Kävistkö mielelläsi tällaisessa myymäläkahvilassa?
Myynnissä kotimaisiä käsitöitä, käsityötarvikkeita, luonnonmukaista kosmetiikkaa, luomuteetä ja -mausteita, pieni kirppisnurkkaus. Kahvilan puolella muutama asiakaspaikka, tarjolla teetä, reilunkaupan kahvia, muutamaa sorttia leivonnaisia. Kahvilassa voisi järjestää myös joitakin kursseja liittyen vaikka kestovaippojen ompeluun tai muihin käsityöjuttuihin.
Paikka olisi sellainen hiukan ekohenkinen paikka, jossa pistäytyä ja juoda kuppi kuumaa, katsoa seinällä olevaa taidetta ja vaikka halutessaan ostaakin sellaista.
Kommentit (9)
Tai siis käynkin aika saman tyyppisessä paikassa.
Kuulostaa just ihanalta! Suunnitteletko tällaista paikkaa? Minnepäin??
Ei ole minun juttu tuollainen, ei tosiaankaan.
minä kuten monet muutkin tämänhenkiset olen melko vähävarainen, eli en pystyisi kovin usein käymään.
matkustaessa tulisi vastaan.
Jos tuollaista mietit, sijainti on kaiken a ja o. Ja tulopuolta miettisin tosi tarkasti. Mikä myy? Katteet vs hinta, jonka ihmiset ovat valmiita maksamaan?
tuollaiset paikat vain usein harmillisen lyhyt ikäisiä ainakin täällä helsingissä. Kun kilpailua on ja vuokrat yms. kalliit, eli kannattavuuden pitäisi löytyä nopeasti. Ehkä niin päin voisi ajatella, että olisi ensin verkkokauppa ja pitäisi kursseja, jos sieltä sitten tulisi asiakaskuntaa, niin sitten avaisi sen kaupan.
Kuulostaa kivalta! Tosin kotihoidontuella elävällä ei ole varaa kotimaisiin käsitöihin tai luonnonmukaiseen kosmetiikkaan... Kirpparille sentään voisi uskaltautua =)
Kuulostaa mukavalta.