Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen koulussa oli tänään hampurilaisia ruokana. Ope sanoi luokan lihavalle

Vierailija
05.11.2010 |

pojalle, joka oli menossa hakemaan lisää, että "Tiedätkö, että saatat kuolla 20-vuotiaana sydän-ja verisuonitauteihin, älä ota enää toista hampurilaista". Poika nolostui kun kaikki kuuli, rupesi itkemään ja palasi paikalleen. Surku tuli pojan puolesta, vaikka tottahan ope puhui. Mutta tais olla vitosluokkalaiselle kova isku :o(

Lapsen ope on hyvä opettaja, mutta joskus vaan hieman tahditon.. Mulle tuli kyllä paha mieli ton pojan puolesta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Open kommentti oli juuri oikea ja suomalaiset itkupillit pitäisi jo saada tunnustettua tosiasiat.

lapsen vika ole jos vanhemmat lihottavat hänet tuollaiseksi. Vaikka olisi kuinka viidesluokkalainen, ei hänellä todennäköisesti ole käryäkään terveellisestä ruuasta, kiitos vanhempien.

Vierailija
22/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, et itse nähnyt mitä tapahtui?

Miten sitten voit kertoa tästä tapahtumasta muka täysin autenttisesti?

En ole ap, en edes missään kohtaa viestiäni vihjannutkaan olevani ap. Kerroin vain että oman lapseni koulussa oli tänään hampurilaisia kun se kuulemma on suomalaisessa koulussa täysin mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tiedätkö itse, että voit saada aivoverenvuodon tai sydänkohtauksen liiasta pingottamisesta ja stressaamisesta, et ole mun huoltaja joten älä puutu asioihin jotka ei sulle kuulu"

Vierailija
24/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää sama juttu on ollut jo aiemminkin palstalla. Keksi ap uusi juttu ensi kerralla, tai jos haluat vanhaa provoa kierrättää, etsi joku tarpeeksi vanha jota kukaan ei enää muista.

Vierailija
25/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin ei ollut hampurilaisia siinä jutussa. Aika nolo provo, jotain sulla opettajia vastaan?

Vierailija
26/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi vaikka kuinka paljon kerrottavana open sutkautuksia. Ihan omin korvin olen kuullut. Mutta ihan sama, jos joku ei usko. Mulla ei ole kerrassaan mitään opettajia vastaan. Oman lapsen open juttuja joskus ihmettelen, enkä ole ainoa vanhempi. Muuten ope on hyvä opettaja, eikä lapsellani ole mitään valittamista.

Ap

Vierailija
27/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylensyömisen aiheuttamana sydän- verisuonitautiin.

lääkäri

Vierailija
28/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia lapsia

Vierailija
29/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kuole 20-vuotiaana ylensyömisen aiheuttamana sydän- verisuonitautiin. lääkäri

ja sä et todellakaan voi olla lääkäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi