Ei hemmetti kun Mira Kasslin on itteensä täynnä
Diili päällä kolmosella... Mira on kyllä itseriittoisin pyrkyri ihan pitkään aikaan mitä olen nähnyt. Tajuttoman iso akka!
"on sillä perse hevosen...daadirlandirlandaa ja naama kookas orangin daadirlandirlandaa... ja ajatukset perseestä daadirlandirlandaa..."
Kommentit (32)
Ketkä täällä arvostelee Mira Kasslinia? Tavistolliskot sieltä hiekkalaatikon ääreltä, jotka eivät ole saaneet elämässään mitään muuta aikaiseksi kuin ne pari yhtä typerää tenavaa. Elätte lapsilisillänne ja luulette olevanne jotain arvostelijoita, mutta Kasslinin meriittilista on kylmän viileää luettavaa... huippu- urheilija, bisnesnainen ja diilin voittaja. Nainen isolla ännällä verrattuna teihin möhömahaisiin valittajiin. Näin miesnäkökulmasta vielä helvetin hyvännäköinen nainen, että jos olisin teikäläisiä tavisuunoja tuulipuvuissaan niin pitäisin turpani kiinni.
Mutta onneksi teiltä ei kysytäkään kuin silloin tällöin sitä äänestysintoa.
Oli jollakin tavalla aika seksikäs nainen? Flirttaileva hymy ja olemus, ja ihan kaunis kasvoiltaankin. Luonteesta en sano mitään kun en ko henkilöä tunne.
Ajatus oikein kiteytyy täällä mammapalstalla. Naisen täytyykin liikemaailmassa olla kaksi kertaa kovempi kuin mies ettei tule jyrätyksi juuri tämänkaltaisten kateellisten akkojen taholta.
Olin vain onnellinen ettei se loppumattoman itseriittoisen oloinen Teemu-poika päässyt lällättelemään paremmuudellaan.
Mira synnyttää tammikuussa vauvan, antaa aikaa 6-vuotiaalle esikoiselleen, opettelee Hankoa varten ruotsin kielen, pyörittää omaa firmaansa (miljoonaliikevaihto vai miten se oli?) ja valmistautuu ottamaan keväällä vastaan Hangon tj:n tehtävät. Siinähän sitä yhdelle ihmiselle onkin.
Lisäksi fiksu ja itsevarma. Ehkä vähän liiankin itsevarma, mutta kukapa meistä olisi täydellinen. Tällaisia naisia tarvitaan ja meidän muiden naisten tulee arvostaa näitä naisia, jotka pystyvät toimimaan ja pärjäämään miehisessä maailmassa. Ja vielä perhettäkin perustaa. Hienoa!!
Menkäähän nyt itteenne, naiset, älkää sortako naisia, kyllä miehet tekee sen puolestamme.
Mira synnyttää tammikuussa vauvan, antaa aikaa 6-vuotiaalle esikoiselleen, opettelee Hankoa varten ruotsin kielen, pyörittää omaa firmaansa (miljoonaliikevaihto vai miten se oli?) ja valmistautuu ottamaan keväällä vastaan Hangon tj:n tehtävät. Siinähän sitä yhdelle ihmiselle onkin.
Alkupäässä esiintyneiltä ns. naisilta pitäis yksinkertaisesti vetää letkut poikki, ettei ne kiimassaan enää sikiäisi tähän maailmaan yhtä typeriä jälkeläisiään kuin itse ovat. Jos möhömahaisen naisen anti muutenkin maailmaan on tyyliä "diilin voittaja on homo" niin mitä tuollaisella naisella tekee kukaan mitään ja varsinkaan kun näyttää, että syntymätön pentu on yhtä tyhymä kuin älykääpiö äitinsä. Voi elämä että hankkiuduitte ees raskaaksi, yäk mitä porukkaa.
Mira on nätti naisellinen nainen. Ei mikään hiekkalaatikko lautaperse kitisiä.
Onko mitään epämielyttävää katseltavaa, kun lautaperse nainen.
Miralla on muodot kohdallaan.
Voi jumpe mitä valitusta! Jos jollsin on itsetunto kohillaan ja halu esittää omaa juttuaan misdä on hyvä - I say; you go girl! Nää Miraa haukkuvat varmaan inhoaa Cheekiäkin kun "sillä on liikaa egoa & päällä parempaa seppälää". Kateus paistaa kauas! Miettikäös missä olette itse hyviä, kääntäkää kateus voimavaraksi älkääkä kitiskö turhista täällä! Anonyyminä on niin helppo kiusata ja haukkua....
En osaa Miran luonteesta sanoa mitään, mutta näin miehenä täytyy kyllä todeta, että on helkkarin seksikäs ja kuuma pakkaus! Panisin!
Jotenkin pisti silmään kun se Markus oli unohtanut ne kuvat ottaa äskeisessä jaksossa. Mira ei edes pahoitellut millään tavalla asiakkaalle unohdusta vaan painotti että HÄN hoitaa asian. Markukselle puhui myös erittäin ilkeään sävyyn vaikka tämä selvästi oli pahoillaan ja halusi korjata asian. Pääasia että Mira ei enää halunnut moisia puheluita. En haluaisi itselleni tuollaista pomoa tai olla itse tuollainen itseriittoinen mulkero.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:00"]
Omalla tavallaan ihan viihdyttävä hahmo, pakko vaan myöntää.
[/quote]
Minun mielestäni Miran ohjelma ei ole edes viihdyttävä, vaan astetta aneemisempi kiinteisökaisajuttu, jossa hehkutetaan työn glamouria ja jotakin ihmeellistä rikkaat, kauniit ja rohkeat-teeskentelyä. Olen kiinnostunut asunnoista ja niiden myymisestä tasolla, jolle en muuten ikinä pääse kurkistamaan, mutta siltä osin ohjelma on ollut minulle suuri pettymys. Upeiden asuntojen sijaan joudun tuijottamaan Miran silmien siristelyä (kauniit silmät), ravintolassa istumista, kuntosalilla treenaamista jne. toisarvoista toimintaa. Ohjelma-aikaa syövät myös mainokset, joten varsinaiseen ohjelman aiheeseen eli miljoona-asuntoihin ei paljon aikaa uhrata.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:04"]
Jotenkin pisti silmään kun se Markus oli unohtanut ne kuvat ottaa äskeisessä jaksossa. Mira ei edes pahoitellut millään tavalla asiakkaalle unohdusta vaan painotti että HÄN hoitaa asian. Markukselle puhui myös erittäin ilkeään sävyyn vaikka tämä selvästi oli pahoillaan ja halusi korjata asian. Pääasia että Mira ei enää halunnut moisia puheluita. En haluaisi itselleni tuollaista pomoa tai olla itse tuollainen itseriittoinen mulkero.
[/quote]Taisi olla näytelty kohtaus ei niin noloja asiakkaita olekaan kuin se soittaja
Asiaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!