Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

täytin 39 ja rupsahdin

Vierailija
03.11.2010 |

Tai siis, siltä ainakin näyttää. Siksi kysynkin, onko täällä ketään muita, jotka olisivat kokeneet samoin, että ulkonäössä tapahtuu nopeasti jokin muutos ( huonompaan )?

Ja että muutos ei korjaudu sillä, että käy muutaman kerran pitkällä lenkillä ja juo pari päivää vähän enemmä vettä - niinkuin ennen korjaantui.

Voisin väittää, että olin 38v ja 30 päivää aika hyvännäköinen ja kas - sitten kaikki muuttui; naama ikään kuin roikahti, valahti ja silmäluomien ihokin muuttui ohuemmaksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v ja jo vuoden käyttänyt kiinteuttäviä kasvorasvoja. Enää ei naama roiku ollenkaan niin pahasti kuin vuosi sitten :)

Eihän se oikeastaan pahasti roikkunut, mutta valumisen merkkejä oli jo havaittavissa =o

Vierailija
22/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako joku rasva muka oikeasti, rohkenen epäillä. Mutta kerro merkki, niin lähden heti ostoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

botoxia. Ongelma siinä on se, että siihen jää koukkuun:-) Haluaa siis uusia hoidon. Vaikutus kestää kuulemma 3 - 9 kk, mutta minulla on jotain "vasta-aineita" ja rypyt alkoivat palautua jo reilun kahden kuukauden päästä. Mutta siltikin menen heti lekuriin, kun vauva on syntynyt ja imetys loppu! Niin paljon ahdistaa ja ikää "vasta" 36 v....

Vierailija
24/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisella on mitä odottaa tulevaisuudessa :( Ei ihme, että naisilla on kauhea tarve todistella nuorekkuuttaan ja pakonomaisesti väittää että kolmevitosena elää vielä nuoruusikää..

ystävilläni, ehkä tuo on joku parikymppisten mustavalkoinen oletus että naisten tulisi näyttää tädeiltä ja vetäytyä taka-alalle heti kolmenkympin jälkeen. Miksi? Ei nuoruus ole ainoa elämänvaihe jossa saa elää täysillä, eikä täysipainoisesta elämästä edes tarvitse puhua ns. nuorekkuutena vaan ELÄMÄNÄ itsessään. Mä olen ylpeä iästäni ja onnellinen siitä että kompleksinen nuoruus on takana. Tässä kolmevitosena keski-ikä tuntuu vielä kiehtovalta uudelta alueelta joka odottaa valloittamista, mutta tunnelmat voi olla toiset 15 vuoden päästä, vaihdevuosissa ;). Elämä on seikkailu.

Vierailija
25/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako joku rasva muka oikeasti, rohkenen epäillä. Mutta kerro merkki, niin lähden heti ostoksille.

oikeasti.

Vierailija
26/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekin kävi. Eli pari kuukautta sen jälkeen kun olin täyttänyt 41, katsoin peiliin ja järkytyin. Tuntui, että olin vanhentunut hetkessä valtavasti. Pari kuukautta sen jälkeen lähinäkö heikkeni. Tuntui kuin kaikki olisi todellakin tapahtunut kuin yhden yön aikana. Hurjaa.

Vierailija
27/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahalta näytän. Muotoja ei ole vieläkään enempi. Kiloja kertyy vääriin kohtiin. TÄnään ihan turvoksissa ja silmien ympärys musta ja juonteinen.