Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihmisten mielestä täysin terve, mutta minulla on rankat mielisairaan paperit.

Vierailija
03.11.2010 |

Kysy jotain. Taistelen psyykenhoitoa vastaan, mutta minulla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa.

Ihmiset sanovat minulle, että jos sinä olet sairas niin kukaan ei kyllä ole täällä terve!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te niitä vääriä ja vanhoja diagnooseja haikailette?

Nyt pitää lääkärit saada vastuuseen vääristä diagnooseista ja poistaa tältä potilaalta mielisairausdiagnoosi eli saada aikaan terveen paperit.

Vierailija
42/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosiksi laitettiin epilepsia niin hänelle saatiin ikuinen sairaus ja ikuinen eläke. Onko ikuinen eläke hyvää nuorten mt-potilaiden hoitoa.

Tänäpäivänä tuo mies haluaa mennä töihin ja tienata kunnon rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa ap:lle diagnoosia, mutta täysin varmaa on ettei hän ihan terve kyllä ole.

Vierailija
44/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään painoarvoa.

Minusta valitettavasti vaikuttaa ettet ihan kunnossa ole kuitenkaan.

Minunkin mieheni sairastui kerran, diagnoosina oli paranoidi psykoosi ja itse hän luonnollisesti oli sitä mieltä että hänessä ei ole mitään vikaa, näkee vaan asiat aika paljon kirkkaammin kuin monet muut ihmiset.

No, onneksi hän kuitenkin suostui syömään hänelle määrättyjä lääkkeitä (suostui lääkäriin minun mielikseni) ja tuli ns järkiinsä.

Vierailija
45/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei ole sanonut aloituksen jälkeen yhtikäs mitään. Minkä sanomisten perusteella päättelette ap:stä yhtään mitään?

Vierailija
46/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tälläkään hetkellä ei ihan realiteettitestaus pelaa. Ap, sinun täytyy muistaa hoitaa itseäsi, ihan oikeasti. Lääkkeet ja niin edelleen!

Vierailija
47/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ap:n puolesta, koska heidän mielestään ap ei ole mielisairas? Mutta lääkärit eivät kuuntele. Siis lääkärit vastaan ap ja ap:n omaiset, jotka tuntevat ap:n hyvin.

Vierailija
48/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jossakin se totuus heistä on kerrottava.

Suosittelisin ap:lle sitä tehtävää - en muista miksi sitä kutsuttiin - että entinen potilas on jossain osastolla ja valvoo sisältäpäin sitä minkälaista hoitoa siellä ihmisille oikein annetaan.

Vierailija
49/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mt-hoidon uhri ja perusta mielenterveyden uhrien r.y.n

ei mitään järkeä tässä(kään) ketjussa

Vierailija
50/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetetaanko heille jo koulutuksessa kuinka ihmisiä latistetaan ja kuinka näille tyrkytetään paskaa oireista, joita näillä ei ole? Ketju haiskahtaa ihan siltä, että täällä pyörii mt:n parissa työskenteleviä.

Sille alalle hakeutuukin niitä, joilla itsellään on ongelmia vaikka diagnoosia ei olisi.

Vierailija
51/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait sairaan paperit alunperin?

Vierailija
52/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kerran joutuu rumbaan niin ulos ei pääse. Tehdään kroonisesti mielisairaita, vaikka olisi vain joku hetkellinen juttu - sarja väärinkäsityksiä ja ymmärtämättömiä, liian yksinkertaisia ihmisiä, jotka sotkevat toisten asiat.

Vierailija
53/54 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!! :)

Vierailija
54/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi