Allevokuurilla, 5pv takana. Lähtö 167/68,7kg.
Tänä aamuna paino 66,5kg. Nesteitä lähtenyt siis 2,2kg! Vielä jatketaan eteen päin. Juomien lisäksi olen syönyt ylimääräisiä kaloreita päivässä 100-200.
Kuurin 1. ja 2. päivä olivat helppoja, 3.pv oli ok. 4.pv ei niin kiva, mutta eilinen päivä oli pahin. Oli koko ajan nälkä ja tosi ärtynyt olo. Tänään olo tuntuu jo paremmalta eli luultavasti pahin takana päin.
Miten muilla nutraajilla, campridgelaisilla tms. sujuu?
Kommentit (39)
Jouluaika meni normaalisti syöden. Kuuria jatkoin loppiaisen jälkeen. Yhdstelmällä mennään edelleen: yksi kunnon vähähiilarinen ateria päivässä, muut ateriat korvattu pirtelöllä.
Tuloksia:
paino 60,6kg (68,7) -8,1kg
p-indeksi 21,7 (24,6)
Tavoite: 57-60kg, kohta saavutettu.
ap
Hieno juttu :)
Mulla on nyt ollut dietti katkolla joulun jälkeen, mutta olis taas tarkoitus aloittaa maanantaina. 76kg on lukemana vielä, enköhän mä sitä saa pienennettyä kesään mennessä..!
Terveisin 19
nähden. Siitä on hyvä jatkaa. Kun ei paljon ajattele asiaa, on melko helppoa :). Tsemppiä sinulle!
Haluan pudottaa painoa vielä, koska 57-60kg on ollut pitkään normipainoni. Olen kuitenkin kohta tavoitteessani.
ap
Saanko kysyä kuinka pitkä olet. Itse oon 170cm ja painan nyt 66kg, tavoite mulla on 60kg. Vuosi sitten painoin 72 kg ja tiputin painon tuonne 65 kg keväällä. Sitten tuli painoa muutama kilo lisää ja nyt jatkan dieettiä. Itse olin viime keväänä cambridge kuurilla kuukauden ja hyvin se meni. Nyt olen ihan Jutan laihdutuskuurilla, helpommalta tää tuntuu kun saa kuitenkin syödä 5krt/vrk. Meinaan jatkaa tätä niin kauan ett paino on 60kg ja sitten pitää sen eläkevuosiin saakka. Mulle nimittäin ylimääräiset makkarat aiheuttaa alakuloa...
Itselläni on sama, että en viihtynyt korkeammassa painossa, koska kaikki läski kerääntyi vatsaan. Painonnousu myös aiheutti närästystä. Sekin vaiva on loppunut.
Itsekin mietin Jutan dieettiä, mutta minulle sopii hyvin pirtelökuuri yhdistettynä vähähiilariseen ruokaan.
Meillä sama tavoite pitää paino seuraavat vuosikymmenet alhaisena. Kovasti tsemppiä!
ap
keho saadaan ketoosiin ja energiaa otetaankin kehon rasvavarastoista eikä syödyistä sapuskoista.
Miten varmistetaan se, että keho ottaa energiaa rasvavarastoistaan eikä lihaksista, niin kuin usein näkee varoiteltavan?
Nimim. Laihdutuskuuria suunnitteleva ;-)
syön proteeinipitoisen aterian päivittäin ja en lopeta liikunnan harrastamista ;).
Paljon mahdollista, että vaikuttaa lihaksistoon, mutta itse en sitä juuri huomaa. Läskin lähdön kylläkin.
Kun kuurini kohta loppuu, panostan nimen omaa sitten lihaksistoon.
Ensin painoasia kondikseen, sitten itse lihaksisto. Näin minä.
ap
Eli kuuri on loppunut aikaa sitten, paino vaihtelee 59-61kg. Tänä aamuna 60kg. Edelleen korvaan joskus aterian VLCD-tuotteella, jos tiedossa on ravintolailta tms. herkuttelu tai jos paino näyttää usean päivän perä jälkeen korkeampaa lukemaa. Ehdottomasti ollut helpoin tapa painonhallinnassa minulle.
Tsemppiä kaikille muille pudottajille!
Itselläni matkaa lopputavoitteeseen on vielä 2kg. Ja olen normaalipainoinen. Ajattelin pudottaa loput Nutrilett -dieetillä. Sinun esimerkkisi motivoi minua! Mukava, kun olet jaksanut kertoa siitä!
Olen ollut yllättynyt, kuinka helposti kaikki on käynytkään ja ikään kuin kaiken sivussa.
ap
Edelleen olen syönyt yhden kunnon aterian päivässä + 4 pirtelöä. Lisäksi söin juhlissa herkkuja (useampaa kakkua + suolasta) yhtenä päivänä.
Paino nyt 63.9 kg. 20 päivää siis takana ja paino on pudonnut sen aikana 4,8kg. Hyvin menee ja helppoa on!
Ap
Olen pudottanut kyseisellä kuurilla 22kg pari vuotta sitten. Kaikki kilot pysyneet poissa. Nykyisin painoindeksi 20.
Hitsit, kun ois itekin tajunnut kokeilla noita keittoja alkuun. Oon nyt ollut muutaman viikon vhh ruokavaliolla, painoa on tippunut semmonen 8kg :) Lähtöpaino oli 86kg, pituutta mulla on 170cm.
Arvatkaa vaan miten ihanalta tuntui tuijottaa vaakaa, kun tuli ihan uusi kymmenluku mittariin!!
Ei moista numerosarjaa ole näkynyt sitten aikoihin! Pidän kerran viikossa karkkipäivän, eli syön ihan kaikkea mitä mieli tekee, olen huomannut, että viikko toisensa jälkeen pärjään paljon vähemmällä herkkumäärällä :)
Tsemppiä!!
painoa lähti reilut 10kg, sittemmin olen syönyt uusin tavoin, ja tavoitteena on laihtua vielä 5 - 10kg.
t. xtra
Tavoitteenani on tällä hetkellä 60kg. Jos sinne pääsisin niin hyvä. Tarkoittanee varmaan vielä kuukauden rutistusta samalla menetelmällä. Jouluna toivoisin olevani tavoitepainossa.
Minulle on ollut yllätys se, kuinka helppoa tämä on. Ei liiemmin mielitekoja, nälkää tms. Olo on kaikin puolin normaali.
Tsemppiä myös teille muille!
ap
mä olen 165/65, ja haluaisin alle 60 kilon päästä. Onnistuukohan vielä ennen joulua?? Käyn heti tänään ostamassa noita ;). Olen valmis kärsimään, jos vaan saan painon putoamaan, ei vaan suostu tippumaan millään!! Ps. Oletko ottanut yhtään alkoholia? Pikkujoulut lauantaina tiedossa, pitääkö olla kuivin suin??
Ekat 5kg lähtee todella nopeasti, jopa 2 viikossa, jos on pelkällä pussikuurilla.
En ole ottanut alkoholia, voi mennä päähän tavallista herkemmin. Jos tavoitteenasi on laihtua, en kyllä paljoa ottaisi. Lisäksi alkoholi katkaisee ketoosin.
Tsemppiä!
ap
12 päivää takana ja paino tänä aamuna 65.1kg. Paino tippunut aloituksesta 3,6kg. Tämän toisen viikon olen ollut osittaisella kuurilla eli syönyt yhden kunnon aterian päiväss ä + lisäksi 4 pirtelöä. Isäinpäivänä söin palan kakkua ja pari suklaata sekä 2 ateriaa. Eilisen olin pelkillä pirtelöillä ja tänään osittaisella.
Hyvin siis menee ja ei tunnut vaikealta, ainakaan vielä. :)