Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

on tää sairasta (laihdutuksesta)

Vierailija
03.11.2010 |

olen tänään syönyt cottifrutin ja äsken söin purkin vaaleaa tonnikalaa. nyt tuntuu että söin liikaa kun söin tuon tonnikalan kokonaan.

lisäksi vettä ja pepsi maxia.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on aika vähän.

Ja tänään olen syönyt: Aamupalaksi keitetyn kananmunan ja kupin kahvia Lounaaksi puoli lautasellista uunilohta ja puoli lautasellista salaattia, kurkkua, retiisiä ja oliiveja Päivälliseksi (kohta) kana-fetasalaattia Iltapalaksi maustamatonta jogurttia ja marjoja Toki tiedän syöväni paljon

Vierailija
22/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka käytän kokoa 38.Itseni ja myös monen miehen mielestä!

NO KYL MÄ MIELUUMMIN OON 92/65/89 KU JOTAIN 95/80/100 mikä on aika monen 38 kokoisen sentit... ja näytän upealta tiimalasi kropassani ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken aikaa vahtimassa milloin mitäkin vatsamakkaraa. Kun tapaan hänet, kuulen ensimmäisenä, miten on liian lihava ja pitäisi laihduttaa pari kiloa (viimeksi siis 160/52), sen jälkeen kuulen kaikki ne syömiset, mitä on syönyt mielestään liikaa. Jos on onnistunut laihtumaan ihannepainoonsa (alle 50 kg), valittaa koko ajan, miten kohta kuitenkin taas lihoaa ja miten eilenkin söi suklaapatukan ja miten ikä tekee sen, että kaikki jää roikkumaan... Ikinä milloinkaan hän ei ole ollut onnellinen ja tyytyväinen vartaloonsa, vaikka on vuosikaudet pysynyt siinä 50 kg:n kieppeillä. Välillä ihan säälin häntä, kun kuitenkin kaikki muut ihmiset pitävät häntä upean näköisenä.

Vierailija
24/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka käytän kokoa 38.Itseni ja myös monen miehen mielestä!

NO KYL MÄ MIELUUMMIN OON 92/65/89 KU JOTAIN 95/80/100 mikä on aika monen 38 kokoisen sentit... ja näytän upealta tiimalasi kropassani ;)

Jos lantio on noin kapea, tiimalasikroppaan tarvitsisi kyllä 60-senttisen vyötärön.

Ja mitä tulee noihin koon 38 puolustajiin, minustakin se on monelle ihan hyvä ja madolisesti tyrmääväkin koko, mutta sirorakenteinen tai lyhyehkö voi ihan hyvin näyttää koossa 38 jo aika leimiltä.

t. koko 38, 89-64-95.

Vierailija
25/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tänään syönyt kahvia, teetä, vettä, 2 salmiakkia ja proteiinijauhejuomaa.

Vierailija
26/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus hurahtanut laihduttamiseen ihan liikaa, ja syönyt vain rasvatonta kasvissosekeittoa ja kurkkua. Sitten yhtenä päivänä söin keiton kanssa palan leipää, ja kärsin siitä niin että yritin oksentaa. En tosin onnistunut yrityksessä, sain vain limaa tulemaan ulos vaikka nielin nahkanarua ja vedin sen kurkusta ulos jne.

Siitä on kyllä vuosia aikaa, yli kymmenen uskoisin. Tajuan erittäin hyvin miten ihminen sairastuu syömishäiriöihin. Koita silti saada joku roti tuohon touhuun ennenkuin se pahenee oikeasti.

Vierailija
27/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-purkin tonnikalaa

-3 kuppia vihreää teetä

-purkin ananasta

- 3dl maustamatonta jugurttia ja vähän mysliä

- 1 omenan

-1 ruisleivän kurkulla ja tomaatilla

Ja tää on just hyvä dieetti. Puolustan pepsi maxia, juon sitä usein koska se vie nälän tunteen kivasti pois.

Vierailija
28/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän siinä pepsi maxissa on kun se vie nälän tunteen?eika pelkkä kofeiini sitä saa aikaan?

muut limsat ei sitä tee.

kerran katsoin dokkarin anorektikosta ja hän korvasi päivällisen litralla pepsiä, varmaan oli lightia tai maxia.

Vierailija
30/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-purkin tonnikalaa

-3 kuppia vihreää teetä

-purkin ananasta

- 1 omenan

Ja tää on just hyvä dieetti. Puolustan pepsi maxia, juon sitä usein koska se vie nälän tunteen kivasti pois.

Joo vie nälän tunteen koska turvottaa mahaa. Sitten kun juo tarpeeksi usein ja paljon kerralla niin maha alkaa paisua ja pullottaa. tämän vuoksi monella "laihalla" on turvonnut pallomainen maha joka lösöttää ulkona.

Vihda nuo kylmät tonnikalapurkit lämpimiin keittoihin. Esim tomaattikeitto, lohikeitto tai ihan kasviskeittokin on parempi ku ppurkki kylmää ananasta tai tonnikalaa. Nuo an ja ton voi ottaa salaatin seassa. Esim tee kunnon astia salaattia ja syö sitä vaikka pieni annos alkupalaksi uja sitten lämmin keitto tai ruoka. Ja juomana maito niin luut saa kalsiumia. Jätä limukat pois. Hampaat menee. Ja googleta aspartaami sanalla jos löydät tietoa.

Luin ihan vasta tutkimuksen jokja tehty aspartaamista. En vain muista mikä linkki siihen on. :( Mutta siinä puhuttiin just tuosta keinoaineiden baikutuksesta nimenomaan lihomista lisääväksi tekijäksi. Vaikka ei sisällä paljon kaloreita niinsuurissa mkäärin aiheuttaa ihmisen kropassa kemiallisen muutoksen joka lisää rasvasolujen kykyä varastoida rasvaa. Oli siinä kyllä pitkä lista muitakin haittavaikutuksia.

Vierailija
31/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubia?

Itse laihdutan ja laihduttamista hankaloittaa kilpirauhasen vajaatoiminta. silti olen saanut pois hitaasti mutta varmasti 6kg kesän ja alkusyksyn aikana.

Liikun 4-6 kertaa viikossa, pääosin salilla, ihan kunnon punttitreeniä ja päälle aerobista liikuntaa. Viikonloppuisin olen pelannut golfia ja siinäkin kaloreita kuluu.

Viikolla syön suunnilleen näin:

-aamupala: puuroa+raejuustoa, tai 2 siivua ruisleipää, keittokinkkua 4kpl, salaattia, tomaattia ja kurkkua paljon, 2 kuppia kahvia

-lounaaksi syön tonnikalaa ja lisukkeena salaattia ja raejuustoa, riippuu mitä kaapissa on. Vettä tai maitoa juomaksi.

-välipalaa en syö, koska en tune sitä tarvitsevani, mutta omena voisi olla hyvä tähän väliin.

-päivälliseksi syön samaa ruokaa kuin muu perhe, eli vaikka uunilohta, muusia ja keitettyä kukkakaalta, tai spagettia, jauhelihakastiketta ja raejuustoa jne.

-treenin päälle palautusjuoma

-iltapalaksi rahaa ja marjoja,tällä hetkellä olen mustikka-addikti ;)tai 2 munan munakas

Lähtöpaino oli 71kg ja nyt painoa 65kg. Kerran viikossa pidän herkkupäivän ja silloin syön jätskiä tai karkkia tms ja muutaman lasin viiniä ruoan kanssa. Mulla on hyvin toiminut tuo Kiloklubi, koska sieltä näkee minkä verran päivän aikana on syönyt hiilareita, proteiinia, rasvoja jne.Napostelu loppui alkuunsa, kun näki kuinka paljon muutamasta nakista, ylimääräisestä karjalanpiirakasta tai suklaapatukasta tuli turhia kaloreita!

Vierailija
32/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-purkin tonnikalaa

-3 kuppia vihreää teetä

-purkin ananasta

- 1 omenan

Joo vie nälän tunteen koska turvottaa mahaa. Sitten kun juo tarpeeksi usein ja paljon kerralla niin maha alkaa paisua ja pullottaa. tämän vuoksi monella "laihalla" on turvonnut pallomainen maha joka lösöttää ulkona.

Vihda nuo kylmät tonnikalapurkit lämpimiin keittoihin. Esim tomaattikeitto, lohikeitto tai ihan kasviskeittokin on parempi ku ppurkki kylmää ananasta tai tonnikalaa. Nuo an ja ton voi ottaa salaatin seassa. Esim tee kunnon astia salaattia ja syö sitä vaikka pieni annos alkupalaksi uja sitten lämmin keitto tai ruoka. Ja juomana maito niin luut saa kalsiumia. Jätä limukat pois. Hampaat menee. Ja googleta aspartaami sanalla jos löydät tietoa.

Luin ihan vasta tutkimuksen jokja tehty aspartaamista. En vain muista mikä linkki siihen on. :( Mutta siinä puhuttiin just tuosta keinoaineiden baikutuksesta nimenomaan lihomista lisääväksi tekijäksi. Vaikka ei sisällä paljon kaloreita niinsuurissa mkäärin aiheuttaa ihmisen kropassa kemiallisen muutoksen joka lisää rasvasolujen kykyä varastoida rasvaa. Oli siinä kyllä pitkä lista muitakin haittavaikutuksia.

Älytön neuvo. Mä syön tonnikalaa monesti salaatin kanssa; nopeaa ja helppoa.

Vierailija
33/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubia?

Itse laihdutan ja laihduttamista hankaloittaa kilpirauhasen vajaatoiminta. silti olen saanut pois hitaasti mutta varmasti 6kg kesän ja alkusyksyn aikana.

Liikun 4-6 kertaa viikossa, pääosin salilla, ihan kunnon punttitreeniä ja päälle aerobista liikuntaa. Viikonloppuisin olen pelannut golfia ja siinäkin kaloreita kuluu.

-aamupala: puuroa+raejuustoa, tai 2 siivua ruisleipää, keittokinkkua 4kpl, salaattia, tomaattia ja kurkkua paljon, 2 kuppia kahvia

-lounaaksi syön tonnikalaa ja lisukkeena salaattia ja raejuustoa, riippuu mitä kaapissa on. Vettä tai maitoa juomaksi.

-välipalaa en syö, koska en tune sitä tarvitsevani, mutta omena voisi olla hyvä tähän väliin.

-päivälliseksi syön samaa ruokaa kuin muu perhe, eli vaikka uunilohta, muusia ja keitettyä kukkakaalta, tai spagettia, jauhelihakastiketta ja raejuustoa jne.

-iltapalaksi rahaa ja marjoja,tällä hetkellä olen mustikka-addikti ;)tai 2 munan munakas

Lähtöpaino oli 71kg ja nyt painoa 65kg. Kerran viikossa pidän herkkupäivän ja silloin syön jätskiä tai karkkia tms ja muutaman lasin viiniä ruoan kanssa. Mulla on hyvin toiminut tuo Kiloklubi, koska sieltä näkee minkä verran päivän aikana on syönyt hiilareita, proteiinia, rasvoja jne.Napostelu loppui alkuunsa, kun näki kuinka paljon muutamasta nakista, ylimääräisestä karjalanpiirakasta tai suklaapatukasta tuli turhia kaloreita!

Joo mä kannatan kans tuota iltapalaksi rahaa-kommenttia. Mikään ei motivoi niinkuin raha. =D

Vierailija
34/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubia?

Joo mä kannatan kans tuota iltapalaksi rahaa-kommenttia. Mikään ei motivoi niinkuin raha. =D

Ei meilläkään ole niin paljon rahaa että lampaat ja laihduttajat söis ;)

Vierailija
35/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-purkin tonnikalaa

-3 kuppia vihreää teetä

-purkin ananasta

- 1 omenan

Lue koko krtju möylä! Nimenomaan sanoin että syö ne ananakset ja tonnikalat salaatin kanssa! Eli älä korvaa lämmintän ateriaa kylmällä purkilla! Ootko jotenkin vajaa! Opettele lukemaan idiootti!

Vierailija
36/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupeaa jo haittaamaan välejä. Ei ole kiva nähdä kun aina on huono omatunto normaalista syömisestä. T. bmi 24

Vierailija
37/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-purkin tonnikalaa

-3 kuppia vihreää teetä

-purkin ananasta

- 1 omenan

Lue koko krtju möylä! Nimenomaan sanoin että syö ne ananakset ja tonnikalat salaatin kanssa! Eli älä korvaa lämmintän ateriaa kylmällä purkilla! Ootko jotenkin vajaa! Opettele lukemaan idiootti!

Nuo an ja ton voi ottaa salaatin seassa.

Mitähän sun pitäis opetella, kirjoittamaan?

Vierailija
38/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken aikaa vahtimassa milloin mitäkin vatsamakkaraa. Kun tapaan hänet, kuulen ensimmäisenä, miten on liian lihava ja pitäisi laihduttaa pari kiloa (viimeksi siis 160/52), sen jälkeen kuulen kaikki ne syömiset, mitä on syönyt mielestään liikaa. Jos on onnistunut laihtumaan ihannepainoonsa (alle 50 kg), valittaa koko ajan, miten kohta kuitenkin taas lihoaa ja miten eilenkin söi suklaapatukan ja miten ikä tekee sen, että kaikki jää roikkumaan... Ikinä milloinkaan hän ei ole ollut onnellinen ja tyytyväinen vartaloonsa, vaikka on vuosikaudet pysynyt siinä 50 kg:n kieppeillä. Välillä ihan säälin häntä, kun kuitenkin kaikki muut ihmiset pitävät häntä upean näköisenä.

jos siitä ei osaa nauttia pätkääkään?

Vierailija
39/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkään syödä sitä ihan purkista pelkällää ;)

Vierailija
40/56 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-purkin tonnikalaa

-3 kuppia vihreää teetä

-purkin ananasta

- 1 omenan

Nuo an ja ton voi ottaa salaatin seassa.

Mitähän sun pitäis opetella, kirjoittamaan?

No ihan sama mulle. Syökää mitä syötte. Vanhuus tulee väistämättä. osa meistä asuu omassa talossa ku pitänyt itsestään huolta ja saanut tarvittavat ravintoaineet ja liikkunut aina tarpeeksi ja yrittänyt minimoida vanhuudessa tulevat vaivat. Asukaa te jossain hoitokodissa ku kärsitte luukadosta tai olette pyörätuolissa. Moni alle 30-vuotias anoreksiasta kärsinyt tai sitä sairastava ovat huonommassa kunnossa sisäisesti ku moni normaali 70-vuotias nainen joka pitänyt itsestään huolta.

Minusta vain on typerää pelkän ulkonäön takia pilata oma vanhuutensa. Ihan niinkuin nämä nuoret ei ikinä vanhenis. Ja olen itse vasta 25 v. mutta ajattelen silti jo paljon tulevaisuutta ja odotan vanhuutta innolla ja haasteena. Haluan olla mahd hyvässä kunnossa vanhana.

Ja entä sitten jos lyhentää pari sanaa joista edellisessä lauseessa puhunut. Jos et sitä ymmärrä niin niin sulla ei oo mitään päättelykyä. :G

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän