Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! kumpi nimi? ristiäiset muutaman tunnin päästä. OV

Vierailija
07.11.2010 |

Jessika vai Inka? voisitte perustellaki miksi kyseinen nimi. Tytölle oli jo ennemmin nimi valmiina, mutta se nimi meni kaverin vauvalle. Kaveri ei tienny, että me aiottiin laittaa ko. nimi.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB/Huippis Inkaa tuskin muistetaan enään vuosien päästä...ainakaan samoista asioista kuin nyt. Mun mielestä ihan symppis tyttö.

Inka siksi koska, Jessika = JES SIKA

Vierailija
62/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tuli tytölle nimeksi? Kerro jo:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kävi, ap?

Vierailija
64/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti!

Jessika on kaunis, söpö nimi, joka antaa mielikuvan reippaasta tytöstä (yhdistyy ruotsin kielisen vivahteen kautta kaikkeen yleelliseen ja "parempiin piireihin").

Inka on nimenä kova, tylppä ja tyly. Inka-nimisestä ihmisestä ei todellakaan välity sydämen lämpöä, vaan juuri sellainen egoistinen minä-minä-tyyppi.

En yhtään ihmettele, että av:lla kannustetaan Inkaa ;D.. . Mutta se nyt ei vielä kerro mitään oleellista nimen kauneudesta tai sopivuudesta - pikemminkin niin päin, että jos ja kun täällä tykätään Inkasta, niin antakaa se Jessika.

Vierailija
65/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti!

Jessika on kaunis, söpö nimi, joka antaa mielikuvan reippaasta tytöstä (yhdistyy ruotsin kielisen vivahteen kautta kaikkeen yleelliseen ja "parempiin piireihin").

Inka on nimenä kova, tylppä ja tyly. Inka-nimisestä ihmisestä ei todellakaan välity sydämen lämpöä, vaan juuri sellainen egoistinen minä-minä-tyyppi.

En yhtään ihmettele, että av:lla kannustetaan Inkaa ;D.. . Mutta se nyt ei vielä kerro mitään oleellista nimen kauneudesta tai sopivuudesta - pikemminkin niin päin, että jos ja kun täällä tykätään Inkasta, niin antakaa se Jessika.

Vierailija
66/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miellyttävät vanhemmat. Mistä ihmeestä antipatiat tuota nimeä kohtaan kumpuaa? Tyttö itse juuri kertoi jokinaika sitten pitävänsä omasta nimestään ja muiden tyttöjen vihaavan omiaan!

Vierailija
67/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka kaunis olisi.

Vierailija
68/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nimistä tulee mieleen heti joku muu kuin se oikea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi