Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, jos naapuri pitää sälekaihtimet aina kiinni, eikä avaa niitä koskaan?

Vierailija
08.11.2010 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ehdi availla.

Vierailija
22/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet, jos naapuri pitää sälekaihtimet aina kiinni, eikä avaa niitä koskaan?

joka palaa halusta nähdä sisälle, ainakin tämän viestin perusteella. Sen verran kutkuttaa napuriin katselu, että aloituskin on asiasta tehtävä julkiselle keskustelupalstalle. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naapurit tietää kaiken mitä tekee. Meillä oli edellinen asunto sellainen, että siinä oli pakko pitää verhot aina kiinni. Talot oli rakennettu niin tyhmästi, että joka puolelta näki sisään :/.

Vierailija
24/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi naapuri, jolla on aina kaikki sälekaihtimet ja verhot kiinni. Yleensä hänet näkee aamupäivällä/puolilta päivin yöpuvussa ja aamutakissa tupakalla. Istuu samassa yöpuku/aamutakki viritelmässä iltapäivälläkin tupakalla. En heitä varsinaisesti "kyylää" (kutsuisin sitä ennemminkin tarkkailuksi... ;) ); taloyhtiön leikkipaikka, jolla aamu-ja iltapäivisin ulkoilemme, on heidän asuntonsa takana ja tupruttelua ei voi olla huomaamatta. Meidän 2v sanoi yksi päivä, että höylyvetuli=höyryveturi ja osoitti naapurin terassille... Ihmettelin joku aika sitten, miksi heillä mahtaa olla niin iso asunto, kun ei ole lapsiakaan. Sitten yhtenä viikonloppuna heillä olikin 4 lasta koko viikonlopun; kävivät ulkona leikkipaikalla leikkimässä ja vaikuttivat ihan tavallisilta. Muulloin en ole lapsia nähnyt; äidiksi kuitenkin sellainen leikki-ikäinen tyttö naista kutsui. Heillä on kuitenkin aina kaikki verhot kiinni, joten väkisinkin herättää huomiota. Meidän sälekaihtimet ovat pimeällä kiinni, koska talon takana on vilkas kevyenliikenteenväylä ja ikkunoista näkyy hyvin sisälle. Voisihan siitä joku saada sen vaikutelman, että ne ovat aina kiinni, jos vain pimeällä kulkee meidän ohi...

Vierailija
25/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut semmoisessa asunnossa, että naapurit kulkivat meidän keittiön ikkunan alta omiin asuntoihinsa. Pidimme sälekaihtimet kiinni, että vältyimme näyteikkunassa olemiselta. Toiseksi ei kiinnostanut nähdä naapuria kavereineen tupakoimassa tai kaljapullojen kanssa metelöimässä siinä ihan nenän alla.

Vierailija
26/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska asutaan kivijalassa ja ihmisten päät vilkkuvat ikkuinoissa kun kävelevät ohi. Ei huvita pitää kaihtimia auki...jotenkin oma yksityisyys häiriintyy. Tosin päiväaikaan pidän raollaan että auringonvaloa edes vähän pääsee sisään..

Vierailija
27/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerroksen asunnot on just siitä syystä rasittavia että verhot on pidettävä aina kiinni, ettei kukaan ohikulkija kurki sisälle.

ja varsinkin paikassa missä ohikulkijoita on useampia.

kurkkimisesta, mutta kaikki eivät vaivaannu. Mua itseä ei haittaa, ekassa kerroksessa asuessa vedin kyllä verhot eteen, jos vaihdoin vaatteita, mutta muuten olin aika iisisti. Yhteen ikkunaan laitoin värillisiä pulloja ikkunoiden väliin, se toimi vähän niin kuin puoliverho.

Vierailija
28/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka palaa halusta nähdä sisälle, ainakin tämän viestin perusteella. Sen verran kutkuttaa napuriin katselu, että aloituskin on asiasta tehtävä julkiselle keskustelupalstalle. ;)

Vierailija
29/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen siitä millaisessa talossa asuu. Itse esim. asuin kerrostalon alimmaisessa kerroksessa joskus ja eipä ollu kiva kun kaikki ohikävelijät katto sisään, siksi useinkin sälärit oli kiinni. Nyt asun kaksi kerroksisessa rivarissa, meillä alakerran sälärit melkee aina kiinni, vastakkaisen talon asukkaat kun tuntuvat olevan varsin kiinnostuneita naapurien elämästä. Yläkerran sälärit tietysti kiinni silloin kun mennään suihkuun/saunaan tai nukkumaan.

Ehkäpä naapurisi ei vaan halua kaikkien kurkkivan ja kyyläävän mitä sisällä tapahtuu.

Vierailija
30/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naapurit ovat kovin kiinnostuneita teidän elämästänne? Mä oon elänyt koko elämäni niin, että verhot ovat auki niin valoisalla kuin pimeälläkin, enkä oo koskaan ainakaan huomannut, että joku naapuri olis ollut erityisen innostunut kurkkimaan sisään. Toisaalta, mäkään en oo koskaan yrittänyt katsella naapureiden touhuja, joten niiden kiinnostus on saattanut jäädä huomaamatta.

Vierailija
31/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa elää pimeässä, on muutenkin yöeläjä. Eivät halua että naapurit tietää heistä mitään. Ehkä mt-ongelmia, masentuneisuutta, työuupumusta näillä molemmilla miehillä.

Minä haluan päästää valon ja auringon sisälle. Jos joku haluaa kurkkia sisälle niin kurkkikoot.