Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaarle Kustaa - vastahakoinen monarkki? En ymmärrä tätä.

Vierailija
04.11.2010 |

Tällaista en ole ikinä kuullut. Enkä ymmärrä. Selittäkää viisaammat - ainahan hän on ollut asemassaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäsit mikä sinusta tulee isona.

Eikös jossain ohjelmassa ollut että hän halusi ajaa kilpaa autoilla, mutta ei saanut kun pelättiin kuinka siinä käy, kai sitä on muutakin mitä ei kunkun sovi tehdä.

Vierailija
2/3 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei Calle kultaseni, sinusta tulee kuningas sitten kun isä kuolee.

-Äiti, mä haluun isnoa arkkitehdiksi ja suunnittelen sellaisia taloja kuin Tampereen keskuareena!

-Ei Calle kultaseni, sinusta tulee kuningas sitten kun isä kuolee, et sinä ehdi mitään taloja suunnitella.

-Äiti, minä haluaisin molekyylibiologiksi, keksisin syöpällääkkeen ettei kukaan kuolisi niin kuin mummo!

-Ei Calle kultaseni, sinusta tulee kuningas sitten kun isä kuolee, et sinä ehdi mitään soluja tutkia.

-Äiti, mä en saa selvää, mitä tässä lukee kun kirjaimet hyppii.

-Voi Calle kultaseni, sinun on pakko voitta tuo lukihäiriö kun sinusta pitää tulla kuningas kun isä kuolee.

-Äiti, tuleeko musta mitään ennen kuin isä kuolee?

-Voi Calle kultaseni, eipä oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä yhtään kadehdi kuninkaallisia.

-Ei Calle kultaseni, sinusta tulee kuningas sitten kun isä kuolee.

-Äiti, mä haluun isnoa arkkitehdiksi ja suunnittelen sellaisia taloja kuin Tampereen keskuareena!

-Ei Calle kultaseni, sinusta tulee kuningas sitten kun isä kuolee, et sinä ehdi mitään taloja suunnitella.

-Äiti, minä haluaisin molekyylibiologiksi, keksisin syöpällääkkeen ettei kukaan kuolisi niin kuin mummo!

-Ei Calle kultaseni, sinusta tulee kuningas sitten kun isä kuolee, et sinä ehdi mitään soluja tutkia.

-Äiti, mä en saa selvää, mitä tässä lukee kun kirjaimet hyppii.

-Voi Calle kultaseni, sinun on pakko voitta tuo lukihäiriö kun sinusta pitää tulla kuningas kun isä kuolee.

-Äiti, tuleeko musta mitään ennen kuin isä kuolee?

-Voi Calle kultaseni, eipä oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän