on tää sairasta (laihdutuksesta)
olen tänään syönyt cottifrutin ja äsken söin purkin vaaleaa tonnikalaa. nyt tuntuu että söin liikaa kun söin tuon tonnikalan kokonaan.
lisäksi vettä ja pepsi maxia.
Kommentit (56)
Iän myötä muutut väkisinkin vähemmän tyrmääväksi vaikka pysyisit kuinka hoikkana. Kannattaisikohan etsiä siis uutta sisältöä elämään... Itse olen aina ollut kokoa 40 - 42 ja aika monen mielestä tyrmäävä. Silti pidän muita aioita tärkeinä kuin sinänsä kivaa ulkonäköäni ja seksikkyyttäni. Aika monta kertaa olen ollut sitä mieltä, että miehen kiinnostus on ollut nimenomaan siksi arvotonta, että se on johtunut lähinnä ulkonäöstäni.
se luukato estetään? Ihan ihme vänkytystä.
Yritinkin neuvoa edes hieman terveempään suuntaan. Jos joku noin pakonomaisesti haluaa laihduttaa niin ei sellaiselle voi sanoa että syö pottumuusia ja laita siihen voita ja sitte kermakastiketta ja lihapullia tms. Sun pitäis opetella suhteuttaan asioita. Tarttumalla epäolennaisiin asioihin et saa elämässä ikinä mitään aikaiseksi. Mieti järjellä vähän. Tiedät varmasti mitä tarkoitin oikeasti. Jos et tajua niin sääliksi käy.
tylsä, tavallinen, rento ja onnellinen kuin
tyrmäävä, ahdistunut ja neuroottinen.
Yritinkin neuvoa edes hieman terveempään suuntaan. Jos joku noin pakonomaisesti haluaa laihduttaa niin ei sellaiselle voi sanoa että syö pottumuusia ja laita siihen voita ja sitte kermakastiketta ja lihapullia tms. Sun pitäis opetella suhteuttaan asioita. Tarttumalla epäolennaisiin asioihin et saa elämässä ikinä mitään aikaiseksi. Mieti järjellä vähän. Tiedät varmasti mitä tarkoitin oikeasti. Jos et tajua niin sääliksi käy.
jos laihduttava ihminen liikkuu paljon ja yrittää saada kroppaansa lihasta ollakseen muuta kuin laihaläski, niin nuo keitot eivät aivan toimi. Proteiinipitoista ruokaa pitäisi syödä ja tähän käy mm. kana, vähärasvainen liha, kala, katkaravut, tonnikala, rahka, raejuusto jne. Itse en pitkälle pötkisi, jos keittoja rupeaisin lusikoimaan ja jos treenaa paljon ja ei saa tarpeeksi protskua, niin kroppa rupeaa hajottamaan lihasta, mikä taas ei ole hyväksi laihduttamisen kannalta.
jos laihduttava ihminen liikkuu paljon ja yrittää saada kroppaansa lihasta ollakseen muuta kuin laihaläski, niin nuo keitot eivät aivan toimi. Proteiinipitoista ruokaa pitäisi syödä ja tähän käy mm. kana, vähärasvainen liha, kala, katkaravut, tonnikala, rahka, raejuusto jne. Itse en pitkälle pötkisi, jos keittoja rupeaisin lusikoimaan ja jos treenaa paljon ja ei saa tarpeeksi protskua, niin kroppa rupeaa hajottamaan lihasta, mikä taas ei ole hyväksi laihduttamisen kannalta.
Kuka sanoi että ap liikkuu?
kun moni laihduttava ihminen liikkuukin ja olisi suotavaakin liikkua. Onko sulla stringit hankalasti pyllynraossa vai mistä johtuu tuollainen kärkäs kommentointi?
Hallelujaa että käy kateeksi.
Terveisin: Sinun mittapuun mukaan luultavasti lihavaläski (kokoa 38 ja täysin tyytyväinen naisellisiin pyöreisiin muotoihin)
mä olen kokoa 40-42 ja omasta mielestäni suht hoikka ja vartaloni on ihan hyvännäköinen!! olen 170cm ja 68kg.. Ihmejuttuja nää et pitää käyttää vaatekokoo sitä ja sitä, eihän se nyt kerro ihmisen ulkonäöstä yhtään mitään :D Tsiisus sentää, minunki aivot varmaan pehmenee tän keskustelupalstan juttujen tasoiseksi kun aikani tääl käyn lukemas..
Missäs ihmeen merkissä noin isoja tarvitsee käyttää vai tykkäätkä löysemmistä vaatteista?
Mielenkiinnosta utelen napakan farkkukokosi?
T: Vähän painavampi normaalioloissa (nyt raskaana) ja 38 meni kyllä ihan hyvin.
mä olen kokoa 40-42 ja omasta mielestäni suht hoikka ja vartaloni on ihan hyvännäköinen!! olen 170cm ja 68kg.. Ihmejuttuja nää et pitää käyttää vaatekokoo sitä ja sitä, eihän se nyt kerro ihmisen ulkonäöstä yhtään mitään :D Tsiisus sentää, minunki aivot varmaan pehmenee tän keskustelupalstan juttujen tasoiseksi kun aikani tääl käyn lukemas..
NO KYL MÄ MIELUUMMIN OON 92/65/89 KU JOTAIN 95/80/100 mikä on aika monen 38 kokoisen sentit... ja näytän upealta tiimalasi kropassani ;)
itsellä vyötärö 72 ja lantio 100, rinnan ympärystä en ole mitannut mutta c-kuppi on.
NO KYL MÄ MIELUUMMIN OON 92/65/89 KU JOTAIN 95/80/100 mikä on aika monen 38 kokoisen sentit... ja näytän upealta tiimalasi kropassani ;)
itsellä vyötärö 72 ja lantio 100, rinnan ympärystä en ole mitannut mutta c-kuppi on.
No en ainakaan näytä poikamaiselta. o_O
e-f koon rinnat ja peppu sellainen jlo tyyppinen. Eli ulkoneva. Olen aika kapea edestä ja takaa ja ampiasvyötärö. Koon 25 farkut näyttää kivalta eikä jenkkoja. Mä vaan tykkään olla hoikka ja pieni. Oon siis aika lyhyt mutta korkkareissa kivan pituinen. :) Ja olen tyytyväinen itseeni.
e-f koon rinnat ja peppu sellainen jlo tyyppinen. Eli ulkoneva. Olen aika kapea edestä ja takaa ja ampiasvyötärö. Koon 25 farkut näyttää kivalta eikä jenkkoja. Mä vaan tykkään olla hoikka ja pieni. Oon siis aika lyhyt mutta korkkareissa kivan pituinen. :) Ja olen tyytyväinen itseeni.
rinnanympärys 92cm jos on f-koon rinnat? Kun itselläni on b-kuppi ja rinnanympärys 90... Ja olen 170cm.
erotuksesta mikä tulee kun mitataan rinnan päältä ja rintojen alta, joten pienempirintaisella saattaa olla iso kuppikoko mutta pienet sentit. Mullakin kuppikoko nousi B 85:sta C80:n kun laihduin.
mikään ampiaisvyötärö. En nyt sano, ettetkö voisi olla erittäin hyvännäköinen - monilla malleilla on vastaavt mitat ja he näyttävät solakoilta ja linjakkailta ja erittäin näyttäviltä - mutta yli 0,7 lantio-vyötärösuhde (joka sulla on 0,73) ei kyllä ole tiimalasia nähnytkään. Kapea vyötärö on pieni ympärys, tiimalasi tai ampiaisvyötärö on kapea vyötärö suhteessa lanteisiin ja poveen. Sulla on ensimmäinen, muttei toista.
Ja edelleenkin, näytät varmasti tyrmäävältä, vaikket tiimalasi olekaan.