Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi etä-äidillä ei ole velvollisuutta tavata lapsiaan.

Vierailija
22.10.2010 |

Paperillahan lastenvalvoja voi antaa LAPSILLE oikeuden tavata äitiään, mutta käytännön toteutus jääkin sitten äidin oman harkinnan varaan, onneksi.

Eli jos en halua enää koskaan tavata lapsiani, ei kukaan minua onneksi siihen pysty pakottamaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa, niin sitten et tapaa. Ei se meille kuulu.

Vierailija
2/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se on lastenkin parhaaksi vain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tapauksessa tämä on pelkästään lastesi hyödyksi ja parhaaksi. He tuskin kaipaavat mielisairasta äitiään kovastikaan.

Vierailija
4/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näille mua hoitaville, jotka jankuttavat että lapsilla on oikeus äitiin.

Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Saatan mä muutaman kerran satunnaisesti lapsia tavata jos ei tärkeämpää tekemistä ole.

Ja mullahan on pelkästään aikaa tehtailla aloituksia av:lle. Ei mitään kiirettä pois saikulta ja sossun rahoittamalta lepokotilomalta.

Vierailija
5/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykomamma, joka hakee täältä huomiota näillä kirjoituksillaan. ilmeisesti ei ole elämässä juuri muuta sisältöä. kriittinenkin huomio kelpaa. kunhan sitä vain saa.

se on hienoa, että saat sossun rahoittamia lomia yms. kyllä yhteiskunnan täytyy huolehtia henkisesti sairaista. toivottavasti saisit sieltä oikeasti apua ja sisältöä elämääsi.

lasten tekeminenkin on varmaan ollut sulle huomion hakemista. nyt sitten täytyy tehdä ongelma niiden tapaamisesta, jotta huomiota heruisi enemmän. Voi sua : (

Vierailija
6/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedäthän käteesi, ketään ei kiinnosta huomiohuorauksesi.

Vierailija
7/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Tatuoitu jätkä haluasi antaa munaa naiselle. Sehän on Oulusta kuten säkin. Mitä jos sopisit tärskyistä sen kanssa, niin saisit vähän muutakin ajateltavaa, kuin nää sun pakkomielteesi. Mitäs sanot?

Vierailija
8/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan. Jahka pidemmälle kotilomalle pääsen, pistän papilloomaviruksen ja herpekseni kiertämäään joululahjaksi jonkun perheellisen miehen vaimolle.

Vapaat miehet ovat tylsää seuraa, ei niiden kanssa vehtaamisessa ole mitään jännitystä.

Enkä mä jaksa koko päivää mun huonekaveria piinata kun sille raukalle ei anneta rauhoittavaa kuin 3 krt päivässä, niin välillä tulen sitten koneelle kiusaamaan teitä.

Ja pakkohan sitä lasten tapaamisasiaa on täällä jankuttaa, kun hoitsuilla on niin kiirettä noiden muiden hullujen kanssa, että ne eivät ehdi mun asioitani kuuntelemaan.

Vierailija
9/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oikeasti niin kiree, että sulle tekis hyvää saada vähän munaa. Et oo varmaan pitkään aikaan saanutkaan.

Vierailija
10/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa tapuksessa jos lasten isä on naimisssa jonkun kanssa tai menee naimisiin, niin tämä uusi puoliso voi adobtoida lapsesi. Silloin sinun ei tarvitse maksaa elatusmaksujakaan.

Vierailija
11/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lupaani. Ja arvatkaa huvikseni annanko sitä lupaa. Ja munaa sain muistaakseni viimeksi tiistaina kun kävin kotona ja lasten isä poikkesi päiväkahville.

Samaa surkeaa jyystöä mitä aina ennenkin, mutta annoinpahan säälistä ja siitä hyvästä että se kuskaa mua eikä tartte taksilla ajella.

Vierailija
12/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoit säälistä! Byahahahahaaaa! Täytyy jo todella olla miehen säälittävä, kun tuollaiselta säälipillua ottaa!!

Vierailija
13/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori oon missann jotain, sä oot siis mielisairaalassa nyt? lapset isällään? hyvä homma. onko sulle joku diagnoosikin jo paiskastu? menitkö itse vapaaehtoisesti hoitoon vai kiikutettiinko sut sinne ulkopuolisten toimesta?

Vierailija
14/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja läksin sitten huvikseni "pakoon". Soittelin sitten muutaman kerran huvikseni hätäkeskukseen ja kenties tuhlasin jonkun oikeasti hädässä olevan arvokkaita sekuntteja kun käskin hätäkeskuspäivystäjää arvaamaan että missä olen ja lähettämään poliisikyydin mua hakemaan kun en itse viitsinyt muutamaa sataa metriä takaisin sairaalaan kävellä.

Ei ole vielä mitään diagnoosia paiskattu.

Vierailija
15/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja läksin sitten huvikseni "pakoon". Soittelin sitten muutaman kerran huvikseni hätäkeskukseen ja kenties tuhlasin jonkun oikeasti hädässä olevan arvokkaita sekuntteja kun käskin hätäkeskuspäivystäjää arvaamaan että missä olen ja lähettämään poliisikyydin mua hakemaan kun en itse viitsinyt muutamaa sataa metriä takaisin sairaalaan kävellä.

Ei ole vielä mitään diagnoosia paiskattu.

Vierailija
16/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dementikkojen seasta. Nytkin ne on mua takas dementikkosairaalaan heivaamassa, mutten suostu lähtemään. Sanoin että karkaan uudestaan sairaalasta jos ne uhkaa laittaa mut pois psykiatriselta osastolta johonkin "oikeeseen" sairaalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi