Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää avatko "viittittekö auttaa" -avausta.

Vierailija
06.11.2010 |

Kirjoitus on häirikköviesti vauvojen pahoinpitelystä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan "viittitä auttaa"

Vierailija
2/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös täältä.

Vierailija
4/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan kuinka helvetin kauan kestää poistaa tuollaiset. Miten ihminen voi olla niin kipeä, että tahtoo järkyttää mm. raskaanaolevia lukijoita noin.

Vierailija
5/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairasta tollanen

Vierailija
6/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisaakin ketjuissa outoja juttuja, esim. tuossa ponin osto ketjussa.

Vierailija
7/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintaa, arvon moderaattori!

Vierailija
8/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä hulluja oikein tulee?? Ja jonnekin vauva-palstalle?! Pitäis löytyä resursseja poliisilta ottaa ip-osoite ylös ja kohdistaa jatkotoimia. Toi ei oo ihan terveen ihmisen hommaa. >=/

Vierailija
9/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moderaattoreiden joukossa. Ainakin onlinellä näin.

Vierailija
10/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta olisi kyllä useinkin aihetta ilmoitella sinne juttuja. Onneksi ehkä nykyään on ollut vähemmän esim. pedofiliavivahteisia juttuja, ehkä pelkäävät jo poliisia.

Vierailija
11/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi tuolta sivulta kehotus tehdä noin.. Ilmoitin myös siitä..

Vierailija
13/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää tuossa ketjussa koska viestin kirjoittaja kertoo olevansa pahoillaan. Lukekaa se.

Vierailija
14/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää tuossa ketjussa koska viestin kirjoittaja kertoo olevansa pahoillaan. Lukekaa se.

Vierailija
15/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön itseensä ja mielummin 4 viikon banniin, turha nyt itkeä kun on satuttanut luultavasti monia. BANNIA!!!!!!

Vierailija
16/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se naurunappulan sivu, missä kehotetaan sanomaan noin

Vierailija
17/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viestin kirjoittaja ja vasta lähetettyäni viestin ymmärsin kuinka tyhmä olin ja kuinka tyhmää sen kopiointi oli, Tosin en voinut sitä enää poistaa. Luin kehoituksen tehdä näin siis naurunappula-sivulta, käykää mielellään ilmoittamassa siitä naurunappula sivulla, hakusanalla vauva löydätte sen. Olen todellakin mitä syvimmin pahoillani ja opin tästä, minulle jäi todella kovat omantunnon tuskat. En tee tällaista enää ikinä, sen vannon. Anteeksi.

Vierailija
18/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kävisin lukemassa tuollaisia juttuja uudestaan ehdoin tahdoin?

En aio avata koko ketjua minäkään, kiitos ap:lle, kun varoitit. Tuossa ponin osto -ketjussa oli myös joku (sama?) idiootti, joka kirjoitti tosi karmaisevan tekstin vauvojen raiskaamisesta (tein ilmon siitä), ja jos tuo teksti on samaa linjaa, en todellakaan aio ketjua avata.

Vierailija
19/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos se on poistettu.. Veilä kerran: Anteeksi. Olen siis vain tyhmä kouluikäinen, Anteeksi.

Vierailija
20/25 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viestin kirjoittaja ja vasta lähetettyäni viestin ymmärsin kuinka tyhmä olin ja kuinka tyhmää sen kopiointi oli, Tosin en voinut sitä enää poistaa. Luin kehoituksen tehdä näin siis naurunappula-sivulta, käykää mielellään ilmoittamassa siitä naurunappula sivulla, hakusanalla vauva löydätte sen. Olen todellakin mitä syvimmin pahoillani ja opin tästä, minulle jäi todella kovat omantunnon tuskat. En tee tällaista enää ikinä, sen vannon. Anteeksi.

Ajattele, mitä juuri sinä haluat levittää ympäristöösi; inhoa ja rumuutta vai hyvyyttä ja rakkautta? Mieti millaisen jäljen jätät tähän maailmaan jälkeesi. Kaikilla teoilla on merkitystä!!! Tätä ei voi korostaa tarpeeksi.

Kaikki, mitä sulle nyt tapahtuu (rangaistus), on ihan oikeudenmukaista, jos ja kun kerran levität informaatiota / tekstiä netissä vauvan pahoinpitelystä. Se on sairasta. Totaalisen sairasta. VAUVAA KUULUU SUOJELLA - EI SATUTTAA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme