Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+~+~ENSIKOIDEN VKO 42~+~+

17.10.2005 |

Plussia tähän pinoon kiitos!

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli änkihän se akka tännekin! Mutta kiitos kysymästä, Fiorella! =) Vaikka tuntuu pahalta ni ei niin pahalta ku on ihmisiä jotka on kiinnostuneita! Yllättävän pienellä surulla tästä selvisin, en siis ihan vielä toivoa menettäny... Eikä varmaan aihettakaa ku eka yrityskierto vasta menossa! ;)

Mooli: Viimeiseen saakka yritä lannistaa sitä eukkoa! Kyllä se siitä vielä plussaksi saattaa muuttua!

Nii, mitenkä muuten lasken myt sitte tän kierron ku eka tuli 2 pvää sitä pientä tiputtelua? Laskenko ne päivät mukaan vai vasta tästä päivästä lähtien? Osaako joku sanoa?

Kaikille muillekin piinailijoille PAAAAAAALJON ++++tuulia ja muille onnenpisaroita yritykseen!!!!

Vierailija
82/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nämä päivät menee nopsaan, kohta jo viikonloppu taas! :)

Mä kannatan Q:n ehdotusta, että laitetaan vaan pino pystyyn joka päivä.Taidetaan melkein päivittäin täällä itse kukin vierailla ja voihan jotakin mielenkiintoista juttua tai galluppia toki jatkaa seuraavankin päivän pinossa. Kun vähän tosiaan dementia vaivaa tämmösen lähemmä sadan viestin pinoja lukiessa, vaikka tosi kivoja ovatkin.

Mooli, pidähän lippu korkeella joohan!!

Mulla kp 28/28-30, ei oireita edellleenkään. Enkä vieläkään testipäivää aatellu, vähän pessimisti. :( Kun monesti kerinny pettymäänkin.

Just katoin ulos, täällä sataa lunta!!!!

Paljon plussia ja :) enskari kavereille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta!!! Kaamee ihana määrä viestejä:=)

Kommentoin nyt vaan pikapikaa, palaan vielä kotikoneelta:=)

Naksu; paskapaska täti!!! Pois äkkiä, niin tulee taas ovis. Miksi meillä on näin huono tuuri - tuuristahan tässä täytyy olla kyse, kun onhan meillä yritystä??? *mooli huuli pyöreenä*

Q-kuoma; kannatan kannatan pinoja!! Hyvähyvä!!

Fiorella ja Marinda; pitäkäähän tätsy loitolla - saatte alkamaan lussa-aallon, joka multa epäonnistu:=)

Ihanaa, ett ens viikolla on paaaaaaaljon piinailijoita ja sit taas seuraavalla - on kivampi jännätä toisten puolesta jotenkin:=)!!!

en nyt muista enää mitään....paitsi että Hemuli, sä pidät tosi hyvää jöötä siellä! Hienoa!

ja että lunta on satanut...mulle tulee talvikset alle perjantaina, joten ei kai Hgissä ennen sitä sada *toivoo* Ajakaahan varovasti älkääkä kaatuko pyrstöllenne!!

*halii ihania ystäväisiään enskoja*

-mooli

Vierailija
84/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkertuissa ja toukotoiveissa plussanneita ihan pilvin pimein. Heinähatuissakin tuntui olevan. Mikä meitä eskareita oikein kiusaa :/ mistä meitin huono onni johtuupi " tuumiskelee"

Vierailija
85/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista kenet se kus' pää nyt löysi, mutta pahoittelut sinne!

Ja Mooli; elä elä elä anna sen vanhan kurtun viedä voittoa! Toivosta ei koskaan saa luopua!!!

Mä oen muuten sekoillut näiden kp:n kanssa... eilen olin merkannu, että olis menossa kp 18, mutta tänään onkin jo 20! Joten viikko vielä... Mä en kyllä aio testailla yhtään aiemmin kun ... no, okei kp 30 (kierto 27-33), jos sinne asti mennään. Mitään oireita ei vielä ole, mutta enköhän mä niitä saa kehitettyä tässä viikon sisällä!

Kannatan myös joka päivä omaa pinoa, aika huima määrä tekstiä ollaan jo saatu kasaan! Kiva, että on aktiivinen poppoo!

- Oon@ -

Vierailija
86/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hittolainen mooli, mä ootin into piukassa että sä plussaat..kyllä se vielä tulee:) Mua ei täti ainakaa vielä löytäny..yritän pitää sen vaikka tahdonvoimalla poissa, nyt kp 29/29-30. Tänää oli täys työ raahata itteni kotiin töistä, mahaa juili oudosti, väsytti ja oli huono olo..toivottavasti enteilee jotain muuta ku tädin vierailua:) Kävelen päivittäin 10km työmatkoja eikä se kävely oo ennen noin takkusta ollu,saakeli. Menkkakivutki mulle tulee vasta kp1-2 joten en niistäkään voi ennakoida tätä tilannetta..huomenna laitan tänne piiiiiitkän valitusvirren jos täti tulee:( Tsemppiä uuteen yritykseen niille jotka täti on taas kerran löytäny ja +++++++++++ kaikille!

Vierailija
87/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kyllä Q, uus pino olis kyllä hyvä juttu joka päivälle, tai niin usein kun on tarvis. tai en tiiä, ihan sama, tai siis olishan se mukava joka päivälle jotain uutta :) mutta olen kyllä tykänny näistä superpitkistä pinoistaki :) eli otappa sitten selvää mitä tässä halutaan ;) eikun siis kannatan oikeasti useammin pinoutumista.

voi naksu.. saamarin täti, mistä se löytää aina tiensä sinne missä sitä vähiten kaivataan??? minnua se ei ole tosin vielä löytäny ja toivottavasti ei löydäkkään seuraavaan 9 kk :) toisaalta sitten ärsyttää tämä epätietoisuudessa eläminen, olis niin paljo kivempaa elää lyhyitä kiertoja.. niin ja tuli mieleen kun niin kiittelit kyselemisestä, niin muistan kun joku mulle kiitteli jotain eka kertaa niin tuli aivan mielettömän hyvä tunne. kuulun kenties taas niihin, joiden miehet ei ole " niin innostuneita" tästä vauvahommasta että pitäis aivan päivät pääskytystään puhua mahdollisesta raskaudesta... kökkö mies mulla :( mutta onneksi se jaksaa kaikesta muusta innostua, kuten auton vaihdosta ja talon rakennuksesta ym sellaisesta miehisestä jutusta.. :)

ja varmaan arvostais nyt tosi paljon kun tietäis mitä siitä oikein puhun ;)

mutta onneksi on muitaki " projekteja" kuin tämä käärön saanti. on välillä ihan hyvä purkaa tätä innostuneisuutta johonki muuhunki ku vauvan hankintaan. olen itseasiassa koko päivän piirtäny meidän tulevan talon pohjaa, enkä millään meinaa saada sitä sopimaan minun ajatuksiin.. jotenki kuvittelen kaiken niin erilaiseksi. onko täällä muuten ketään muuta joka on jo rakentanut tai harkitsee oman talon rakennusta?? olisi ollut kiva kuulla kokemuksia..

piinaillaan piinaillaan, yhdessä tämä on aivan mielettömän paljon kivempaa kuin yksin (/miehen kanssa) te siskot ymmärrätte paljon paremmin minun ajatusmaailmaa!!

plussatuulia, puuhasteluenergiaa, tädin karkoitus loitsuja ja kärsivällisyyttä tähän ihanaan lumisateiseen päivään (täälläkin sataa lunta!!!jesss!!)

haleja kaikille!

Vierailija
88/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin tuossa vielä uudestaan viikonlopun pinon ja huomasin että mullahan on jääny vaikka ja mitä lukematta, olenpas ollut huolimaton ;) mooli-booli: testasin silloin perjantaina niillä mammaksi.fi:n testeillä, ja kun tuossa oikein vaivasin päätä niin huomasin että olen jo testannut tässä kierrossa 3 kertaa; ekan kerran ennen aikojaan predictorilla (yllättäen negan) ja sitten nämä kaks negaa viikon välein. ja ensi viikonloppuna tämä testailu saa varmaan samanlaista jatkoa. eihän täti ole vielä sinua löytäny?? eikö muka oikeasti ole yhtään yhtään pienen pienintäkään oiretta...? nyt voin iloita että on kyllä jo rinnat kipeytyny kauheasti :) joko se tietää kierron päättymistä tätiin tai sitten nega on muuttumassa plussaksi. no kummin vain niin se on loistava juttu! alan kohta pepsimaxin tavoin toivomaan pientä kestittävää :)

no mutta palailen vielä :)

Vierailija
89/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. tunti sitten alkoi ihmeellinen menkkamainen jomotus vasemmalla puolella.. Siis mähän olen menossa vasta kp 20! Mitähän tää meinaa?? Laitoin tonne odotuspuolelle kyssärin, olisko jollain tietoa, voisiko sitä paljon kehuttua kiinnittymiskipua kuvailla tällaiseksi. Ei tää kyllä satu, mutta hassusti " juilii" .. Vähän niinkun oviksen aikaan.. Joka tällä kertaa tai juuri kipuilla tuolla vasemmalla myös...

Jumankauta jos se muija tulee nyt jo näin aikaisin, niin MULLA MENEE HERMOT!!!!

- Oon@ -

Vierailija
90/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon@; oudolta kuulostaa sun juilimiset - toivotavasti joku osaa auttaa omilla kokemuksillaan, mulla ei tarpeeks kokemusta:=(

Ei se kyllä täti voi millään olla!!!!

Fiorella; mahtavaa, että pidät lipun korkealla! Aika kummallista, että plussaa ei vaan näy testissä. Mutta toki on paljon sellaisia, joilla plussa on näkynyt toooooooosi myöhään...joten toivoa on!! Ihanaa lumista iltaa sinne:=)

Mulla ei oo minkäänlaisia oireita...ehkä yöllä alkaa mulkerotätioireet -monesti on yöllä tapana alkaa. Jos on tullakseen, tulis heti, ettei tarttis venttailla.

Mut ens viikolla se +aalto vasta alkaakin - ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++säteitä !!!

-mooli-molekyyli-booli (mulla sidu naamarin edessä)

p.s. Pepsis-kulta, miten siellä voijjaan?

Vierailija
91/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mulla on ollut heinäkuusta lähtien kun jätin pillerit pois joka kierrossa ihan samanlaisia oireita *huokaus* .Joten ei jaksa enää noista juiumisista juurikaan välittää. Viime kierrossa olikin ihan erilainen olo ja haamuplussaahan se näyttikin. Joten omalla kohdalla oireettomuus on varmaankin oire... joten jään odottamaan oireetonta kiertoa ;)

Tsemppiä muille oireiden odottajille ja plussatuulia!!! =D

Vierailija
92/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ossaa kirjottaa taa ollenkaan

Vierailija
93/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon rakentelusta kyselit... Me ollaan miehen kanssa kovasti haaveiltu omasta talosta, ja just sunnuntaina oltiin kattoos kahta taloa, jotka ois täydellisen remontoimisen tarpeessa. Eli siis vanha, mut muunneltavissa oleva talokin kelpais. Vaikka oishan se ihan unelma se oman talon rakentaminen... Mistäs päin Suomea sä olitkaan jos saa kysyä? Täällä Treen seudulla on niin julmetun kallit tontit, ettei ainakaan vielä oo toivookaan oman talon rakentamisesta... Varsinkin ku ite oon vielä opiskelija (todnäk ikuinen sellainen =)!) Ja niin on kyllä hintaa taloillakin, toinen niistä sunnuntaina näkemistämme taloista oli aivan mätä, siis seinät kellarissa paksun homeen peitossa ym. ja silti oli pyynti 140 000!!!!! Melko tyyristä ottaen huomioon mitä sellasen kuntoon laittaminen maksais! Mutta samankaltaiset asiat on haaveissa, teillä vaan taitaa olla lähempänä todellisuutta ku täällä! ;)

Älä lannistu, kyllä se vielä plussaksi muuttuu!!! Aika vahva tunne tosta, vaikka meikäläisen mutu:ihin ei taida olla luottamista!!! =) Silti: ++++++++++++

Ja toki kaikille muillekin!

Vierailija
94/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mulla liittyy noihin pillerijuttuihin mitenkään, mähän jätin ne pois jo 12/04. Oviksen aikaan se kipu on paljon kovempaa kun nyt.. Voi hitto, kun menee hermot! Päätäkin alkaa särkemään, joten taidan jo painua CSi:tä katsomaan punkan pohjalle!

Öitä kaikille!

Vierailija
95/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kierron puolivälin jälkeen ja tuli tosiaan vähän veristä vuotoakin ennen noita tuntemuksia..silleen ovelasti tykytti ja juili vasemmalta alavatsasta, aiemmissa kierroissa ei oo ollu mitään tuntemuksia eikä vuotoja..toivon oikein kovasti että ois meillä molemmilla raskausoire:)

Vierailija
96/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voiaa ihan hyvin!Just lopetin suursiivouksen tossa.Ihana käyä nukkumaan kun lattiat pesty,imuroitu,pölyt pyyhitty ja lakanat vaihettu!!!Jeeeee!!!!Oli hieman p.skasta kun olin niin pitkää kipeee!!!!

Auts,mulleki maistuis nyt sidukka mut ku ei oo yhtää kaapissa.Voisit mooli asua vähä lähempänä ni voitas skoolata aina yhressä!!!Ei varmaa muuta tehtäskää sitte...........Kippis!!!

Se ois sit v-loppuna alotettava nuo kylvöhommat taas.....kyllä se täälläki on välillä vaikeeta saaha tuo tuone osapuoli kammarin puolelle.Sanoo usein että " nii ku sä haluut vaa niitä vauvoja ni sen takia vaa haluut peuhata...." Voi jestas,ei kai niitä nyt muulla menetelmälläkää voi saaha!!!Äly hoi älä jätä......Nyt ei luulis olevan ongelmaa kun ei olla kuukauteen mitää tehty sairastelun vuoksi ja sunnuntaina ku täti tuli ja mies sen huomas ni tokas vaa että " voi v.ttu,ai että viikko pitää vielä oottaa..." Hihiii,taitaa pukata " pientä" painetta..........:)Ei varmaa paljoo tartte houkutella......

Voiskohan joku nyt kohta alottaa sen meiän ilmiömäisen plussa-aallon!!!!Siis kohta tulee lussia niin että ei enää pinoon mahu.Joka tuutista pukkaaaa!!!!!Täällä ollaa nyt niin positiivisella tuulella että......

Nukkukaa hyvin kamut!!!!

Vierailija
97/98 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun välillä ollu hieman nihkeetä saaha toinen touhuihin niin mulla on tepsiny joitakin kertoja se että oon välillä ruvennu nukkumaan alasti.Sitä on niiku siinä heti valmiina tarjottimella....hihiii....Kokeilkaahan huviksenne.Täällä ainaskii toimi!!!!

Vierailija
98/98 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi räkä kun oon lahopää! Tarkistelin juuri kalenterista päivän palaveriaikaa, kun totesin, että mullahan on gyne nyt aamulla!!! No, hyvähän se vaan on, saapahan selville ton alapään tilanteen! Tää on sellaisia tarkastuskäyntejä keväällä tehdyn löydöksen takia. Nyt en ehdi tarkemmin selvittää, mutta yritän illalla päästä kertomaan terveiset! Mitään vuotoa ei edelleenkään ole tullut, eikä kipujakaan tunnu heti näin aamusta (paitsi vähän nälkä...).

Mukavaa torstaita kaikille!

- Oon@ -

ai niin..pitikö aloittaa uus pino joka päivälle???