Lapsen koulussa oli tänään hampurilaisia ruokana. Ope sanoi luokan lihavalle
pojalle, joka oli menossa hakemaan lisää, että "Tiedätkö, että saatat kuolla 20-vuotiaana sydän-ja verisuonitauteihin, älä ota enää toista hampurilaista". Poika nolostui kun kaikki kuuli, rupesi itkemään ja palasi paikalleen. Surku tuli pojan puolesta, vaikka tottahan ope puhui. Mutta tais olla vitosluokkalaiselle kova isku :o(
Lapsen ope on hyvä opettaja, mutta joskus vaan hieman tahditon.. Mulle tuli kyllä paha mieli ton pojan puolesta.
Kommentit (29)
Eli, et itse nähnyt mitä tapahtui?
Miten sitten voit kertoa tästä tapahtumasta muka täysin autenttisesti?
En ole ap, en edes missään kohtaa viestiäni vihjannutkaan olevani ap. Kerroin vain että oman lapseni koulussa oli tänään hampurilaisia kun se kuulemma on suomalaisessa koulussa täysin mahdotonta.
"tiedätkö itse, että voit saada aivoverenvuodon tai sydänkohtauksen liiasta pingottamisesta ja stressaamisesta, et ole mun huoltaja joten älä puutu asioihin jotka ei sulle kuulu"
tää sama juttu on ollut jo aiemminkin palstalla. Keksi ap uusi juttu ensi kerralla, tai jos haluat vanhaa provoa kierrättää, etsi joku tarpeeksi vanha jota kukaan ei enää muista.
mutta silloin ei ollut hampurilaisia siinä jutussa. Aika nolo provo, jotain sulla opettajia vastaan?
Mulla olisi vaikka kuinka paljon kerrottavana open sutkautuksia. Ihan omin korvin olen kuullut. Mutta ihan sama, jos joku ei usko. Mulla ei ole kerrassaan mitään opettajia vastaan. Oman lapsen open juttuja joskus ihmettelen, enkä ole ainoa vanhempi. Muuten ope on hyvä opettaja, eikä lapsellani ole mitään valittamista.
Ap
ylensyömisen aiheuttamana sydän- verisuonitautiin.
lääkäri
Ei kukaan kuole 20-vuotiaana ylensyömisen aiheuttamana sydän- verisuonitautiin. lääkäri
ja sä et todellakaan voi olla lääkäri.
lapsen vika ole jos vanhemmat lihottavat hänet tuollaiseksi. Vaikka olisi kuinka viidesluokkalainen, ei hänellä todennäköisesti ole käryäkään terveellisestä ruuasta, kiitos vanhempien.