Arvostele edellisen lapsen nimi
Tehdääs tämmönen leikki, jossa arvostellaan edellisen kirjoittajan lapsen nimi. En siis tarkoita mitään ilkeämielistä arvostelua, vaan oman mielipiteen kertomista. Provot pysykööt kaukana!
Ensimmäinen saa siis kertoa mitä on mieltä oman poikani nimestä Emil Aatos Olavi :)
Kommentit (205)
Hannele on kivan pehmeä.
Jiro Kaarlo Miklas
Terkut tutuille!
Hmm... Jiro ihan kiva nimi, mutta että Kaarlo ja Miklas :D :D :D Ihan kauheita, sorry...
Teidän pojan nimi vaatii vähän maistelua. Jiro on jotenkin kovan oloinen nimi, mutta toisaalta ihan kiva. Kaarlo on aivan ihana, mutta en ole varma sopiiko Jiron ja Miklaksen kanssa. Miklas on itse asiassa aika hauska.
Meidän poika on Frans Nikanor.
Nikanor on tosi vanha nimi, enpä ole paljon kuullut!
Tuolle Aleksein-ivaajalle... Aleksei on tosi yleinen nimi niin Venäjällä kuin Suomen ortodoksisessa kalenterissakin, jos viitsit vilkaista... taitaa nykyisin löytyä ihan suomenkielisestä kalenteristakin, otahan käteesi...ja täällä itä-Suomessa kuulostaa ihan normaalilta.
Meillä on Niklas Emil.
Kiva ketju
Frans Nikanor:
Ensikuulemalta kauhea yhdistelmä.
En tunne Nikanor-nimeä, mistä kotoisin?
Fransista tulee mieleen vaan joku vanha hupiohjelma, jossa saksalaiset kaksoset Hans und Frans...
Anteeksi, en pidä ollenkaan. Toivottavasti sukunimi ei vielä ole joku Virtanen. Nikanor voisi vielä mennä ihan itsekseen mutta Fransin kanssa... :(
Tyttäreni nimi on Sade Margarita
mutta Ada on minusta todella kaunia nimi.
tyttäreni nimi on Lotta Eveliina
Sade on tosi kiva, mutta Margarita outo
6-viikkoinen tyttäremme saa sunnuntaina nimen Menna Aliisa
ja Mennakin kiva -- itse tykkään enemmän Mennistä, kun sellaisen suloisen pienen Mennin tunnen :)
Oma poika on Sisu Alvar Olavi
Kiva nimi, peroonallinen. Tykkään.
Poikani nimi on Jaro Valtteri.
Margarita on tyttäreni isoäidin nimi..
t. Sade Margaritan äiti
eli ensimmäinen nimi päättyy samaan vokaaliin millä seuraava alkaa, lopputulos on Joskaamos..
Joska kuulostaa Jaskan, loskan ja Jokusen yhdistelmältä. Aamos taas ihan ok, joskin minun mieleeni turhan raamatullinen.
Meidät poika on pelkkä Erik.
Erik. Aika kaksijakoinen. Nätti nimi, en vai osaa kuvitella lapselle :)
Meidän poika on Sampo Juhani
Pidän Lotta-nimestä ja Verna-nimestä mutta en Roope-nimestä, koska tunnen kaksi Roope-koiraa.
Sade on myös kaunis nimi, samoin kuin Sisu. Erik on kovion ruotsinkielinen nimi. Taitaa olla perhekin sitten. Pitäisin enemmän Emilistä.
Joskasta en pidä. Liian erikoinen. Samoin Evald. Oma isoisoisäni oli Erland, mutta en voi kuvitellakaan antavani sitä lapsilleni.
Oman lapseni nimi Milo.
on ihan kiva, sampoja ei usein tule vastaan...
meillä Veera Amanda
Veera on ihan jees. Tunnen yhden :)
Amanda on toisen kissamme nimi joten hieman huvittaa.
Meillä Leewi Mikael sekä Janna Alexandra
Terkkuja tutuille :D
Nätti nimi teidän lapsella on!! :)
Meillä Nessa Myra Kaarina, Rianna Tuisku Viktoria ja Roope Kalevi Desmond ( olen itse puoliksi irkku... ja terkut tutuille.)
Janika Hannele