Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** TRUPLAT MAANANTAINA 17.10 *****

17.10.2005 |

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti: Kyllähän tuo pahasti koliikilta kuulostaa:( Meillä oli kuopuksella ja huutoa oli iltaisin klo 19-22 välillä ja sitten taas yöllä 03-06 välissä. Rankkaa oli! Nyt ajattelin, että jos tällä tulokkaalla vaan sattuisi olemaan samaa vaivaa niin meinaan kokeilla vyöhyketerapiaa. Niin moni kuuluu siitä avun saaneen. Voimia!!!!

Vierailija
22/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] [b] KIITOS kaunis onnitteluista, taas ;) [/b]

Mä oon kyllä itkuherkkä ennestäänkin mutta kyllä nuo onnittelut kostuttaa silmät ja posket mennen tullen :' ' ))))

[color=violet] NEKKU, kyllä se 2 pvässä vahvistuu ja selkenee jos plussa on. Pidetään varpaat ja peukut siihen asti pystyssä :)

Mullahan se torstainen/eka testi oli sellainen -> häivähdys viivanpaikasta punertavalla sävyllä n. 5 min kuluttua. Sen näki kyllä paitsi site parin tunnin päästä ku tetsi oli kuivunut.

[color=fucshia] Tänään on kyllä ollu kuin maanantai ihan maanantain-kaavan mukaan -> tyttö unohti jumppavehkeet kotiin, poika sai lihanuijalla mätkäytetyksi sänkyyn mojovat jäljet ym ym. Mutta tuo plussa on onneks pehmentänyt tämän pvän tapaukset kivasti ;)))

Aion varata sen ultran samalle gynelle kellä olin viimevkol ja muistan kyllä kehua hänen taitavaa sormituntumaa mun kohdun tuntemuksesta :)) Ja samalla kertoa ettei ilmeisesti niitä tutkimuksia tarvitakkaan ;)

[color=darkpink] NIFKIN, tuo on harmillista, todella. Onko kummilapsen isä sanonu miksi ei susta pidä?? Luulis sanovanreilusti jos kerran ei pidä.. Tsemppiä kovasti.

NEITI: Me käytiin tytön kanssa vyöhyketerapiassa ja se auttoi meiltä iltahuudot ja pvähuudot kokonaan pois. Mutta yö huuto vielä jäi -> 01-03. Mutta sen 2 tuntia huutoa kesti kun sai nukkua jo päivällä ja illatkin sai torkkua hyvin.. Se oli kyllä todella väsyttävää aikaa, Meillä se kesti tasan 3kk 6 pvää ja sitte loppui kun sienään :O Sen jälkeen tyttö on nukkunut kuin unelma itekseen ja paljon :)

TALVIKKI, mä luulen et otan taaskin äitiyspakkauksen. oon ottanu jokaiselle sen. Haluan meinaan säästää ne laatikotkin -> teen jokaiselle lapselle niistä portfolio-laatikon ;)

Mutta joo, munkin on aloitettava suoriminen täällä. Illalla on sitte ne viimeiset lastenkutsut ja sitte ei synttäreitä ennen kesää ;))

M rv 4+1 (ihanaa laittaa tuo rv ;D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieelalle ihan hirmusen suuret onnittelut! (nyt kun saa luvalla hehkuttaa! =) )

Saikos Nekkua jo onnitella vai säästelläänkö sun kohdalla viel hehkutuksia? Kyllä vaan se haalea värikin riittää näyttämään plussan! =)

Jellonalle tervetuloa kotomaahan! Oli varmaan ihana loma!

Miitsu! Toivottavasti et tuu kunnolla kipeeks!

Neidille kovasti jaksuja! Toivottavasti pienen masuvaivat helpottaa pian!

Nifkin! Onpa ikävä tilanne. Koita vielä yrittää puhua sen isän kanssa, jos se sais vaikka kerrottua, että mikä mättää. Älä vielä luovuta, miehet on niin omituisia otuksia, ettei niistä välillä ota pirukaan selvää..

Mulla oli tänä aamuna varsin lupaavan oksettava olo. Taitaa olla kyllä psyykkistä, koska nythän niitä oireita jo vois alkaa tulemaan niin heti tietty oma mieli haluaa kuvitella kaikennäköstä..

Toinen hauska piirre, että päälle jäänyt paheeni eli tupakki pari päivässä ei sitten tänä aamuna maistunutkaan hyvälle. Itse asiassa maistui oikein pahalle. Ja siitä olen aiemmin huomannut odottavani ja siksi onneks saanu lopetettua. Tai itse asiassa kai sitä vaan lakoks pitää kutsua, kun kerran aina jossain vaiheessa synnytyksen jälkeen sorrun uudestaan.. Mutta nyt oon kyllä päättänyt, että jos tää kolmas tekee tuloaan niin sitten se on loppu! Kokonaan!!

Ihmeellisistä alavatsasäryistäkin tässä saanu naatiskella tän päivää.. Toivottavasti tuo suuri plussa-aalto on osunut tännekkin!

Muutoin oon ollu ihan pirun pahalla tuulella eilen ja tänään. Nyppii taas tuo ukon töihin meno, kun kauheesti jäi hommia tekemättä. Mä kun en ääliönä osaa olla stressaamatta.

Mutta nyt ruokkimaan ipanat ja myöhästyneille päikkäreille!

Vierailija
24/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan lähteä työmaalle päin. Vähä luksusta ku mulla on koko viikon auto käytös : ) Ei tarvi lähtee niin aikaste aina.

Paikat on kyllä aivan kauheassa kunnossa ku oli niin kova treeni eilen.

KP on muuten 26/28 ja siihen liittyen MARIEELA: oliks mitää oireita ennen ku plussasit vai oliko sellanen olo et ei taaskaan tärpänny. Mulla sellanen olo just et ei mitään taaskaan. PAitsi että juuri ne menkkafinnit, jotka ilmestyy oviksen jälkeen ei ole tullut. No niillä on joku henk.koht. ongelma kun eivät oo jaksaneet tulla.

Anteeksi, Mii. Tietty sut plussajunaan mukaan mahd. pian. Meitä tupalailijoita on niin paljon et joku nimi unojtuu aina. Anteeksi!!! Ja tietty piipaa plussaa kans ja pian : ) Joku vielä varmasti unostu! Mut mitäs jos tehään heti ensi kuuksi suuri plussausaalto taas? Ei jaksa odottaa kauempaa.

Voi vitsi, mä tärisen! Eilisen jäljiltä.... Kääk!

Päivän ja illanjatkoja!

Soffukka

Vierailija
25/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein saa ajatuksia pois tosta testistä.

Marieela - Olin näköjään päivittäny nuo tiedot ihan päin honkia!! Eli sullahan olis tähän tietoon sama la kun mulla :D Tai mun kohalla se sitten pitäs tarkistaa ultralla..

Piipaa - Mulla myös tänä aamuna maistu tupakki tosi vastenmieliselle!! Ja samoin oli tytön raskausaikana. Tupakka vaan oli niin kamalaa, ettei ois voinu kuvitellakkaan polttavansa ;)

Mä oon kans sellanen sillon tällön polttelija. Pari päivässä.. Riippuu tilanteesta. Raskauden ja imetyksen ajan pysty helposti olla polttamatta, mut heti kun imetys loppu niin sorruin siihen yhteen - ja siitähän se lähti.

Kyllä toi onkin ihan selvä plussa. Mutta nuo ylimääräset punertavat häivähdykset epäilyttää ja siks ei uskalla luottaa ihan täpöllä. Katellaan nyt loppuviikosta mitä toinen testi sanoo..

Vierailija
26/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään oireita ollu. Olinkin varma et täti tulee. Ainut se yhden pvän tuhru -> kiinnittymisvuoto? oli outoa. ei ole aiemmin ollu koskaan...

Ja mähän testasin ihan siks liian aikasin et oisin halunnu perua sen gynen ajan ;DDD Mutta mutta, sinne tuli mentyä, turhaan mutta ei haittaa, nyt tiiän kelle haluan ykistyiselle mennä ultraamaan ekan ultrauksen ja kts et kaikki ok :)

Niin ja mulkin nuo menkka finnit jäi pienimmiks ku normaalist ovat sisällä ja suuria kipeitä vkon kestäviä, nyt sellaisia pinta finnejä vaan :)

NEKKU, saat mut päivittää kuten haluat :) Luotan suhun ;)

KAIKKI tietenkin plussa junaan. Anteeksi pyydän minäkin jos olen loukannut mainitsemattomuudella. Haluan tietysti nuo pidempää yrittäneet jotenkin etusijalle, mutta en missään nimessä halua ketään plussatta jättää, ehei... ;)

PIIPAA; mitkä kp menossa?

Entäpä MII?

MIRULII?

SOfful hipoo jo ;)

Nyt imurin kimppuun :)

Vierailija
27/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tän hetken kp 28/39(50) Ja siis synnytyksen jälkeen enempää kiertoja ei oo ollukkaan, eikä hajuakaan mitä se vois olla nyt, koska lyhenee. Toivottavasti se ei siis ees selviä! ;)

Ovis ois siis ollu kp21 joten miten tässä nyt sit pitäs elää! =)

Vierailija
28/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen just jauhelihakeittoa, kaveri tulee lastensa kanssa kylään, toinen lapsista on meidan yks vuotias kummityttö!! Eli vauvakuumeen nousemista odotettavissa taas vierailun johdosta!!! =)

Ei mitään anteekspyytelemistä, en mäkään aina muista kaikkia jotak piinailee tai on plussannu, meitä on niin paljon!=)

Mulla menossa kp 25/28-34. Alavatsaa polttelee välillä ja on menkkajomotusta, mut se voi olla oire niin raskaudesta kun menkoistakin, joten en viitsi nostaa toiveita vaan pidän jalat maassa. =) Sitä testausta mietin, et kannattaako sittenkään jo viikonloppuna testiä tehdä, kun menkat saattaa sit alkaa vielä ens viikon alussakin. En halua tehdä turhaa testiä tulee vaan paha mieli, jotenkin " mukavampi" jos täti sit vaan tulee...

Käytiin tänään ostamassa uus telkkari, häälahjarahoilla. Finluxin 32 tuumanen, vähän isompi kun tää meidän nykynen sikavanha. =) Sit käytiin Rautiassa, löydettiin ihan älyhieno peili vessaan, maksaa kyllä melkein 300, mut se on niiiiiin hieno! Ei kuitenkaan vielä tehty ostopäätöstä.

mut joo, ehkä mä meen valvomaan sitä keittoa, et siitä tulis edes jotenkin syömäkelposta. =)

Mä onnittelin jo Marieelaa,ja tiesin muutenkin et plussa tulee, mut onnea nyt kuitenkin vielä. =)

Vierailija
29/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä ennen tauko ;D

Ei ole viel ihan kolissu tuonne kaalinpohjalle tuo plussa. Tulee meinaan alltomaisin liikkein sellaisia onnen hekiä ja niiden välillä menee vielä arkisesti porskuttaen. Pelottaa et jos tää kolmas ei kolahdakkaan enään sillai tosi kovaa, kuin esim. esikoinen..

Kerrohan SERPPU ja LEANNA mites teillä on menny nuo plussa kolinat kun teil kans jo useampi valmiina?? Onko ollut yhtä ihanaa ja hekumaa vai onko hieman jääny hilajiseks ja sisäiseks hyminäks siinä arkea pyöritelles?

Ei tietysti voi eikä kai pidäkkään verrata esikoisen plussa uutiseen. Se on aina jotenkin niin ensikertaista ja ainutlaatuista, mut mut...

Mulla toinen meinaan kolisi kyllä kovaa kans, mutta olihan siinä jo reilu 3v taukoa kunnes uudelleen tulin raskaaksi :)

Luulen et en vaan ole vielä sisäistänyt ihan tätä asiaa loppuun asti ;D

Nyt jatkamaan ja taas miettimään :)

Vierailija
30/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan kyttään kelloa, että koskahan mies tulee kotiin. En edes tykkää kaikista vaatteista mitä siinä on, mutta suurin osa on tosi kivoja. Ja voihan olla, että tykkään sitten kaikista kunhan ne näen livenä.

Marieela: Mulla oli tosi paljon menkkajomotuksia tässä raskaudessa ja pitkällä mennään:) Ja täytyy kyllä myöntää, että en ollut niin superhappy tästä plussasta heti silloin alkuunsa. Oikeastaa tuli semmoinen paniikki, että " mitä sitä on tullut tehtyä" ... Mutta nyt mitä pidemmälle mennään niin koko ajan rakastun tähän pikkuihmiseen enemmän ja enemmän!

[color=deeppink]~~++~~++~~++~~++~~++~~++~~ Kaikille piinailijoille!!!![/color]

Vierailija
31/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorchid][size=4]Oikein paljon onnea plussista Marieela ja Nekku!! Ja tarrasukkia vauveleille! ♥[/size]

Plussa se on Nekku haaleakin/utuinenkin viiva:) Siksi en enää voinut pidätellä, sori :D Miten ihmeessä maltat loppuviikkoon odotella uuden testin kanssa? Mutta eiköhän se uusintatesti vaan vahvista tuon tämän aamuisen:)[/color]

Voi vitsit miten nää plussat voi mennä tälläsissä aalloissa täällä:) Nyt vaan kaikki loputkin aallon mukaan, niin päästään porukalla kasvattelemaan masuja:)

Meillä näköjään vaihtuu [b]Miitsun[/b] ja [b]Marieelan[/b] kanssa aina sunnuntaisin viikot, jännä juttu:)

[b]Talvikki[/b]: Ihanaa varmaan saada se pakkaus:) Odotan sitä itsekin kuin kuuta nousevaa.

Vierailija
32/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesävauvoja siis tiedossa useampi:) Paljon vaan tarrasukkia mukaan matkalle! Nyt vielä loputkin matkaan mukaan!!

Täälläpä oli tosi kivoja uutisia tarjolla. Itse olen niin väsynyt taas ja tekemistä yllin kyllin opintojen suhteen. Mutta tällaiset uutiset piristää aina.

Vauva kovasti masussa potkii ja maha aika ' alhaalla' . Toivottavasti pysyy vielä muutaman viikon. Eihän niistä koskaan tiedä. Pää vaan tuntuu jossain tuolla...

Talvikki: musta vaatteet oli kivempiä livenä kuin netistä katsottuna. Oikein hieno paketti. Ainoastaan siitä finwearin vihreästä potkupuvusta en tykännyt... muuten aivan ihana. Makuupussi tosi hyvän värinen ja haalari aivan ihana!!

Mitä Jellonan odotukseen kuuluu?

Neidille jaksamista vauvan hoitoon - pian se on täälläkin edessä!

Nyt pakko lähteä jatkamaan hommia, pääsee sitten nauttimaan äitiyslomasta, kun kaikki koulutehtävät on tehty.

Vierailija
33/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just semmoista aaltoilee onnentunnetta se oli/ on minullakin tämän kolmannen suhteen. Jossain vaiheessa piti oikein tehdä henkistä työtä itsensä kanssa, että osaisi nauttia raskaana olosta, eikä vaan antaisi ajan mennä ja päivien kulua harmaana paarustuksena. Jossain rv 12 paikkeilla tuli sitten semmonen valtava into ja ilo tästä raskaudesta, hankin ne tuplavaunut jo valmiiksi ja tilasin itelleni netistä uusia äitiysvaatteita, olin tosi happy masustani jne.

Nyt ihan viime aikoina on taas ehkä menny semmosella päivästä päivään linjalle... Iltaisin kun vauva liikkuu enemmän, sitä pysähtyy ajattelemaan asiaa ja hehkuttaman hiljaista onneaan. Mutta kyllä päivät usein menee niin ettei paljon muistakkaan, että oon raskaana.

Tuota toista odottaessani mä olin oikein mörrimöykky ! " Joo tää on tuttua puuhaa - ei tarvi hankkia mitään uutta vauvakamaa ja plaaaa plaaa plaaaa..." Olin oikein yliasennoitunut siihen, etten vaan intoile liikaa, kun oon niin " konkari" jo!!! Oikeastaan ihan huvittavan asennoitunut - kun nyt sitä asiaa ajattelen!

Serpenttiini purkautui

ja huomenna on tasan rv 24 *tarkistin pöydän alta löytyneestä kalenterista*

Vierailija
34/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

marieelan kysymykseen:

mulle kakki plussat ovat saaneet aikaan kestovirneen naamalle ja sellaisen jännittyneen olotilan.jokaisesta oon ollut yhtä hämillään,ihmeissään,innoissaan ja iloissaan.

mun mielestä se vaan joka kerta on niin ihmeellinen ihme,ettei yksi ole jäänyt toisen varjoon.

toki niitä kolotuksia ja kaikkia pieniä muutoksia kehossa ei ehdi siinä arjen hulinassa niin huomaamaan,mutta kyllä sitä kuitenkin ikäänkuin käpertyy sisäänpäin=)

tänne ei kummempia,illalla on esikoisen luokan järjestämä" iltama" seikkailupuistossa.saappaan heittoa ja grillausta,ym.

menemme kaikki,koko perhe.täytyy alkaa vaan miettiä mitä laittaa lapsille päälle etteivät siinä parituntisessa ihan pystyyn jäädy.kohta kuitenkin taas viilenee kun aurinko alkaa laskea.

maanantai kulkee taas kohti iltaa,vilinää riittää...

L+5

Vierailija
35/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, kun maaliskuulle plussasi Katzu, Nansku, Jellona, Lottis ja minä ja nyt kesäkuulle jo kolme!! saman kaavan mukaan mennään, niin ainakin kaksi vielä mahtuu (meniskö [b]Miruliin, Soffun ja Miin[/b] la:t kesäkuulle?) ;) Me tullaan sítten piipaan kans heinäkuussa perässä *päättää*

Kävin kaverilla laitattamassa ranskalaisen manikyyrin:) hienot tuli!!

Vierailija
36/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona taas. Olin reipas ja tiskasin tiskit heti kärkeen. Pölyjä pitäs vähän vielä iltasella pyyhkiä. Kohta taidan kuitenkin hetkeksi köllähtää sohvalle, kun poju kattelee lastenohjelmia.

Ihan ensiksi Marieelalle valtavan suuret onnittelut! Olen niin onnellinen puolestasi. Vaikka kuten jo sanottu, täähän me jo tiedettiin :)

Johelle: Jaksuja työviikkoon. Toivottavasti joku niistä hakemistasi paikoista natsaisi, niin saisit mieleistäsi työtä. Silloin se motivaatiokin on ihan toista.

Nifkin: Voi kun harmi, mikä tilanne kummpioikasi isän kanssa. Voisiko mitenkään olla mahdollista, että olisit tulkinnut hänen käyttäytymisensä väärin? Vai oliko se niin ilmiselvää. Niin tai näin, toivotaan, että ajan kanssa mies oppii sinut hyväksymään sellaisena kuin olet. Kummi on kuitenkin niin tärkeä osa lapsen elämää.

nekku: Voi ei noita testejä. Mä oon kyllä ihan varma, että plussa se on. Mutta jospa tosiaan oottelet pari päivää ja varmistelet sitte vielä asian.

Talvikille hyvää lomaviikkoa!

Neiti: Kovasti voimia teille. Ei ole varmasti helppoa, kun on kaksi pientä, joista toisella nyt sitten ehkä vielä koliikki. Kylläpäs teitä nyt koetellaan. Toivottavasti saat apuja lastenhoidossa, edes silloin tällöin. Täytyyhän sunkin joskus nukkua ja levätä.

Soffu: Jos mä nyt jotenkin ihmeen kaupalla tässä kierrossa plussaisin, mitä kyllä suuresti epäilen, niin l.a olisi 1.7. Että mä kaiketi sitte kuuluisin heinäsirkkoihin. Mutta en usko, että tästäkään kierrosta mitään plussaa tulee. Sulle sitä kyllä toivon sitäkin kiihkeämmin.

Piipaalle ja miille myös plussasädetystä ~~~~~~~~~~~~

Mun kp:t tulee jonkin verran jäljessä miistä ja soffusta. Tarkalleen en niitä tiedä. Muuta kuin, että loppuviikosta sitten taas pitäs menkkojen alkaa.

Mutta nyt maate ja maha sivulle...

Vierailija
37/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Johelle:[/b] Sori kun mä olen ollut taas vähän pihalla! minkälaisiin paikkoihin olet hakenut? Meen muuten nyt la myymään kirpparille... :)

Vierailija
38/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan enimmäisenä toivotan Marieelalle ja Nekulle (myös sinun plussaasi uskon) erittäin paljon onnea. Niin kuin moni muukin on jo sanonut, Marieelan plussahan jo tiedettiin, mutta silti on kiva kuulla, että se on varmistunut.

Itse olen ollut koko päivän menossa. Tulin vasta ihan äsken kotiin. Menin töistä suoraan siskolleni parturiin. Hiukset leikattiin ja laitettiin vähän väriä, koska entinen oli jo niin haalistunut. Kovin paljon ei ulkonäkö muuttunut, koska kampauksen malli pysyi samana. Väri oli vähän lähempänä omaa väriäni kuin aikaisemmin. Olenkin ihan varma, että mies ei edes huomaa, että hiuksilleni on tehty jotain.

Huominen päivä pitäisi vielä jaksaa töissä, ja sitten alkaakin syysloma. Tuntui, että kaikki muut töistä ovat lähdössä ulkomaanmatkalle. Ainoastaan minulla ei ole mitään erityisiä suunnitelmia. Siskon lapset, jotka ovat päiväkodissa ja koulussa, tulevat lomalla tännepäin mummilaan. Olenkin vähän suunnitellut, että ottaisin kummitytön tänne itselleni hoitoon. Jotain aion kuitenkin puuhata näiden lasten kanssa.

Vierailija
39/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoro alkaa lähestymään ja uni ei maistu sitten millän... tunnin verran silmiä pitelin kiinni ja koitin nukkua... täytyy sitten huomenna koittaa uudelleen yövuoron jälestä en usko että ongelmia tulee sitten!!

Kaverin kanssa kävin kahvilla tänään, oltiin muutama vuos sitten naapureita ja kuin paita ja perse silloin mutta nyt asuu toisella puolella suomea ja tosi harvoin nähdään/ollaan yhteyksissä: ei ees tiedä mun vauvakuumeesta: nyt sitten kysyi " älä suutu, mutta ootko sä raskaana kun oot ihan jotenkin sen olonen?" taitaa siis paistaa tää mun onni aika kauas...

Joten Marieelan tavoin täällä ollaan vieläkin välillä ihan normaalisti ja välillä ihan toisissa sfääreissä!!!!

Nekulla kyllä selkee plussa ja saattaahan olla että sulla noita viikkoja jo enemmänkin??!! Onnea!!

Axe: totta, ei kaikki truplia voi lastata kesäkuun junaan mutta onneksi osalla meneekin siihen heinäkuun lastaukseen: ;) ei tuu sitten kinaa muiden kuumeilijoiden kanssa kun viedään parhaat paikat!!!

Piipaa: sulla ainakin selkeitä oireita!! Peukutuksia!!! Kurkkukipu hävis aamun aikana joten taidetaan tässä terveiden kirjoissa pysytellä!!

Serppu (käytän tätä tuttavallista nimitystä) mitenkäs remontti siellä etenee?

Talvikki: tuuhan kertomaan äitiyspakkauskuulumiset? miltäs allun uudet vaatteet näytti?

Katzu: aika hauskaa että useammalla viikot vaihtuvat samana päivänä!!! Huomennako teillä oli rakenneultra?? tuuhan kertoo kuulumisia sitten heti!!

Nyt taidan uppoutua tuonne sohvaan köllöttelemään... mies tulee kohta kotiin treeneistä ja päästään tekemään iltaruokaa!!

Onkos kellään muuten tullu semmosta raskauden aikana että paikat puutuu helposti? mulla välillä puutuu käsi tai jalka jos pitkään istun samassa asennossa??ennen en oo huomannu et tällee puutuilee???

Vierailija
40/53 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA NEKULLE KANS HIRMUISEN ISOT ONNITTELUT!!! teillekin taitaa sitten tulla vauva ;)))) mitäs mies on sanonut asiaan?

tahtoisin itsekin jo plussajunaan mutta pakko odottaa vielä seuraavia menkkoja. tosin tällä kierrolla (24 viimeks) ei tarvii kauaa oottaa tuplailua. ja sit toivotaan että tärppää pian. mutta olen tosi onnellinen teidän plussanneiden puolesta!!! :D

lähetin pari kuvaa viikonlopusta sähkäriin, toinen on ristiäisistä ja toinen ridareissulta. nyt pitää pelastaa ruoka uunista..