Ei hemmetti kun Mira Kasslin on itteensä täynnä
Diili päällä kolmosella... Mira on kyllä itseriittoisin pyrkyri ihan pitkään aikaan mitä olen nähnyt. Tajuttoman iso akka!
"on sillä perse hevosen...daadirlandirlandaa ja naama kookas orangin daadirlandirlandaa... ja ajatukset perseestä daadirlandirlandaa..."
Kommentit (32)
selvinnyt että diili-mira
Onko tää joku bb-mira? Haluuko se silikonit?
ei mitään näyttöä taidoista, ei mitään sisältöä puheilla. Tätäkö on itseluottamus? Pah!
Huomaa, ettei teillä oo mitään medialukutaitoa... Luuletteko tosiaan, että yksikään järkevä ihminen alkaisi omia vikojaan osoitella televisiossa? En minä ainakaan. Vaikka myönnän niitä löytyvänkin (niinhän Mirakin myönsi), niin analysoin tekoni ilman julkisuutta.
Upea nainen!!!!
Kun nainen kyseessä, niin mistäpä sitä muusta alkaa vääntää kuin ulkonäöstä.
on, että kun ei älynlahjoja ole suotu, niin täytyy kompensoida sitä olemalla mahdollisimman ilkeä muille naisille ja paras keino on alkaa haukkua ulkonäköä. kai se itsetunto pysyy kasassa niinkin, mutta aika säälittävää ap silti.
Kun nainen kyseessä, niin mistäpä sitä muusta alkaa vääntää kuin ulkonäöstä.
Miralla on hyvä boogie ja kunnon itseluottamus. Se tuottaa tulosta! Mimmi on nyt menossa uralla eteenpäin. En ole juuri Diiliä seurannut, mutta kannustan kaikkia naisia etenemään omien ambitioidensa mukaan.
Muita möllimällä ei oikein homma etene.
Eikä sillä niin väliä minkä näköinen ihminen on. Mira ainakin on ihan ihmisen näköinen. Ei näy sarvia eikä häntä heilu... :)
muita möllimällä ei homma etene..
Mielestäni mira oli ainut, joka jatkuvasti haukkui muita ohjelmassa. Älä kommentoi, jos et tiedä.
Jos minulla olisi miljoona-asunto menossa myyntiin, en tasan tarkkaan tälle antaisi myyntiin!
Teennäistä, muka- osaamista, ei mitään järkeä!
Samaa mieltä. Se ohjelma on täynnä näyteltyjä kohtauksia, jotta saatais vähän draamaa...Markus teeskenteli kömpelösti katuvaista. Myös sen toisen asunnon "hintakilpailu" oli feikki.