oo merkitystä asiaan mutta osin tää kaksosuus voi periytyä: esim koska mummoni (isänäiti) on saanut kaksoset ja hänen suvussaan on paljon kaksosia on tämä " geeni" voinut periytyä minulle, siis isäni kautta?? toivotaan että ei ainakaan vielä tämän ensimmäisen kohdalla... Mistäs noista oikeestaan tietää: onhan tää elämä niin sattuman kauppaa, ei voi etukäteen tietää mitä tulee tapahtumaan: ja täytyy uskoa että niin on tarkotettu jos jotain tapahtuu!!

Täällä taitaa flunssa tehdä tuloaan... ainakin kurkkukipeenä ja nenä tukossa ollaan!! joten kovasti pähkäilen mitä teen tänään: jumppaan vai käymään miehen kanssa siel itarajalla?? Mirulii: tiistaina meen sinne parturiin et saan reissuun uuden tukan ja keskiviikkona oisin sitten jumppaan lähössä!!?? tätä päivää mietin vielä.... jaksanko yön valvoa jos reissaan koko illan...

Mutta aamukaffen pariin..

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!

Vierailija
10/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämää vaan nuo ylimääräset punaset läikät - testissä siis voi olla vikaakin. Yritän vieöä olla innostumatta, kunnes testaan uuestaan.. (Loppu viikosta)

Vierailija
11/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela ja Nekku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Triljoona halia :D :D :D :D Wau.

tänne ei kuulu niin hyvää. Olin viikonloppuna kummipoikaa hoitelemassa ja selvisi aika hyvin, ettei lapsen isä pidä minusta. Mahtavaa. Epäilen hyvin vahvasti, että kun poika tuosta kasvaa niin minä olen ihan yhdentekevä ihminen. VITTU! Kovasti koitin taas tämän isän kanssa puhua, mutta taisin tehdä itsestäni entistäkin tyhmemmän. Tekisi mieli luovuttaa ihan kokonaan, ja jos en olisi lapsen äidin kanssa niin hyvä ystävä luovuttaisinkin! Ja minä kun olin pojasta niin iloinen :( Itku meinaa tulla.

Asiasta viiden teen. Koitan tällä viikolla (" lomaviikko" ) räpeltää tuota yhtä tehtävää kasaan... Tarttis alottaa jo. Onneksi oon jo saanut kaiken materiaalin kasaan niin ei tarvis kuin alkaa näpyttelemään.

Vierailija
12/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua ja kivaa!!

[color=spicypink]ONNEA MARIEELA!!!

OOn toOoOosi onnellinen sun puolesta![/color]

*rutistaa oikeen kunnolla*

Uskaltaako onnitella NEKKU sua jo??? Onko se nyt sitten varmasti vai vieläkö teet varmistuksen ennen ku hehkutetaan????

Ja nyt kyl otatte mut mukaan! : ) Seuraavaan plussa-aaltoon en jaksa odottaa jos täällä kerta plussataan yhessä!!! : )

Siellä olis sitte Mirulii, Axe, Johelle ja mä, jos en tähän mukaan pääse.

Vai onko Mirulii menos tähän aaltoon??? : )

Nyt koira ulos....

Vierailija
13/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kantsi mua vielä onnitella. Tossa testissä saatto ihan oikeesti olla jotain vikaa, kun jätti nuo punaset värit tolleen oudosti..

Nifkin: Onpas kurjaa! Mulla meinaa mennä välit omien kummilasten äidin kanssa. Jutut vaan ei enää mee niin yksiin ja muutenkin se sen kasvatustyyli on jotain sellasta, mikä saa mun karvat pystyyn.. Ei siis jaksa aina katella sitä ärjymistä ja kiroilua :( Harmittaa lasten puolesta.

Vierailija
14/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon jo vaarallisilla vesillä kun täällä anoppilassa palstailen!;)

ONNEA MARIEELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ihanaa. Nyt mulle tuli sellaen olo että jospa minäkin sitten kun kaikki muutkin näyttää plussaavan.. Vielä vaan pitää odotella vähän aikaa.

Ja eiköhän se NEKKUKIN sieltä saa sen selvän plussan!! =)

Nopeesti silmäilin pinoja läpi, mies on ulkona isänsä ja setänsä kanssa pilkkomassa hirveä. (yök) Me kävästiin lauantaina vähän ulkona ja eilen sitten kamalan krapulan lisäksi tuli flunssa. Täällä nyt sitten puolikuolleena odotan että tentti alkaisi ja sitten äkkiä kotiin nukkumaan. Mulla on aina tenttiviikolla joku kaamea flunssa tai muuta ja sit en jaksa keskittyä tentteihin niin hyvin.. =(

Viiminen päivä kuulemma pitäisi netti siirtyä uuteen osoiteeseen, eli aika kauan viekä.=( Siihen asti siis tällaista " pikakirjoittelua" , sori. Nyt on pakko mennä vielä vähän kertaamaan ennen tenttiin lähtöä..

p.s Olen puhunut vauvoista koko viikonlopun miehelle, eikä se ole ärsyyntynyt ollenkaan!! Sanoi vain että ei ole vielä ihan valmis, mutta kun kuitenkin antoi ilman kumia niin tietää mitä siitä voi seurata! Eli on se valmis, ei vaan myönnä!!!!;D ..Nyt vain olen huolissani siitä viinamäärästä jonka kippasin kurkkuuni lauantaina, ei kai se voi vaikuttaa????? *hulluuden partaalla*

Vierailija
15/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA MARIEELA!!!!! IHANA JUTTU:)))))

Toivottavasti NEKKU sunkin plussa vahvistuu!!!!

Tänään olin päiväkodilla varhaiskasvatussuunnitelmakeskustelussa *kauhea sanahirviö* kuopuksen asioissa. Hyvin pojalla menee päikyssä:) Keskiviikkona olisi sitten esikoisen neuvola ja torstaina mun verikokeet, joten tässähän se loma?viikko meneekin....

Talvikki*menee tekemään ruokaa*

Vierailija
16/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink] [size=6] ONNEA MARIEELA! [/color]

Nekun plussausta odotetaan.....!

meillä kyllä nyt vahvasti näyttää siltä että nuo itkut ajoittuvat aina samaan aikaan--> yöllä alkaa 2-3 aikaan, valvoessa meni nytkin 1-2h

ja isoin huuto alkaa päivällä aina siinä 15 maissa ja jatkuu iltaan.

Ei auta ruoka, vaipanvaihto, eikä syli..

voi plaah, tämä tästä puuttuikin. :(

Vierailija
17/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Truplamixin otsikosta huomasin että on aihetta onnitella joten

[b]ONNEA ONNEA ONNEA TOSI KOVASTI![/b] Kova yritys palkittiin... =o) Tarrasukkia vauvelille!!!

-HANNELE-

Vierailija
18/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Taitaa olla se teidän nuorimmaien koliikkivauva :( Oma pikkuveljeni (johon ikäeroa on lähes 14 vuotta) oli koliikkivauva ja tiedän hyvin kuinka raastavaa ja rasittaa se on. Muistaakseni Kuplaton on sellainen lääke joka joillakin on auttanut edes vähän. Jaksuja teille.

Vierailija
19/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti - Voimia ihan oikeesti! Tuntuu tosi pahalta, kun muutenkaan ei varmasti kahden pienen kanssa arki ole niin juhlavaa.. Kyllä sä nyt tarttisit unta ja uutta enregiaa.

Onkos se miehus missä?! *huono muisti* OIsko mahdollista jos se auttas yösyötöissä?

Talvikki - Rattoisaa lomaa vaan sitten ;)

Osuis muuten aika samaan aikaan tytön kanssa tuo la!! Jos lasken 14vrk tästä taaksepäin, ois hedelmöitys ollu 3.pv ja la sillon sitten olis 26.6.! Mikä on sama kuin tytsyllä :D Tyttö kyllä synty 29.pv.

Jännää....

Vierailija
20/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas sain Marieelan ja Nekun (kyllään se selkeesti plussa on!) uutisista ihan uutta virtaa ja sain siivottua, imuroitua ja pölyjä pyyhittyä!! Pyykit koneessa ja lakana pyykki oottaa viel vuoroaan!! :) vielä ois tiskit ja keittiön siivous!! ja lattioiden pyyhintä!

Soffu: mikäs kp sulla olikaan menossa?? eikös piinailut oo aika pahasti päällä? taitaa olla sullekin paikka varattuna kesäkuun junaan!!! *peukuttaa*

Talvikilla ainakin ohjelmantäyteinen lomaviikko!!! Mukavaa lomaa!!!

Mies eilen kauhistui ku sanoin että tulee aika halpa tallinnan reissu kun ei tarvi viinaksia ostaa/juoda... Se meinas ihan tosissaan että aion kieltää siltä kokonaan juomisen!! :) mun tarttee varmaan kaivaa sieltä holittomia punkkuja tai juoda holittomia drinksuja jos meinaan salaisuuteni pitää! En ainakaan haluis riskeerata mitään juomalla.

Mutta pikkasen voi se punkku poltella....

Jepujee, taidan päättää kahvitaukoni (sain viimein sen keitettyä!) ja mennä pelastamaan pyykkejä koneesta! Mies on ex-työpaikallaan tekemässä jotain koulujuttua ja keskustelemassa oiskos keväälle töitä tarjolla!