BB:tä seuraaville kysymys (miksi Niko talossa jne.) OV
Olen sarjaa aika aktiivisesti seurannut tv-lähetyksistä, ja en ymmärrä paria asiaa, ensinnäkin _miksi_ Niko on talossa? Minä inhoan häntä, mutta ymmärrän kyllä että joku toinen hänestä pitää ;) Nyt vaan muutamat asiat ovat alkaneet tökkiä:
-Hän on koko ajan jotenkin niin "vanha tekijä", ja ottanut sellaisen "johtaja roolin" väärällä tavalla.
-Hän on epäaito, kaikki hänen tekemänsä jutut ihme seiniä päin kävelyt ja epämääräiset hyppelyt ja ääntelyt ärsyttävät ja pahasti.
-Hän pelaa tällä hetkellä eniten peliä (ja on pelannut heti alusta alkaen) äänestämällä ns. vahvimpia kuten Marikaa, eikä edes sano sitä vaan verhoaa sen jonkun muun syyn taakse. Ja tämä linja siis pitänyt muutenkin, eli äänestänyt muitakin "uhkina pitämiään".
-Käyttäytyy koko ajan kuin voittaja, mikä ärsyttää ja rankasti. Ja muutenkin tuntuu kuin "tietäisi" joitakin juttuja etukäteen, tuntuu kuin olisi käsikirjoitettu mukaan mutta eikö siitä olisi kerrottu katsojille?
-Saa suhteessa ihan liikaa ruutuaikaa. Koko ajan Niko-Niko-Niko, eilisessäkin lähetyksessä piti monologiaan varmaan 5 minuuttia, miksei muita näytetä vastaavasti? (Tai näytetään jos tekevat jotain hassua/hölmöä jne. mutta ei anneta noin vaan diipadaapaa puhua pitkiä aikoja)
Minä en koskaan ikinä ole äänestänyt missään kisoissa, en Idolsissa, en Euroviisuissa, en MISSÄÄN, mutta nyt jos finaalissa Niko, aion hänelle miinusta laittaa, sillä en halua että hän voittaa. Sen summan ansaitsee joku muu, omat suosikkini Petri, Nino ja Marika, koska he ovat aitoja itsejään. (Pidän myös Noorasta, mutta hänelle en voittoa soisi koska on niin vähän aikaa talossa). Minusta aitona omana itsenään olevan tulee voittaa.
Kommentit (2)
Koska koosteissa näytetään ihan juuri sitä mitä halutaan. Mä olen koko kauden katsonut 24/7:aa ja voin sanoa, että Niko on tuolla ainoa, joka osallistuu innolla kaikkeen, hauskuttaa muita ja on oma itsensä. Petri lisäksi kiva, mutta hieman tylsä.
BB on hyvää viihdettä, samoin kuin moni muukin "vastaava" ohjelma (Vaimot vaihtoon, Lomat vaihtoon, Selvityjät, Amazing race jne.)
Kaipaan illalla aivolepoa työni vastapainoksi, ja BB tarjoaa sitä. Pidän enemmän ns. reality ohjelmista vert. esim. Salatut elämät ym. jota en katso lainkaan. Ja usein illalla on väsy, nii katsoo jotain kevyttä eikä esim. elokuvia.
ap