Te, jotka 35- 40+ ikäisiä, käytättekö silmänympärysvoidetta ?
Onko ryppyjä? *itse en ole koskaan käyttänyt eikä ole edes ryppyjä. Perusvoiteta olen käyttänyt ja marketin halpatuotantoa. Laitatko ikäsi perään myös. Itse olen 41 v
Kommentit (23)
Käytän kun muistan. Yleensä aamuisin.
ja olen käyttänyt ns. hyviä rasvoja kolmekymppisestä.
Ryppyisyys on geeneistä kiinni aika pitkälti, sillä en ole elänyt aina niiiin terveellistä elämää.
Siskoni - urheille 100 krt viikossa, ei juo, ei polta, syö kasvisruokaa, ei valvo jne - oikein terveyden perikuva. Ja naama roikkuu ja silmät rypyillä.
Minulla päinvastoin. Olen vain sattunut perimään toiset geenit kuin hän...
Toki järkyttävä auringonpalvominen ja aski röökiä 20-30 vuotta näkyy naamassa.
JA ajattelin vastata, vaikka olenkin 45-vuotias.
Ne on pelkkää kaupallista potaskaa, en usko ollenkaan tollaseen.Näytän ihan hyvältä. Olen 35 v.
Ryppyisyys on geeneistä kiinni aika pitkälti, sillä en ole elänyt aina niiiin terveellistä elämää.
Siskoni - urheille 100 krt viikossa, ei juo, ei polta, syö kasvisruokaa, ei valvo jne - oikein terveyden perikuva. Ja naama roikkuu ja silmät rypyillä.
Minulla päinvastoin. Olen vain sattunut perimään toiset geenit kuin hän...Toki järkyttävä auringonpalvominen ja aski röökiä 20-30 vuotta näkyy naamassa.
liikkuminen noin paljon vasta vanhentaakin. Siinäkin kohtuus on valttia!!
Ne on pelkkää kaupallista potaskaa, en usko ollenkaan tollaseen.Näytän ihan hyvältä. Olen 35 v.
'
Niinpä. Olen samaa mieltä. Ja tosiaan jos ajatelee, että perusvoide riittää mullakin pitämäänrypyt poissa =)
Käytän siis niitä marketin halpisvoiteita. Niiden tehosta en tiedä, ryppyjä ainakin on :) Yksi tyttö luokallani käytti silmänympärysvoidetta jo lukiossa, vai oliko se yläastetta... Ikä 42 v.
Minulla päinvastoin. Olen vain sattunut perimään toiset geenit kuin hän...Toki järkyttävä auringonpalvominen ja aski röökiä 20-30 vuotta näkyy naamassa.
liikkuminen noin paljon vasta vanhentaakin. Siinäkin kohtuus on valttia!!
Olen jo parikymppisestä käyttänyt sellaisia kevyitä geelejä. Nyt siis vähän vahvempaa kamaa. En tiedä tehosta ryppyihin, mutta kyllä ainakin kosteuttaa kivasti. Kohta 39-v.
ja käyttänyt silmänympärysvoidetta kohta 8 vuotta. Silmäni ovat oikeat pandakarhusilmät ja nyt ryppyjäkin löytyy. Olen yrittänyt kaikkia keinoja saada tummia silmänalusia hälvenemään mutta mikään ei auta. :( Olen samaa mieltä, että pelkkiä puoskarituotteita, mutta pakko on jatkaa käyttöä, jos vaikka löytäisin sen ihmetuotteen, jolla saisin itseni näyttämään muultakin kuin 3 vrk putkeen valvoneelta...
taitaa olla jo ihan oikeitakin ryppyjä, nauruviirut minulla on jo ekaluokan luokkakuvassa.
Kerran noin 10v sitten päätin satsata kauneuden hoitoon ja ostin apteekista silmäympärysvoidetta, aamulla heräsin varustettuna hirveillä silmäpusseilla, kokeilin vielä toisen yön, sama juttu. Hyvin toimi kynsinauhoille loppu purtilo.
Olen ryppyinen, myös silmien ympäriltä. Plääh.
silmänympärysvoiteita. Ryppyjä ei ole ja ikää on 37v. Kerran ostin voiteen kosmetologin paasauksen jälkeen. Käytin sitä kaksi päivää ja silmän ympäryksiä kutitti koko ajan, lopetin siihen.
Äiti on yli 80 v, eikä edelleenkään ryppyjä, joten elän toivossa jos vaikka olisin perinyt hänen ihonsa:)
Eikä ole ryppyjä. Neutrogenan kosteusvoidetta olen käyttänyt, jos sekaiho on päässyt liian kuivaksi.
42v.
löysin erään todella hyvän kasvohoitosarjan ja samalla se silmänympärysvoiteen laitto menee kun laittaa kasvovedet ja muut.
En markettituotteita :) Ikää mulla on 38v.
Tykkään vaan siitä ylellisyyden tunteesta, jonka saan kun hoidan itseäni ja ihoani hyvin (samoin tietysti hiukset, hampaat, kynnet jne). On kiva näyttää hyvinhoidetulta, mutta ennenkaikkea se tuntuu mun mielestä hyvältä.
silmäkulmissa naurujuonteet mutta melko näkymättömät.
mutta olen kyllä käyttänyt elämän varrella useamman purkin. Ei ole ryppyjä vielä yhtään, mutta ohutta harsoa näkee kovassa valossa. 40