Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

on tää sairasta (laihdutuksesta)

Vierailija
03.11.2010 |

olen tänään syönyt cottifrutin ja äsken söin purkin vaaleaa tonnikalaa. nyt tuntuu että söin liikaa kun söin tuon tonnikalan kokonaan.

lisäksi vettä ja pepsi maxia.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös toi pepsi maxi kannattas jättää pois?

Vierailija
2/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ihmeessä pepsimaxia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun ottaa selvää miten laihdutetaan terveellisesti?

Vierailija
4/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtuessakin on syötävä niin paljon, että keho saa tarvitsemansa rakennusaineet, vitamiinit ja energiat. 1400 kaloria on aivan minimi.

Vierailija
5/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki vain mieli jotain hyvää, siksi tuo pepsi.

uskokaa tai älkää niin syön normaalisti kun en laihduta tuon 1400 kaloria. sillä saan nippa nappa painon pysymään kurissa. 1000 kaloria mulla on sellainen millä paino putoaa.

olen kokeillut useasti. ja 2vuotta sitten pudotinkin tuolla 1000 kalorilla 10kg. vielä yritän saada saman verran pois.

nyt 162/74.

se tässä oli pointtina että äkkiä tulee sellainen harha että jos laittaa edes jotain suuhunsa niin tuntuu et nyt ei laihdu.

en siis yhtään ihmettele miksi anorektikot ei saa syötyö juuri mitään..

ap

Vierailija
6/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas tuleva läski-laiha jolla ei lainkaan lihaksia ja repsahtaessaan saa tilalle vaan läskiä. yök. Musta on ihanaa olla lihaksikas ja hoikka (koko 32-34) joka syö tarpeeksi ja terveellisesti. Iho näyttää hyvältä eikä tarvi pelätä että alle 30 v.sairastuu osteroporoosiin...

Vierailija
7/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspartaamin kammoako? Ei siinä ainakakaan kaloreita ole.

Vierailija
8/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas tuleva läski-laiha jolla ei lainkaan lihaksia ja repsahtaessaan saa tilalle vaan läskiä. yök. Musta on ihanaa olla lihaksikas ja hoikka (koko 32-34) joka syö tarpeeksi ja terveellisesti. Iho näyttää hyvältä eikä tarvi pelätä että alle 30 v.sairastuu osteroporoosiin...

Vierailija
9/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki vain mieli jotain hyvää, siksi tuo pepsi.

uskokaa tai älkää niin syön normaalisti kun en laihduta tuon 1400 kaloria. sillä saan nippa nappa painon pysymään kurissa. 1000 kaloria mulla on sellainen millä paino putoaa.

olen kokeillut useasti. ja 2vuotta sitten pudotinkin tuolla 1000 kalorilla 10kg. vielä yritän saada saman verran pois.

nyt 162/74.

se tässä oli pointtina että äkkiä tulee sellainen harha että jos laittaa edes jotain suuhunsa niin tuntuu et nyt ei laihdu.

en siis yhtään ihmettele miksi anorektikot ei saa syötyö juuri mitään..

ap

Syö joka päivä aamupala, lounas, päivällinen ja illallinen. Aamupalaksi esim puuroa ja lasi maitoa, lounaaksi jotain keittoa ja lasi maito, päivälliseksi esim perunaa ja uunilohta ja salaattia ja iltapalaksi jogurttia ja ruisleipä. nämä siis vain ehdotuksia ja esimerkkejä. Nämä on mun normaaliravintoa joka päivä (myös raskaana ollessa) ja en ole ikinä ollut lihava. (bmi ollut aina alle 23, yleensä se 20-21 [paitsi raskaana viimeisillään bmi käväisi 25])

Ja siihen päälle kuntoilua 4-5 krt viikossa n. 1-1,5 h. Ja muista vitamiinit! Monivita, omega3,6,9, d-vitamiini ja ylim esim karnosiini, kromi, cla valmisteet...

nim. Juoksumatto, kuntopyörä, stepperi, crosstraineri, vatsalihaslaite,sisäreisien vahvistajalaite, pallo, painot ym. peruslaitteet löytyy multa kotoa. Mutta salilla saat samaa treeniä, itse en pienten lasten äitinä ehdi salille. juuri koskaan.

Vierailija
10/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ilmeisen sivistymätön

Vierailija
11/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin laiha läski kuin läski läski joka olen tällä hetkellä.

Vierailija
12/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there done that

Vierailija
13/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin sairas. Syöt aivan liian vähän. Millä ajattelit elää kun elimistö ei saa tarvittavia aineksia toimiakseen?

Vierailija
14/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa ihmisen kontrolli pettää ja ihminen päästää itsensä lihomaan liikaa? Etkö omista peiliä? Vaakaa? Jos joka päivä tartut heti siihen että peilikuva ei vaikka vastaakaan enää ihannetta tai vaaka näyttää vaikka kilonkin "liikaa" et pääse ikinä siihen tilaan että olisit läski. Olen aina (n. 12 v. asti) kiinnittänyt huomiota siihen että mulla ei jenkkakahvoja ole ja nyt aikuisenakin syön ja liikun terveellisesti ja katson säännöllisesti peilistä tilanteen. Ja kannattaa myös mitata mittanauhalla vyötärön ympärys säännöllisesti. Esim jos menee vyötärö yli 70 cm niin tulee jo hätä ja ahdistus. Tosin silloin voi myös olla turvotusta. Sitten vähän enemmän kuntoilua ja jos joskus mässää niin se kuuluu elämään. Seuraavana päivänä tunnin lenkin sijaan vaikka 1,5 h juoksua. Sitten ku ollaan lähempänä 60 cm alkaa taas leppoisampi vaihe eikä oo niin kova paniikki. Kunhan koko ajan on kärryillä missä mennään ettei yhtäkkiä oo kokoa 38 ja sit itkee ku ei näytäkään enää tyrmäävältä vaan on muuttunut tavalliseksi. :(

Vierailija
15/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään olen syönyt:

Aamupalaksi keitetyn kananmunan ja kupin kahvia

Lounaaksi puoli lautasellista uunilohta ja puoli lautasellista salaattia, kurkkua, retiisiä ja oliiveja

Päivälliseksi (kohta) kana-fetasalaattia

Iltapalaksi maustamatonta jogurttia ja marjoja

Toki tiedän syöväni paljon, mutta pudotettavaa olisi 25 kg, joten en pysty varmasti millään nälkädieeteillä kauaa laihduttamaan. Yritänkin ehkä samalla tehdä elämäntaparemonttia ja päätavoite on lopettaa se ainainen leivän puputus ja pastan syönti ja dieettinikin on vähän sellaista karppausta muistuttavaa (syön tosin vihanneksia ja salaattia aika lailla, samoin jogurttia, jota ei kai karpatessa saisi syödä). Jos en laihdu, sitten on pakko aloittaa tuo sinun tonnikaladieettisi... :(

Vierailija
16/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa ihmisen kontrolli pettää ja ihminen päästää itsensä lihomaan liikaa? Etkö omista peiliä? Vaakaa? Jos joka päivä tartut heti siihen että peilikuva ei vaikka vastaakaan enää ihannetta tai vaaka näyttää vaikka kilonkin "liikaa" et pääse ikinä siihen tilaan että olisit läski. Olen aina (n. 12 v. asti) kiinnittänyt huomiota siihen että mulla ei jenkkakahvoja ole ja nyt aikuisenakin syön ja liikun terveellisesti ja katson säännöllisesti peilistä tilanteen. Ja kannattaa myös mitata mittanauhalla vyötärön ympärys säännöllisesti. Esim jos menee vyötärö yli 70 cm niin tulee jo hätä ja ahdistus. Tosin silloin voi myös olla turvotusta. Sitten vähän enemmän kuntoilua ja jos joskus mässää niin se kuuluu elämään. Seuraavana päivänä tunnin lenkin sijaan vaikka 1,5 h juoksua. Sitten ku ollaan lähempänä 60 cm alkaa taas leppoisampi vaihe eikä oo niin kova paniikki. Kunhan koko ajan on kärryillä missä mennään ettei yhtäkkiä oo kokoa 38 ja sit itkee ku ei näytäkään enää tyrmäävältä vaan on muuttunut tavalliseksi. :(

vaikka sanoin tuon että olisin mieluummin laiha läski kuin lsäki läski. Olen ollut lapsesta asti ylipainoinen. Vanhempani eivät kontrolloineet syömistäni mitenkään ja sain syödä niin paljon herkkuja kuin halusin. Siksi olen ollut lihava aikuisenakin. En tiedä miltä tuntuu olla normaalipainoinen. Painavimmillani olen painanut 86kg, nykyään 77kg joten jonkin verran olen myös onnistunut laihduttamaan. Helppoa se ei kuitenkaan ole ollut koskaan.

Vierailija
17/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis joka päivä syö vain tonnikalaa ja cottifruttia.

tänään oli kiire töihin ja nuo nappasin jääkaapista lähtiessä mukaan. maxia mulla oli töissä jääkaapissa.

syön kyllä vielä jotain. täällä töissä mulla on omenoita ja banaania.

eiliset ruokani:

paistettua lohta 100g ja wokkivihanneksia 200g

2 omenaa ja banaani

2 palaa itsetehtyä ruisleipää, floraa, juustoa ja kinkkua.

toinen satsi lohta ja wokkivihanneksia kun niitä sattu vielä olemaan.

ruusunmarjaviili kun lapsi ei sitä halunnutkaan syödä.

eli sellainen vajaa 1000 kaloria. ja maha oli illalla täynnä

Vierailija
18/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että elämä 38 kokoisena on ihan nautittavaa? Ja voi olla ihan hyvännäköinenkin. Eiköhän kauneus ole osittain katsojan silmässä.

Vierailija
19/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka käytän kokoa 38.Itseni ja myös monen miehen mielestä!

Vierailija
20/56 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi mun ei tarvi tuntea hätää ja ahdistusta siitä pelosta että näyttäisin tavalliselta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi