En kestä mikä kiire monella on eron jälkeen löytää uusi
Halutaan heti uutta sutinaa ja tinderiin ja treffeille.
Hehkutaan heti uusia rakkauksia.
Itseä ei kiinnosta yhtään. Tapaillut kyllä, mutta olen mieluummin yksin. On jotenkin hienoa nähdä että aikuinen nainen pärjää omillaan. En kaipaa miestä, tuntuu tosi sitovalta.
Muita? Usein ne jotka sanoo eron jälkeen että ihanaa olla yksin/en halua miestä, ovat kuitenkin Tinderissä/haku päällä
Kommentit (39)
Pitää näyttää ex-puolisolle, että on ottajia.
Mitä se sulle kuuluu? Huolehdi vaan omista asioistasi.
Yksinäisyyden pelko. Pelko siitä, että joudut olemaan itsesi kanssa.
Moni sanonut ettei pysty eroamaan rahan takia. Sitten jos eroaa niin heti pitää löytää uusi rahoittaja. Moni nainen on todella taloudellisesti ripustautunut.
Erossa monen itsetunto ottaa -luonnollisesti- hittiä, minkä takia kaipaa boostia, että edelleen kelpaa.
Oma motto on "yksinolo on vaihtoehto", millä tarkoitan, että rakennan elämäni sinkkuna niin mielekkääksi, ettei kumppanin tarvitse paikkailla tai korjata mitään, vaan täydentää, olla mukava ja hyvä lisä juuri siihen omaan elämään, eikä vain "kuka tahansa".
Toi on kyllä hyvä pointti, mikä kiire on. Pohjimmiltaan kaikki ihmiset on niin samanlaisia, mitä sitä vaihtamaan, kun yksinkin saa olla. Tietysti jos on ihan täyden k***pään kanssa ensin, niin ehkä tosiaan haluaa vaihtaa johonkin mukavampaan tyyppiin. Mutta jos on naimisissa jonkun perusjampan kanssa, joka ei enää sytytä, niin ei se seuraava perusjamppakaan sytyttele niin kauheasti, että sitä kiireellä pitäisi hakea.
Miksi? Koska seksi tuntuu hyvältä.
Mun exällä oli samaan aikaan kaksi suhdetta. Ennenkuin uskalsi erota. Minä olin hänelle emotionaalinen tuki ja henkinen vahvistaja.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs tää sulle sit kuuluu?
Et kestä että muut menevät elämässä eteenpäin ja sinä junnaat paikoillasi. No ei kait siinä.
Huomattu. Viihdyn itseni kanssa, en tarvitse ketään halujani tyydyttämään ja elän omaa elämää. 3,5v en ole tehnyt mitään sen eteen, että löytäisin jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyyden pelko. Pelko siitä, että joudut olemaan itsesi kanssa.
Perlko siitä, että joutuu käsittelemään eron.
Mitäpä se toisaalta sinulle kuuluu? Itsellä oli nuorempana vientiä, niin pari kertaa kun erosin oikein toksisesta exästä, niin tuli parempi mieli siitä että kävi jonkun kainalossa, joka kehui ja antoi hyvää seksiä. Ei siinä ollut tavoitteena saada uutta parisuhdetta heti perään.
Ihan naurettava oli myös yksi kaverin ex, joka yritti kieltää kaverilta uusien heilojen tapailun eron jälkeen johonkin suruaikaan vedoten.
Vierailija kirjoitti:
Erossa monen itsetunto ottaa -luonnollisesti- hittiä, minkä takia kaipaa boostia, että edelleen kelpaa.
Oma motto on "yksinolo on vaihtoehto", millä tarkoitan, että rakennan elämäni sinkkuna niin mielekkääksi, ettei kumppanin tarvitse paikkailla tai korjata mitään, vaan täydentää, olla mukava ja hyvä lisä juuri siihen omaan elämään, eikä vain "kuka tahansa".
Mä ainakin eron jälkeen aion rakentaa elämän hyväksi yksin. Jos siihen sitten joku joskus tulee niin se on lisä, ei kivan elämän ehto. En myöskään halua olla yhdestäkään miehestä taloudellisesti riippuvainen, nyt kun seurannut huonoissa suhteissa roikkuvia naisia "mutta kun en voi erota kun elintaso laskee".
Vierailija kirjoitti:
Pitää näyttää ex-puolisolle, että on ottajia.
Tämä on luonnollisesti naisen logiikkaa. Kaikki on vain valtapeliä.
Mitä väliä sillä on jos jollain on Tinder? Saa kait sitä vaihtoehtoja kartoittaa/pitää hauskaa vaikka olisikin "strong intependet woman" ja voimaantuisi "en tarvitse miestä" fraaseista.
Vierailija kirjoitti:
En huolehdi. Kun mulla ei ole miestä kontrolloitavana, mun pitää kontrolloida muita.
Tämä voi nyt järkyttää, mutta kerron silti: se, että on "haku päällä" ei aina tarkoita että etsinnässä on uusi parisuhde. Hupsua moralisoida muita tapailusta, vaikka itsekin olet sitä harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on jos jollain on Tinder? Saa kait sitä vaihtoehtoja kartoittaa/pitää hauskaa vaikka olisikin "strong intependet woman" ja voimaantuisi "en tarvitse miestä" fraaseista.
Ei kukaan ole kieltänyt :D Kunhan totesin että kun osa hokee en halua miestä/ei kiinnosta miehet mutta silti on Tinderissä innokkaana niin kyllä teot ja puheet hieman ristiriidassa on
Tietenkin on päästävä nussimaan..kuka sitä puutteessa kestää olla..