Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hoikalla ihmisellä olla b-kupin rinnat?

Vierailija
03.11.2010 |

Siis muuten pienikokoisella naisella aika isot rinnat?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka matkan varrella olen ollut niin hoikka kuin vähän tukevampikin, tissit ei muutu. Niissä on lähinnä maitorauhasia, minulla rasva ei keräänny tisseihin lainkaan. Niin, ja b-kuppihan ei ole iso, vaan keskiverto eurooppalainen.

Vierailija
22/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso, ja etenkin, jos rinnanympärys on jotain 70-75, kuten pienikokoisilla usein on, on se kuppikin suhteessa pienempi. Itselläni on kuppikoko 70/75D ENKÄ TOSIAAN OLE MERKITTÄVÄN ISORINTAINEN.

(Tiesittekö muuten, että suurin osa naisista ostaa liian ison ympärysmitan ja liian pienen kupin mukaiset rintaliivit; kannattaa mennä mittauttamaan omat liivinsä alan liikkeessä. - Voitte yllättyä oikeasta koostanne).

Niin ja siis minulla pituus 163, paino 50kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso, ja etenkin, jos rinnanympärys on jotain 70-75, kuten pienikokoisilla usein on, on se kuppikin suhteessa pienempi. Itselläni on kuppikoko 70/75D ENKÄ TOSIAAN OLE MERKITTÄVÄN ISORINTAINEN.

mulla, joka olin aikaisempi 70C- kuppinen ja pienirintainen, käy joissain malleissa myös se D- kuppi ja tissit on tosiaan pienet. Jos taas olisin 85C niin tissit olisi jo kaksi kertaa isommat, vaikka kirjain on sama.

Vierailija
24/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin Changeen, D:ni muuttui kertaheitolla H:ksi.

Kun menin Citymarkettiin niin siellä oli teltan kokoisia liivejä varmaan suunnilleen B:stä alkaen.

Vierailija
25/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tosi timmejä urheilijoita joiden rinnat on silti D-kuppia. Ja siis ihan oikeesti, sixpäck näkyy muuten.

Et ei voi yleistää et kaikilla hoikilla on tosi minirinnat.

Vierailija
26/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pakostakin mies, tai paremminkin poika. Luuli raukka, että a-kuppi = pienet tissit ja b-kuppi = isot tissit.

Vierailija
27/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tosi timmejä urheilijoita joiden rinnat on silti D-kuppia. Ja siis ihan oikeesti, sixpäck näkyy muuten.

Et ei voi yleistää et kaikilla hoikilla on tosi minirinnat.

todella timmiä urheilijaa (=alhainen rasvaprosentti, esim. uimarit, osa yleisurheilijoista, nyrkkeilijät ja muut painolukkaurheilijat), jolla olisi yli c-kupin rinnat. Rinnat nyt vaan sattuu olemaan suurimmaksi osaksi rasvakudosta, joten jos treenaa rasvaprosenttinsa pieneksi, rinnat häipyvät luonnostaan.

Sikspäkki ei ole mikään timmiyden tae, mullakin on sellainen. Myös monilla joukkueurheilijoilla, joiden lajivaatimus ei ole ola täydessä tikissä, on sikspäkki, vaikka he eivät ole fyysisesti huippukunnossa.

Ja en puhunut hoikista tai laihoista ihmisistä yleensä, vaan timmeistä ihmisistä, joka minulle tarkoittaa treenattua ihmistä (kilpaurheilutaustan vuoksi en miellä tähän kategoriaan "käyn kolme kertaa viikossa jumpissa" -ihmisiä). Hoikilla ja laihoilla voi hyvin olla vaikka kuinka isot rinnat, jos he eivät ole hoikkia/laihoja, kosk atreenaavat kovaa.

Sitä paitsi B ei ole mikään minirinta. Suomalaisnaisten keskimääräinen kuppikoko on C. Ennen elintason noususta aiheutunutta ylipainon lisääntymistä se oli B. (Ja tällä ei siis ole mitään tekemistä sen kanssa, käyttävätkö ihmiset väärää liivikokoa, koska asia todetaan mittaamalla vaatekokotaulukkoja tehdessä, ei kysymällä mitä kokoa kukin käyttää) B on siis ihan normitissi, enkä tällä halua mollatta iso- enkä pienirintaisia.

Vierailija
28/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitoluistelija Elene Gedevanishivililla on todella suuret rinnat, vaikka ihan varmasti on huipputreenattu

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/45/2010_EM_Gaala_…

Vierailija
29/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla, joka olin aikaisempi 70C- kuppinen ja pienirintainen, käy joissain malleissa myös se D- kuppi ja tissit on tosiaan pienet. Jos taas olisin 85C niin tissit olisi jo kaksi kertaa isommat, vaikka kirjain on sama.

Siis että tässä on rinta, onkohan tämä nyt pieni vai iso? Oon aina ajatellut, että rinnan suuruus tai pienuus näyttäytyy suhteessa kantajaan. Sirorakenteisella 150-senttisellä, jonka rinnanalus on 62cm D-kuppi on eri juttu kuin 180-senttisellä rotavalla emäntäihmisellä.

Saman näkee, jos katsoo mallityttöjä. Kun on äärettömän kapoinen kroppa, B-kuppi näyttää jo melko täyteläiseltä.

Vierailija
30/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin itselleni hemmetin pieni.

t. 70E, hyväkuntoinen BMI18

Ja tosiaan, jos nainen on urheilijamittarilla mitattuna tosi timmissä kunnossa, eli ilmeisesti täysin rasvaton, hänellä todennäköisesti ei ole valtavan isoja rintoja, muttei myöskään hormonitoimintaa, mikä on aika huono tilanne elimistölle.

Ai niin, tuosta rintojen koosta vielä. Rintojen koostumus vaihtelee henkilöittäin. Joillain ne koostuvat enemmän rasvasta, toisilla taas maitorauhaskudoksesta. Tämä selittää sen, miksi paino tai läskin määrä ei selitä rintojen kokoa.

Vierailija
31/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 cm ja painoa 45-48 kiloa eikä silloin ollut tissejä edes a-kupin vertaa. Nyt kun imetän ja painan 10 kiloa enemmän mulla on D-kupin rinnat. Joidenkin mielestä olen edelleen hoikka.

Vierailija
33/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty!

B-kuppihan on melkein sama kuin ei tissejä lainkaan...

Vierailija
35/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tuhti jos pitää jotain anorektikkoa ihanteenaan, kenenkään miehen ja normaalin naisen mielestä ei kyllä ole tuhti. Livenä varmasti paljon pienemmän näköinen kuten kaikki taitoluistelijat.

Vierailija
36/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä b-kuppi on ainakin itselleni hemmetin pieni.

t. 70E, hyväkuntoinen BMI18

Ja tosiaan, jos nainen on urheilijamittarilla mitattuna tosi timmissä kunnossa, eli ilmeisesti täysin rasvaton, hänellä todennäköisesti ei ole valtavan isoja rintoja, muttei myöskään hormonitoimintaa, mikä on aika huono tilanne elimistölle.

Ai niin, tuosta rintojen koosta vielä. Rintojen koostumus vaihtelee henkilöittäin. Joillain ne koostuvat enemmän rasvasta, toisilla taas maitorauhaskudoksesta. Tämä selittää sen, miksi paino tai läskin määrä ei selitä rintojen kokoa.

Samalla tavalla musta 165-senttinen nainen on lyhyt, koska itse olen paljon pidempi. Tiedostan kuitenkin sen, että naisten keskipituus on 167cm, joten 165 on oikeasti keskimittainen. Samalla tavalla B-kuppi tuntuu varmasti E-kupista pieneltä, muttei todellisuudessa ole sitä, koska keskikoko on C.

Halusin tuoda tämän esille, koska aina välillä (=useimmiten) tämän palstan povikeskusteluissa ärsyttää hirveästi se, että palstan iso- ja pienirintaisille on hirveän vaikea ymmärtää, että on olemassa objektiivinen keskikoko eli C, joka tarkoittaa sitä, että A-kuppiset ovat pienirintaisia ja E-kuppiset isorintaisia, mutta B ja D aika lailla keskikokoisia.

Kukaan palstalla ei vaan jostakin syystä halua sanoa ääneen olevansa iso- tai pienirintainen (onko siinä muka jotain hävettävää), mikä johtaa molemminpuoliseen nokitteluun, jossa a-kuppi sanoo, että hänen rintansa ovat tosi kivat ja kiinteät, joka johtaa siihen, että E-kuppi on megautare ja E-kuppi sanoo, että "ei nämä isot ole" jolloin on puolipakko sanoa, että A-kuppi ei ole rinta ollenkaan.

Ja todettakoon vielä se, että vähärasvainen ja rasvaton ovat kaksi eri asiaa. Jos harjoittelu ja ruokavalio ovat tasapainossa, kova kunto ja alhainen rasvaprosentti eivät todellakaan tarkoita hormonitoiminnan häiriöitä. Mistä ihmeestä revit tuon ei isoja rintoja -> ei hormonitoimintaa?

Sen verran voin kyllä vetää sanojani takaisin, että se, etten ole koskaan nähnyt D-kuppista hoikkaa urheilullista urheilijaa ei tietty tarkoita, etteikö heitä missään maailmassa olisi. Ihmiset ovat kuitenkin yksilöllisiä. Tämä taitoluistelija-Elena on tosin niin pienikokoinen, että hänen kohdallaan ei mistään huikeista kupeista puhuta.

Vierailija
37/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä kuvassa näytä lainkaan tuhdilta

http://www.theicequeens.com/wp-content/uploads/soc_el_ged49.jpg

Eli, huippu-urheilijallakin voi olla isot tissit. Eivätkä ole silikonia koska hypyt huonontuvat monilla luistelijoilla ihan vain muutaman sentin pituuskasvun takia, joten kukaan ei uransa aikana tahallaan huonontaisi kykyjään.

Vierailija
38/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rasvaprosenttia kyllä löytyy...

<a href="http://www.theicequeens.com/wp-content/uploads/soc_el_ged49.jpg" alt="http://www.theicequeens.com/wp-content/uploads/soc_el_ged49.jpg">http://www.theicequeens.com/wp-content/uploads/soc_el_ged49.jpg</a&gt;

Eli, huippu-urheilijallakin voi olla isot tissit. Eivätkä ole silikonia koska hypyt huonontuvat monilla luistelijoilla ihan vain muutaman sentin pituuskasvun takia, joten kukaan ei uransa aikana tahallaan huonontaisi kykyjään.

Vierailija
39/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.theicequeens.com/wp-content/uploads/soc_el_ged49.jpg" alt="http://www.theicequeens.com/wp-content/uploads/soc_el_ged49.jpg">http://www.theicequeens.com/wp-content/uploads/soc_el_ged49.jpg</a&gt;

Vierailija
40/53 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme