+~+~ENSIKOIDEN VKO 42~+~+
Kommentit (98)
viivi99:
Juu, sinnepä samaan paikkaan ois tarkoitus suunnata.
Pitääkös sinne soitella ennen kuin vie näytteen? (on meillä ohjeetkin kotosalla, mutta ajattelin täällä sulta kysellä kun näyt olevan kuulolla ja olet jo itse saman homman kokenut..)
Varataanko sinne ihan jotain aikaa vai " viedään sitten kuin keretään" -periaatteella?
No ihan heti en ollut kuulolla, kun joku tyhmä luento häiritsi mun tiivistä palstailua! :)
Eli mä soitin sinne labraan edellisenä päivänä, että huomenna tuodaan näyte, jos vaan saadaan se onnistumaan - ja onnistuihan se! Mä ainakin yritin tehdä siitä tilanteesta miehelle mahdollisimman mukavan, vaikka eihän siinä nyt kovin romanttisiin ja kiihkeisiin tunnelmiin voi päästä... :) Onneks sen saa tehdä kotona ja sit vaan kiikuttaa näytteen labraan. Mä luulen, että siinä vaiheessa olis meillä tullu stoppi vastaan, jos näytettä olis pitäny yrittää saada aikaseks jossain hikisessä näytekopperossa... :~/
Juu, ja ihan voitte viedä kunhan kerkiätte, kunhan sinä aamupäivänä kun ootte ilmoittanut. Ja tietty jos se ei onnistu, jos miehelle tulee vaikka liikaa suorituspaineita, niin varmasti voi vaan sopia toisen päivän. Siinähän on pari tuntia aikaa viedä näyte (siis kun simpat on saatu purkkiin), niin me ainakin käytiin rauhassa suihkussa ja syötiin aamupalaa ja juotiin aamukahvit ja nollattiin tilanne, jos nyt niin voi sanoa. Kaikenkaikkiaan, luulen, että kun ei tee siitä mitään numeroa, niin ei siitä sellaista tuukaan.
Nyt vaan sitten jännätään tuloksia, 10 päivää ne meille arvio, että niissä suunnilleen kestää. Tsemppiä teille ja kohta jännätään yhdessä![color=magenta]♥[/color]
-Q-
viivi99:
Sen käsityksen olen saanut, että Aconeilla ei saa testata aamun ensimmäisestä pissasta vaan sitten sen jälkeen ihan milloin vain päivällä, kunhan tietysti se on joka päivä sitten suurin piirtein samaan aikaan.
Juu, noin mäkin luin ohjeesta, mutta mulla kyllä on Aconeilla tullut kaksi tosi vahvaa viivaa ihan aamun ensimmäisestäkin pissasta. Ja käsittämättömintä siinä on vielä se, että kaksi kertaa niin on käynyt, vaikka koko ovista ei edes ole ollut! Niin että tiedä häntä. Noi tikut on jotenkin mua vastaan ja mittaritkin lentää päin seiniä niin että en tiedä mihin tässä pitäis vielä ryhtyä... :D
-Q-
mooli: niin joo, kp 18/31-32 meneillään. Ihan hyvin voi nuo oireet liittyä mahd. ovikseenkin. Eilen olin niin herkkiksenäkin, että meinasi masentua koko päiväksi hajonneiden sukkisten takia. Onpa hienoa olla nainen, varsinkin nyt kun vahtaa kaikkia tuntemuksiaan niin tarkkaan :D
Plussia! Plussia! Plussia! *hakkaa käsiä yhteen ja tömistää mielipuolisena* :)
semmoista, että olen Mii ihan samoissa fiiliksissä kanssasi.
Itkeskelin koko iltapäivän eilen, kun tuli niin valtavan herkkiä biisejä radiosta (tyyliin Mattia ja Teppoa jne.)...
Mulla siis nyt kp 16 (jota varmaankin toitotin tuolla ed. viesteissäni jo). Tänään on ollut muutenkin tosi outo olo, rinnat tuntuu hassuilta ja vatsa omituiselta. Siis kun täällä sai nyt purkaa näitä oireolojaan niin täältähän sitten pesee : D
Mukavaa maanantaita kaikille Enskoille! Lähden urheilemaan ja kyläilemään loppuillaksi, joten aamulla äkkiä sitten taas pinoutumaan
t. Jessica
Mulla meni viikonloppu aika alamaissa, kun täti kurvas paikalle jo perjantai-iltana, vaikka aikasintaan maanantaiks odotettiin. Se hyvä puoli sentään, ettei tarvinnut tässä kuussa turhaan testata. Nyt siis
kp 4/28-36. Täti läks ja kohta pääsee taas uuteen yritykseen.
Lohdullista sekin, että mun kierrot on kerta kerralta lyhentyneet sen jälkeen kun lopetin pillerit. Mulla oli joskus silloin teininä jopa 49 päivän kiertoja. Nytkin on ihan tarpeeksi kärsimätön...
Nyt taas ajattelee, ettei enää ala elättelemään toiveita vaikka olis minkälaiset oireet ennen kun saa sen plussan varmistukseksi, mutta luultavasti on kyllä kolmen viikon päästä taas eri ääni kellossa. Harmittaa vain joka kuukausi pettyä uudelleen (okei, se oli vasta kolmas kerta...). Mä en ole edes uskaltanut liittyä mihinkään kkryhmään vielä. Kesäkertuista olisin nyt siis joka tapauksessa tipahtanu.
Paljon plussaonnea kuitenkin kaikille muille! Mä tuun toivottavasti perässä odottajiin tuossa ens kuun puolella.
-Tara
heissulivei!
Pahoittelut Tarastellalle tädistä:=( Mutta on toki hyvä, että kierrot alkaa lyhentyä tuohon " normiin" ....vaikka täti tulis, pääsee taas pian jännäämään!! Ja niin kuin varmaan huomasit; meille ensikoille on tilauksessa ihan hirveä määrä plussia...kun niitä ei ole aikoihin tullut!!! JEEE!!!
Mii, joo oviskipuilulta kuulostais...?
En nyt taas muista mitä piti kirjoitella, mutta palaan vielä iltasella!!
t.mooli-valas joka on tänään (taas) aloittanut uuden, keveämmän elämän = ei ihan niin paljon boolia ja mässyä:=)
Pidä tätsykkä loitolla ja piinaile mun kaa *käskyttää marindaa*
-mooli:=)
tai no, iltapäivää...
ihan ekaks kiitokset kaikille jotka onnittelivat mua voitostani sh-peikkoa vastaan :) Taistelu ei toki ole ohi vielä, mutta voiton puolella olen tukevasti. Yhä vain tulee hankalissa paikoissa mieleen laihtuminen ja ahmiminen yms, mutta selviän niistäkin jo järjen äänellä.
mooli-booli; älä ainakaan liian tiukkaa kuria itsellesi säädä, se johtaa ihan liian helposti huonoon syöksykierteeseen. Mä opettelen yhä vain täsmäsyömistä kellon aikojen mukaan - ja yhä vain ajoista lipsuminen saa aikaan " unohduksen" ja huomaan olevani syömättä joskus toista vuorokauttakin. Huono homma. Tsemppiä sulle - ota niskavoitto peikosta!
njah, alottelin tänään testaamaa ovista, ettei vaa pääse varkain ohi...oikei - hätävarjelun liiottelua, mutta silti! :)
Yrittäkäähän nyt saada niitä plussia aikaseks kun mä täällä jo ihan täpinässä odottelen hyviä uutisia!
Täällä menossa nyt kp 27/29-30..ja oireitahan ois tietty vaikka muille jakaa:) Ensin oli se verinen vuoto kp18-19 ja sen jälkeen on mahassa tuntunu vaikka mitä kummallista, toivois ihan hirmusesti et tää ois nyt SITÄ..mutta saas nähdä..no oli se sitten kuviteltua tai ei niin nytkin kuvottaa ja päivällä töissä kuvotti. Päätä on särkenyt ja yöllä heräsin ku mahaan sattu oudosti..mut tunnustan että söin eilen BB:tä katellessa puoli pakettia jätskiä joka voi vaikuttaa asiaan;) +++++++++++++++++++++
Täällä ollaan kovasti odoteltu loppuviikkoa, että pääsis oikeen kunnolla jännittämään... Vaan ei taida tarvita!! Just huomasin että jonkinmoinen vuoto on alkanut. Nyt kp 26/28-32, eikä KOSKAAN aiemmin oo alkanut ennen 28:aa. Potuttaa nyt kyllä niin ankarrasti ettei tosi!!!
Olin jo päättänyt etten ala turhia toiveita elätteleen tai kauheesti mitään oireita bongaileen. Nyt viikonlopun aikana tuli kuitenkin niin paljon " outoja oireita" ilman bongailuja, etten voinu olla innostumatta: yllättäviä oksetuksen tunteita aika usein, rinnat sivuilta todella arat ja vatsassa outoja tuntemuksia, voisi sanoa nippailuksi! =) Ja oireet jatkuvat kyllä yhä...
Pistän kohta tulpan ettei suurempaa vuotoa ala!! =)
Nii, ja aina on ollut aika kivuliaat kuukautiset eikä nyt oo kyllä kivun kipua.
Olipas itsekeskeistä juttua!
Mutta kaikille muille PAAAAALJON +++++tuulia, toivottavasti jotain onnistaa ja pian!!
TARASTELLA: Höh, on se kumma akka kun kutsumatta tulee.. :( Nyt ei muuta kun katseet kohti uutta kiertoa, plussa-aaltoon (jota kukaan ei vielä jostain syystä oo alottanu...??) mukaan!!!!
NAKSU: aattelepa miten kätevä olis jos sen tädin vois karkottaa tulpalla.... Pidän peukkuja ettei se sun luo tuu vaan tipottelu oire jostain mukavammasta. :)
Vaikka kuinka päätän, etten kovasti piinaile niin eihän tälle mahda mitään, niin että MOOLI täällä ollaan, eikä pelkästään käskystä... ;) Miehelle koetin äsken jotakin selittää tästä piinailusta, se ei kauheesti taho kuulla - vauvaa kyllä tahtoo yhtä paljon kuin mäkin, mutta ei halua turhaan toivoa ja pettyä. Ehkä se on miehillä yleensäkin helpompaa " unohtaa" ovikset, menkat jne. kun niiden ei tarvi ettiä niitä oireita tai kuulostella kroppaa.
QUEENBZZ, kiva saada piinailuseuraa sustakin, ja sun oireet ainaski kuulostaa tooosi hyviltä.
Mulla siis kp 26, eikä vieläkään (johan siitä ainakin kaks tuntia on kun viimeksi päivitin oloni) mitään oireita, paitsi käsittämätön väsy. Mieskin kyseli, että miten sä VOIT olla noin poikki.
olen pitänyt " pientä hermolomaa" , huomasin että kun en ole koneella, vauvat ei pyöri lähellekkään niin paljon mielessä :) sen sijaan olen keskittynyt mm tontin raivaamiseen ja lehmän synnyttämiseen (siis vauvoja kuitenkin...) :) mutta nyt taas innolla kohti viikon mielenkiintoisia oirekuvailuja :))
kaikki on ollut niin ahkeria, etten millään muista kerralla kaikkea, varsinkin kun juuri äsken luin sekä viikonlopun pinkan että tämän uuden viikon. kyllä on nyt enskoilla hyvät tuulet puhaltamassa :)
omanapa: TÄTIÄ EI NÄY VIELÄKÄÄN!!! kp siis nyt 42. mutta tämähän ei minun tapauksessa tarkoita yhtään mitään.... eilen huomasin että nännit oli tullu TOSI kipeiksi, ei siis muu rinta laisinkaan.. mutta kun heitin nämä asiat mielestä vähäksi aikaa niin eipä ole ollut oireitakaan muuta kuin tämä outo masun juiliminen joka ei lopu sitten millään.. :(
mutta nyt aktiivisemmin seuraten teidän mehevää oireilua :)
piinailijoita näyttääkin olevan jo niin paljon etten enää edes muista kaikkia :) ++++++++++++ säteilyenergiamömmöä kaikille!!
fio
Niin, ja Tappertille onnea " sh-peikon" kukistamisesta!
Marinda: Nii, aatellapa! Mut tulpalla tai ilman, aion taistella kova kovaa vastaan viimeiseen asti!!! =)
Tarastella: Täti vei erävoiton, mutta ens kierrolla viet sinä! Päätetty, eikös niin?!
Ahkeria olette taas olleet kirjoittelemaan :)). Kyllä se plussa aalto saisi tänne meidänkin joukkoon jo tulla!!!!!
Oma napa : kp 12/28-32 jotein ei piinailla vielä vähään aikaan!! Lauantaina tärähti ovistestiin siis 2 vahvaa viivaa, on yritetty käyttää sitten aika hyödyksi niin hyvin kun on kerennyt ;). Ihmeen aikaisin se ovis sitten tänne tuli. Tietää varmaan sitä että täti on myös odotettavissa ajoissa tässä kierrossa!!!
Plussa tuulia piinailijoille!!!! KEHITÄ NYT NIITÄ OIREITA MOOLI =D Saisit näyttää vähän mallia meille muille siinä plussaantumisessa ;)
Tais se täti löytää sittenkin mut. Tosin ei oo vieläkään tullu niitä normaaleja helv... tuskia mitä yleensä pari ekaa päivää. Eli nyt ois sit kp 1-2. Nyt ei tosin ota niin hirveästi päähän niinkuin yleensä, kun on tietty positiivista että KM jälkeen kroppa toimii ja pystyin paikantamaan oviksen ja tädin tulopäivän. Ei muuta kuin uutta ovista ja pupuilua odottamaan :).
Toivottavasti täti ei löydä teitä muita piinailijoita, mä yritän harhauttaa sen.
Ootte ollu kyl tosi ahkeria kirjoittajia, mul oli iso pinkka luettavana kun tulin töistä :)
Plussatuulia kaikille hirveästi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mukavaa että olet jotensakkin kmstä toipunut!! Itse kerkesin testaamaan kanssa haamun kun sitten täti tuli kuitenkin, näitä kemiallisia juttuja...masentaa se kuitenkin. Sitten pongasin oviksen jo kp 10 joten uuteen yritykseen pääsikin näin nopeasti!!
Enpäs taas ehtinyt eilen lainkaan koneelle aamun jälkeen. Tää uus homma pitää mut näköjään kiireisenä, mutta ehdinpähän ainakin näin aamulla pikakuulumiset laittaa!
Tappertille onnittelut suuren taistelun voitosta!
Hemulille, Brookelle ja muille ovisbongareille hyviä limoja ja paljon pupuilua!!
Ja Pikkuinen; tervetuloa mukavaan poppooseen!
Naksu; toivottavasti todellakin toi vuoto ei ole tädin aiheuttamaa.. Toivoa on kunnes se saapuu rytäkällä!!
JJ31; On todellakin positiivista, että kroppa on palautunut sen KM:n jälkeen " normaaliksi" . Hyvä, että se toimii ja ettei tarvitse sitä tätsyä viikkokaupalla odotella. (yritän löytää siitä ämmästä jotain positiivista)
Mooli, Marinda, QueenBzz ja Fiorella: pitäkää se kiukkuinen eukko loitolla!! Ja ilmoitelkaa mukavista oireista, niin me ens viikolla piinailevat voidaan sitten kuvitella ne itsellemme!!!
Pepsille myös onnittelut tädistä! (tätä ei varmasti tule usein kirjoitettua!)
Omaa napaa; nyt kp 18/27-33, eli hiljaiseloa.. Loppuviikosta voi sitten alkaa piinailuttamaan enemmän! Mä taidan saada hyvän liudan piinailukavereita! Ainakin Tokkopa, Jessica, Paulinea ja Mii taitaa piinailla vasta loppuviikosta/ens viikolla?
Mukavaa tiistaipäivää kaikille!
- Oona - (kp 18/27-33)
Naksu, älä vielä heitä kirvestä kaivoon!!!
QueenBzz; kuulostaa lupaavalta sun oireet!!!
Marinda; oireettomuus jatkuu täälläkin, tosin hieman tätimäistä fiilistä ja turvotusta alavatsalla havaittavissa.
Tsemppiä piinailukavereille ja ++++++++säteitä kaikille enskoille!!!
-mooli, kp 26/26-29
Ajattelin täällä näin aamusta piipahtaa, kun kiire päivä tulossa.
Jj, niinkuin itekin sanoit, niin uutta ovista ja pupuilua vaan oottamaan! =) ja sit sitä plussaa...
Mites Naksulla?
Ja joko Moolille on alkanu ilmaantua oireita, vai miksi niin hiljaa oot?!
Mulle ei mitään uutta, kp 27/28-30, ja olo ihan normaali....
Mukavaa tiistaita kaikille!!!
*sitä ensimmäistä plussaa piiiitkästä aikaa ensikoille innolla oottaa*
marinda
Eli kun joku niistä kyseli (anteeksi en muista nyt kuka se oli, kun on taas tullu luettua noita viestejä niin monta tässä välissä), että millonkohan niillä tulee testata, niin kannattaa kattoa ihan niiden tikkujen ohjeista.
Sen käsityksen olen saanut, että Aconeilla ei saa testata aamun ensimmäisestä pissasta vaan sitten sen jälkeen ihan milloin vain päivällä, kunhan tietysti se on joka päivä sitten suurin piirtein samaan aikaan. Kaupasta ostin itse kerran Surestep:jä tai jotain sellaisia ja niillä nimenomaan taas piti testata heti aamulla ensimmäisestä pissasta. Joten, riippuu siis aivan testistä milloin se tulisi tehdä. =)
Onnea testaukselle!
Ulkonahan näyttää kehkeytyneen taas mitä mainioin ilma.
Onkin aivan ihana ulkoilu sää.
Mennäänkin tänään koiran kanssa yhdessä tallille. Saapa nähä mitä neiti tuumaa heposista. (on se kyllä kerran aiemmin ollu tallilla mukana, mutta nyt mennään kuitenkin aivan eri paikkaan)