Miksi lihavat pojat eivät aiheuta niin suurta reaktiota?
Miksi tyttöjen pitää automaattisesti olla hoikkia ja kauniita, mutta poikien liikalihavuudesta ei kukaan sano mitään.
Kyllä minunkin luokallani oli aikanaan monta läskipersettä (10-12-vuotiaita) ja heille vain sanottiin, että nyt oot kuule ihan miehen mitoissa ja naureskelitiin päälle.
Samoihin aikoihin lihavat tytöt olivat emakkoja ja heidän piti laihduttaa välittömästi, muuten isä iski pitkin kasvoja.
Kommentit (9)
Pojille katsos tulee se kasvupyrähdys. Sitä varten on hyvä vähän kerätäkin vähän lihaa.
kiusattiin ja haukuttiin jos saat siitä tyydytystä.
Kumpikin kulki yläkäyrillä koko ala-asteen ja kieltämättä olivat pulleroita.
Nyt yläasteella ei kyllä kukaan kiusaa kun pituutta alkaa olla lähes 180cm ja maha on häipynyt sinne kasvuvauteen.
Sääli, että heitä ei enää kiusata. Nyt et saa enää tästäkään kicsejä.
T. äiti. joka lapsena oli tosi pullukka myös, mutta jonka paino on kulkenut 13 v. jälkeen alakantissa kasvupyrähdyksen jälkeen.
kyllä mun mielestä ihan samalla tavalla poikiakin haukutaan läskiksi, jopa enemmän kuin tyttöjä. Pojille herkemmin jopa sanotaan asiasta. Eli en kyllä ole ap:n kanssa yhtään samaa mieltä, kyllä niitä poikiakin läskiksi haukutaan.
Kyllä se voi nuorten maailmassa olla niin, että tytöt haukkuvat lihavia tyttöjä enemmän kuin poikia. Pojat haukkuvat ehkä tasapuolisemmin.
Miten taas aikuisiällä suhtaudutaan eri sukupuolten ylipainoon, niin se onkin eri asia. Aikakauslehdissä järjestetään MissXL-kilpailuja ja annetaan vinkkejä pulskien tyttöjen pukeutumiseen. Samaan aikaan lihavia miehiä pidetään luusereina ja saamattomina nössyköinä. Missä ovat MrXL-kilpailut tai lööpit ihanista nallekarhumiehistä?
Jos naiset haukkuvat míehiä läskiperseiksi, niin olisi hyvä muistaa, että naisen takapuoli on aina keskimäärin läskisempi kuin miehen.
Mieheni oli siinä joku opettaja ja hänen luokallaan oli lihava tyttö. Muut menivät uimaan ja tää tyttö ei uskaltanut, kun häpesi, yritti kuitenkin esittää tosi reipasta. Mun mieskin kävi sitä välillä haukkumassa, "kun oot tommonen läski" ja se tyttö esitti ettei sitä satu yhtään... Että mua vitutti mun mies siinä unessa! :D Sitten mä halasin sitä tyttöä ja yritin tsempata sen itsetuntoa.
Mistähän kumpuaa.
Nykyajan lapsista on niin monet lihavia, että se on jo ihan arkipäivää oli kyseessä tyttö tai poika.