Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos naapuri pitää sälekaihtimet aina kiinni, eikä avaa niitä koskaan?

Vierailija
08.11.2010 |

Kommentit (31)

1/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ite ainakin pidan kaihtimia kiinni just tollasten kyylien takia jotka haluu kytata sisalle. Entisessa asunnossa ei toivookaan et ois voinu pitaa auki...heti oli naamat ikkunassa mulkoilemassa..

Vierailija
2/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en avaa koskaan kaihtimia.En vaan halua.

Vierailija
4/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään sen kummempaa. Pitäkööt jos haluaa, ei kuulu mulle :-) Itse kyllä pidän siitä, että päivä paistaa sisään, mutta olen asunut sellaisissakin paikoissa, että on lähes pakko pitää kiinni, muuten kaikki näkee sisään. Toisaalta, jos ei halua, että kukaan näkee mitään, niin aina voi muuttaa mökkiin metsän keskelle...

Vierailija
5/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirre liittyy usein Aspergerin syndroomaan.

Vierailija
6/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut? Masentunut?

Ymmärrän kyllä, jos haluaa pitää kaihtimet kiinni esim. jos ikkunan alta kulkee vilkas kävelytie, muuten ihmettelen.

Vierailija
7/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän koska pensasaidat on taas leikattu naapurin toimesta ihan liian mataliksi ja olkkariimme näkee suoraan sisään.

Vierailija
8/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua pitää verhoja auki silloin kun sisällä on valot kun kaikki näkyy ulos.

Näin meillä, ja koska kukana ei ole päivisin kotona on sälekaihtimet tähän aikaan vuodesta aina kiinni.

Vierailija
9/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua että kaikki elollinen tarvitsee auringon valoa.

Varsinkin näin synkkään aikaan kaikki valo on käytettävä hyödyksi.

Anoppi on just tollainen. Aina verhot kiinni ja istuu pemeässä tuijottamassa telkkaria tai kirjaa taskulampun valossa.

Aina kun mennään sinne, mies avaa verhot ja päästää valoa sisälle.

Kämppä on niiiiiin ahdistavan synkkä ja pimeä luola, kaikki kukat on kuolleet ja ihme että anoppikin on vielä hengissä.

Sitte ihmettelee kun aina väsyttää eikä huvita tehdä mitään.

Vierailija
10/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kiva raitaefekti kun nusastaan.

Vierailija
11/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hamppua jos kulkee lisäksi Jamaika-pipo päässään.

Vierailija
12/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tulipa taas edellinen asunto mieleen, mistä oli pakko muuttaa pois kyttääjä naapurin takia... Rivitalon etupihalle tuli ikkunan alle, haravoimaan, kitkemään rikkaruohoja (siis minun kukkapenkistä!), lakaisemaan kiveystä tms... HETI kun avasin kaihtimet... Takapihalla oli mattoteline meidän kohdalla, johon kuskasi sen yhden koristetyynyn monta kertaa päivässä...

Jos ei muuta keksiny, niin tuli vilkuttelemaan meidän lapselle ihan mihin aikaan tahansa. Ja jos sattui näkemään minut ikkunassa, tuli koputtelemaan ja kutsui itsensä kahville muutamaksi tunniksi. JOKA HEMMETIN PÄIVÄ... Samalla juorusi toisen puolen naapuristaan, mihin aikaan lähti ja tuli, ei ikinä kuulemma siivonnut jne...

Yksinäinen varmaan, mutta minun mitta täyttyi. Mieskin oppi sulkemaan ja avaamaan oven melko hiljaa muutaman päivän jälkeen :) Onneks muutettiin ja nyt saa päivä ja kuu paistaa sisälle aina! Taas yksi asia, mistä pitää muistaa olla kiitollinen.

Vierailija
13/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri ei tykkää siitä, että kyyläät sinne asuntoon!

Siellä se kyylää ulos kaihtimien raoista kaikkia naapureita, jotka yrittää katsella sisään sen asuntoon, on teillä yhteiset huvit!

Vierailija
14/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla naapureilla on lähes kaikki verhot kiinni. Meillä taas ei juuri missään huoneessa. Eivät varmaan halua nähdä meidän elämää :D

Vierailija
15/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään valoa tähän aikaan muutenkaan ikkunoista tule sellaiseen aikaan kun ollaan kotona

Vierailija
16/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri

Vierailija
17/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhoja tai sälekaihtimia kiinni. Makuuhuoneessa laitetaan kesällä verhot kiinni, jotta ei olisi niin valoisaa, talvella saa olla auki. Meidän talon ikkunoista ei näy hirveästi minnekään, on sen verran puita ympärillä. Edellisessä asunnossa (1. kerros) laitoin kyllä verhoja kiinni, jos alasti hiippailin, muuten saivat olla auki, kuten kaikissa muissakin kodeissa. Mua ei haittaa, jos joku näkee mut ikkunasta.

Vierailija
18/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästynyt siihen tunteeseen, että hämärällä kaikki näkee hänen asuntoonsa sisälle mut häne ei näe ulos eikä voi tietää vaikka joku seisois ikkunan alla koko illan kyttäämssä.

Meillä on asunto ensimmäisessä kerroksessa ja sälekaihtimet todella usein koko päivän kiinni. Meillä on iso ja näyttävä akvaario, jota monet jää iltakävelyllä ihan asiasta tehden pällistelemään koska se näkyy niin hyvin ikkunasta, ja minusta tuntuu epämukavalta että joku katsoo meille sisälle eikä yritäkkään teeskennellä että vain vilkaisis ohimennen. On helpompaa ettei avaa sälekaihtimia ollenkaan, saa olla edes vähän rauhassa.

Vierailija
19/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että verhot on pidettävä aina kiinni, ettei kukaan ohikulkija kurki sisälle.

ja varsinkin paikassa missä ohikulkijoita on useampia.

Vierailija
20/31 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kotiin takaisin töistä kun on jo pimeää. Ei taaskaan tarvetta avata verhoja.