Apua! kumpi nimi? ristiäiset muutaman tunnin päästä. OV
Jessika vai Inka? voisitte perustellaki miksi kyseinen nimi. Tytölle oli jo ennemmin nimi valmiina, mutta se nimi meni kaverin vauvalle. Kaveri ei tienny, että me aiottiin laittaa ko. nimi.
Kommentit (68)
lapselleen nimeä av-raadilta muutama tunti ennen ristiäisiä? Itsellä ollut tuossa vaiheessa kyllä ihan jotain muuta puuhaa ja osannut ihan itse päättää oman lapsen nimen...
Ihmettelen siis kovasti.
Tule sitten kertomaan minkä nimen valitsitte. Onnea!
Myös Inka Tuulia olisi tosi kaunis mutta sitä ei ole listassa. Todella paljon onnea ja hyvää ristiäis-päivää! Kertoisitko sitten ristiäisten jälkeen nimen meille?
lapselleen nimeä av-raadilta muutama tunti ennen ristiäisiä? Itsellä ollut tuossa vaiheessa kyllä ihan jotain muuta puuhaa ja osannut ihan itse päättää oman lapsen nimen... Ihmettelen siis kovasti.
kun noin kovasti vannetta kiristää.
lapselleen nimeä av-raadilta muutama tunti ennen ristiäisiä? Itsellä ollut tuossa vaiheessa kyllä ihan jotain muuta puuhaa ja osannut ihan itse päättää oman lapsen nimen...
Ihmettelen siis kovasti.
vapaasti voi kritisoida. Edustaako av-palsta näin monelle todellakin ainoaa tai edes varteenotettavaa keskustelukanavaa? Miksi pitää saada hyväksyntä tuntemattomilta ihmisiltä?
Olen muuten lähdössä ulkoilemaan. Laitanko mustat vai punaiset housut? Ovat samaa merkkiä ja muuten identtiset, paitsi tuo väri.
lapselleen nimeä av-raadilta muutama tunti ennen ristiäisiä? Itsellä ollut tuossa vaiheessa kyllä ihan jotain muuta puuhaa ja osannut ihan itse päättää oman lapsen nimen... Ihmettelen siis kovasti.
kun noin kovasti vannetta kiristää.
En osaa perustella, anteeksi häiriköiden puolesta :-P
Laittaisin nimeksi Inka Lilja koska mielestäni inkalilja on kaunis kukka. :)
vapaasti voi kritisoida. Edustaako av-palsta näin monelle todellakin ainoaa tai edes varteenotettavaa keskustelukanavaa? Miksi pitää saada hyväksyntä tuntemattomilta ihmisiltä?
Olen muuten lähdössä ulkoilemaan. Laitanko mustat vai punaiset housut? Ovat samaa merkkiä ja muuten identtiset, paitsi tuo väri.
pidätkö housujen värin valintaa yhtä tärkeänä päätöksenä kuin nimen valintaa lapselle? taidat olla ika pinnallinen...
ja onnea ap:lle, inka on ihana nimi!
Inka Tuulia
Inka Marjaana
Inka Orvokki
Inka Lumia
Inka Eveliina
Inka Susanne
INKA on kaunis nimi.
Jessika kuulostaa läskiltä sialta joka istuu 5-vuotiaana rattaissa ja syö pullaa.
Mä en ymmärrä ettei vois laittaa samaa kuin kaverilla/sukulaisella. Teillähän voi mennä vaikka välit poikki ja sitten harmittaa kun jäi hyvä nimi käyttämättä.
Meidän lapsen nimi oli myös päätetty, kunnes tuttu kertoi miettineensä omalleen ihan saamaa ja lapsi syntynyt samana päivänäkin. Itseä jo mietitytti, mutta en perääntynyt, koska emme mahdollisesti ole myöhemmin edes tekemisissä. Toivottavasti olemme kuitenkin!
Hän päätyi antamaan lapselleen nimen, joka sisältää meille molemmille yhteisen nimen.
Ihmettelen siis kovasti.