Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäkriisi 50+

Vierailija
30.06.2026 |

Onko joku onnistunut löytämään puoleensavetävän miesystävän seksiin 50+ naisena?

Minusta tuntuu, että olen muuttunut näkymättömäksi, on käynyt se klassinen, mistä olen lukenut aiemmin, enkä ajatellut sen koskevan itseäni.

Olen normaalipainoinen ja pukeudun naisellisesti jne, mutta miehet ihan oikeasti eivät katso kadulla tms.

Kun sanon 'miehet', en tietenkään tarkoita nuoria miehiä, vaan ikäisiäni. Nuorten kuuluu olla keskenään ja vanhempien keskenään.

Onko joku ikäiseni nainen onnistunut tulemaan näkyväksi miehille seksimielessä? Mitään yhdessä asumista parisuhteessa en halua, vaan eroottista suhdetta, ehkä treffeillä käymistä ja sellaista kevyttä suhdetta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ miehillä on seisokkiongelmia ikäistensä naisten kanssa, siksi he pelaavat varman päälle ja katsovat nuoria naisia, jotka voivat vielä raskautua ja lähettävät voimakkaampaa hajusignaalia.

Vierailija
2/4 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nuorempaa miestä esim.ulkomailta. Suomalaiset 50+ miehet ovat yleensä huonokuntoisia tai erektiossa häikkää (tämä ei näy päällepäin, huom). Lisäksi etsivät äitiä/piikaa. Ei kiitos. Terveisin puuma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+ miehillä on seisokkiongelmia ikäistensä naisten kanssa, siksi he pelaavat varman päälle ja katsovat nuoria naisia, jotka voivat vielä raskautua ja lähettävät voimakkaampaa hajusignaalia.

Olen ollut nuori nainen ja voin kertoa, että katsomiseksi jää vanhemmalle miehelle. Eivät nuoret naiset halua kurppamiestä, he haluavat komean nuoren miehen. 

Ilmeisesti 50+ miehet eivät enää harrasta seksiä lainkaan livenä, vain oman käden kanssa katsellen liikkuvaa kuvaa nuorista naisista. Jotenkin erikoista, kun samaan aikaan ne parisuhteessa vielä olevat 50+ miehet valittavat, ettei vaimoa enää kiinnosta seksi.

Vierailija
4/4 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile nuorempaa miestä esim.ulkomailta. Suomalaiset 50+ miehet ovat yleensä huonokuntoisia tai erektiossa häikkää (tämä ei näy päällepäin, huom). Lisäksi etsivät äitiä/piikaa. Ei kiitos. Terveisin puuma :)

Ei minua kiinnosta nuoret miehet.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi