Älkää avatko "viittittekö auttaa" -avausta.
Kirjoitus on häirikköviesti vauvojen pahoinpitelystä.
Kommentit (25)
Katsotaan kuinka helvetin kauan kestää poistaa tuollaiset. Miten ihminen voi olla niin kipeä, että tahtoo järkyttää mm. raskaanaolevia lukijoita noin.
Muisaakin ketjuissa outoja juttuja, esim. tuossa ponin osto ketjussa.
Mistä näitä hulluja oikein tulee?? Ja jonnekin vauva-palstalle?! Pitäis löytyä resursseja poliisilta ottaa ip-osoite ylös ja kohdistaa jatkotoimia. Toi ei oo ihan terveen ihmisen hommaa. >=/
moderaattoreiden joukossa. Ainakin onlinellä näin.
Tältä palstalta olisi kyllä useinkin aihetta ilmoitella sinne juttuja. Onneksi ehkä nykyään on ollut vähemmän esim. pedofiliavivahteisia juttuja, ehkä pelkäävät jo poliisia.
Löytyi tuolta sivulta kehotus tehdä noin.. Ilmoitin myös siitä..
Käykää tuossa ketjussa koska viestin kirjoittaja kertoo olevansa pahoillaan. Lukekaa se.
Käykää tuossa ketjussa koska viestin kirjoittaja kertoo olevansa pahoillaan. Lukekaa se.
Menköön itseensä ja mielummin 4 viikon banniin, turha nyt itkeä kun on satuttanut luultavasti monia. BANNIA!!!!!!
se naurunappulan sivu, missä kehotetaan sanomaan noin
Olen viestin kirjoittaja ja vasta lähetettyäni viestin ymmärsin kuinka tyhmä olin ja kuinka tyhmää sen kopiointi oli, Tosin en voinut sitä enää poistaa. Luin kehoituksen tehdä näin siis naurunappula-sivulta, käykää mielellään ilmoittamassa siitä naurunappula sivulla, hakusanalla vauva löydätte sen. Olen todellakin mitä syvimmin pahoillani ja opin tästä, minulle jäi todella kovat omantunnon tuskat. En tee tällaista enää ikinä, sen vannon. Anteeksi.
Miksi ihmeessä kävisin lukemassa tuollaisia juttuja uudestaan ehdoin tahdoin?
En aio avata koko ketjua minäkään, kiitos ap:lle, kun varoitit. Tuossa ponin osto -ketjussa oli myös joku (sama?) idiootti, joka kirjoitti tosi karmaisevan tekstin vauvojen raiskaamisesta (tein ilmon siitä), ja jos tuo teksti on samaa linjaa, en todellakaan aio ketjua avata.
Luojan kiitos se on poistettu.. Veilä kerran: Anteeksi. Olen siis vain tyhmä kouluikäinen, Anteeksi.
Olen viestin kirjoittaja ja vasta lähetettyäni viestin ymmärsin kuinka tyhmä olin ja kuinka tyhmää sen kopiointi oli, Tosin en voinut sitä enää poistaa. Luin kehoituksen tehdä näin siis naurunappula-sivulta, käykää mielellään ilmoittamassa siitä naurunappula sivulla, hakusanalla vauva löydätte sen. Olen todellakin mitä syvimmin pahoillani ja opin tästä, minulle jäi todella kovat omantunnon tuskat. En tee tällaista enää ikinä, sen vannon. Anteeksi.
Ajattele, mitä juuri sinä haluat levittää ympäristöösi; inhoa ja rumuutta vai hyvyyttä ja rakkautta? Mieti millaisen jäljen jätät tähän maailmaan jälkeesi. Kaikilla teoilla on merkitystä!!! Tätä ei voi korostaa tarpeeksi.
Kaikki, mitä sulle nyt tapahtuu (rangaistus), on ihan oikeudenmukaista, jos ja kun kerran levität informaatiota / tekstiä netissä vauvan pahoinpitelystä. Se on sairasta. Totaalisen sairasta. VAUVAA KUULUU SUOJELLA - EI SATUTTAA.
Ei todellakaan "viittitä auttaa"