Arvostele edellisen lapsen nimi
Tehdääs tämmönen leikki, jossa arvostellaan edellisen kirjoittajan lapsen nimi. En siis tarkoita mitään ilkeämielistä arvostelua, vaan oman mielipiteen kertomista. Provot pysykööt kaukana!
Ensimmäinen saa siis kertoa mitä on mieltä oman poikani nimestä Emil Aatos Olavi :)
Kommentit (205)
Eli siis Sohvi Katriina on mielestäni ihan kiva. En osaa muuta siitä sanoa. T.Katriina itsekkin:)
(Miisan,Miiloksen ja Mircon äiti siis minä)
Sohvi on mielestäni ehkä vähän lempinimimäinen. Katriina on kiva pirteä nimi.
Meillä lapset Elli Anni Kaarina ja Leila Elisaveta. (Terkut vaan tutuille!) Mielellään kuulen palautteen molemmista nimistä :)
tämä on mielestäni jäänyt välistä!
Eli Elli Anni Kaarina on mielestäni nätti nimi. Elli nimeen en ole pahemmin törmännyt mutta minusta se on kiva ja pirteä nimi. Anni on ihana! Kokonaisuutena tuo on aivan ihana vaikka Kaarinan miellänkin jotenkin vanhemman ihmisen nimeksi.
Leila Elisaveta on sitten ihan eri luokkaa siskon nimen kanssa! Ja tuo Leila nyt valitettavasti kuuluu minun inhokki nimiin. Elisaveta on ehkä vähän outo, en ole koskaan kuullut eikä oikein sytytä.
Nean ja Nellin äiti
kivasti myös liittänyt nimet yhteen noilla c-kirjaimilla toisissa nimissä!
Meillä esikoinen Nansi Maissi Ottilia
Nimeltä Venla ja Alina,tykkään molemmista nimistä.
Mirjam ei henkilökohtaisesti ole minun makuuni, mutta ei paha sekään.
Minun lapseni ovat:
Miisa Erica Katriina
Miilos Oscar Juhani
Mirco Casper Joonatan
(terkut tutuille:D Ja kyllä olen tarkotuksella hakenut nimiä jotka eivät ole niin yleisiä ja nimillä on yhteys toisiinsa monella tapaa)