Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! kumpi nimi? ristiäiset muutaman tunnin päästä. OV

Vierailija
07.11.2010 |

Jessika vai Inka? voisitte perustellaki miksi kyseinen nimi. Tytölle oli jo ennemmin nimi valmiina, mutta se nimi meni kaverin vauvalle. Kaveri ei tienny, että me aiottiin laittaa ko. nimi.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselleen nimeä av-raadilta muutama tunti ennen ristiäisiä? Itsellä ollut tuossa vaiheessa kyllä ihan jotain muuta puuhaa ja osannut ihan itse päättää oman lapsen nimen...

Ihmettelen siis kovasti.

Vierailija
42/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselleen nimeä av-raadilta muutama tunti ennen ristiäisiä? Itsellä ollut tuossa vaiheessa kyllä ihan jotain muuta puuhaa ja osannut ihan itse päättää oman lapsen nimen...

Ihmettelen siis kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan minkä nimen valitsitte. Onnea!

Vierailija
44/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Inka Tuulia olisi tosi kaunis mutta sitä ei ole listassa. Todella paljon onnea ja hyvää ristiäis-päivää! Kertoisitko sitten ristiäisten jälkeen nimen meille?

Vierailija
45/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselleen nimeä av-raadilta muutama tunti ennen ristiäisiä? Itsellä ollut tuossa vaiheessa kyllä ihan jotain muuta puuhaa ja osannut ihan itse päättää oman lapsen nimen... Ihmettelen siis kovasti.

kun noin kovasti vannetta kiristää.

Vierailija
46/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessika on kauhee lähiönimi!

Vierailija
47/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen siis kovasti.

Vierailija
48/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaasti voi kritisoida. Edustaako av-palsta näin monelle todellakin ainoaa tai edes varteenotettavaa keskustelukanavaa? Miksi pitää saada hyväksyntä tuntemattomilta ihmisiltä?

Olen muuten lähdössä ulkoilemaan. Laitanko mustat vai punaiset housut? Ovat samaa merkkiä ja muuten identtiset, paitsi tuo väri.

Vierailija
49/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselleen nimeä av-raadilta muutama tunti ennen ristiäisiä? Itsellä ollut tuossa vaiheessa kyllä ihan jotain muuta puuhaa ja osannut ihan itse päättää oman lapsen nimen... Ihmettelen siis kovasti.

kun noin kovasti vannetta kiristää.

Vierailija
50/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa perustella, anteeksi häiriköiden puolesta :-P

Vierailija
51/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin nimeksi Inka Lilja koska mielestäni inkalilja on kaunis kukka. :)

Vierailija
52/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaasti voi kritisoida. Edustaako av-palsta näin monelle todellakin ainoaa tai edes varteenotettavaa keskustelukanavaa? Miksi pitää saada hyväksyntä tuntemattomilta ihmisiltä?

Olen muuten lähdössä ulkoilemaan. Laitanko mustat vai punaiset housut? Ovat samaa merkkiä ja muuten identtiset, paitsi tuo väri.

pidätkö housujen värin valintaa yhtä tärkeänä päätöksenä kuin nimen valintaa lapselle? taidat olla ika pinnallinen...

ja onnea ap:lle, inka on ihana nimi!

Vierailija
53/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis kukka on! :)

Vierailija
54/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka Tuulia

Inka Marjaana

Inka Orvokki

Inka Lumia

Inka Eveliina

Inka Susanne

Vierailija
55/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
56/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hyviä.

Vierailija
57/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hyviä.

Vierailija
58/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

INKA on kaunis nimi.

Jessika kuulostaa läskiltä sialta joka istuu 5-vuotiaana rattaissa ja syö pullaa.

Vierailija
59/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ettei vois laittaa samaa kuin kaverilla/sukulaisella. Teillähän voi mennä vaikka välit poikki ja sitten harmittaa kun jäi hyvä nimi käyttämättä.

Meidän lapsen nimi oli myös päätetty, kunnes tuttu kertoi miettineensä omalleen ihan saamaa ja lapsi syntynyt samana päivänäkin. Itseä jo mietitytti, mutta en perääntynyt, koska emme mahdollisesti ole myöhemmin edes tekemisissä. Toivottavasti olemme kuitenkin!

Hän päätyi antamaan lapselleen nimen, joka sisältää meille molemmille yhteisen nimen.

Vierailija
60/68 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki tästä vielä hassumpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä