Olen ihmisten mielestä täysin terve, mutta minulla on rankat mielisairaan paperit.
Kysy jotain. Taistelen psyykenhoitoa vastaan, mutta minulla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa.
Ihmiset sanovat minulle, että jos sinä olet sairas niin kukaan ei kyllä ole täällä terve!
Kommentit (54)
Saisko tähän nyt vastauksen?
Vaikka sen että olet provo?
Tehkää tähän listaa oireistani, jotka tässä on ilmennyt.Mitä hassuja puhun muka?
Niin mitkä paperit? Jos sinulla on mielisairaan paperit, niin silloin on diagnoosi tehty ja nyt haluttais tietää mikä se diagnoosi on.
niin se ei tarkoita, että sinulla olisi rankat mielisairaan paperit. Mutta googleta jotain ja yritä jatkaa juttuasi...
ei haittaa vaikka et itse ymmärtäisi kyllä täällä joku ymmärtää mitä diagnoosi tarkoittaa. Jos et ole saanut diagnoosia niin sulla ei ole mielisairaan papereita. Simple as that. Sairaslomaa lääkärit ehdottaa kyllä herkästikin jos epäilee jotain mielen sairautta, vaikka vain masennusta, syysväsymystä tms.
Tehkää tähän listaa oireistani, jotka tässä on ilmennyt.Mitä hassuja puhun muka?
Niin mitkä paperit? Jos sinulla on mielisairaan paperit, niin silloin on diagnoosi tehty ja nyt haluttais tietää mikä se diagnoosi on.
Mutta miksi ei paljastaisi, eihän se tarkoita että itse siihen uskoo, vaan kertoo vain mitä mieltä lääkäri on?
Vai miksi paranoidi ei paljastaisi? No kato, se on vähän niin kuin paranoidisuuden ydin :). Terve ei pysty ymmärtämään millä logiikalla tiedon paljastaminen vahingoittaisi tai uhkaisi. Terve ei pysty myöskään ymmärtämään millä perusteella jättää fyysisen puolen lääkärillä käymättä jos ei ole saanut mielestään ok palvelua mt-toimistossa.
Uhkaan muka tappaa lapsia. En tunne ilmiannon tekijöitä, olen vain puhunut puhelimessa, en ole koskaan nähnyt heitä ja ovat niin vanhoja että ei heillä voi mitään lapsia olla. Ovat erään organisaation vapaaehtoistyöntekijöitä ja heillä taitaa itsellä olla mt-ongelmia. Esiintyivät tuon organisaation nimissä ja organisaatiolla on painoarvoa.
Poliisi tuli kotiin + ambulanssi
Mutta miksi ei paljastaisi, eihän se tarkoita että itse siihen uskoo, vaan kertoo vain mitä mieltä lääkäri on?
Vai miksi paranoidi ei paljastaisi? No kato, se on vähän niin kuin paranoidisuuden ydin :). Terve ei pysty ymmärtämään millä logiikalla tiedon paljastaminen vahingoittaisi tai uhkaisi. Terve ei pysty myöskään ymmärtämään millä perusteella jättää fyysisen puolen lääkärillä käymättä jos ei ole saanut mielestään ok palvelua mt-toimistossa.
Jätit sitten lainaamatta sen kohdan, missä sanoin etten ymmärrä näistä asioista mitään. Minua saa valistaa, mutta ei alentuvasti kirjottaen ja nauraen.
Minua saa valistaa, mutta ei alentuvasti kirjottaen ja nauraen.
Minusta tuo nyt vaan on niin ilmiselvää. Sori, oikeasti.
Uhkaan muka tappaa lapsia. En tunne ilmiannon tekijöitä, olen vain puhunut puhelimessa, en ole koskaan nähnyt heitä ja ovat niin vanhoja että ei heillä voi mitään lapsia olla. Ovat erään organisaation vapaaehtoistyöntekijöitä ja heillä taitaa itsellä olla mt-ongelmia. Esiintyivät tuon organisaation nimissä ja organisaatiolla on painoarvoa.
Poliisi tuli kotiin + ambulanssi
Jos olet, niin miksi on niin vaikea kertoa diagnoosi? Tai myöntää ettei sinulla ole mitään rankkoja mielisairaan papereita?
Muuten olisin ikäni puolesta työtön ja vähäiset mahdollisuudet saada töitä.
Töihin menemällä todistaisin olevani täysin terve, mutta eläke menee. Eikä tämä ole nyt mahdollista koska töitä ei minulle löydy.
Vapaaehtoistöihin kyseltiin juuri viime viikolla samasta organisaatiosta, joka teki perättömän ilmiannon, joten mitään ilmoitusta minusta ei organisaatioon päin ole tehty lapsen tappamisella uhkaamisesta. Kun organisaatio soitti, niin ihan karvat nousivat pystyyn.
Ei ketään laiteta mt-eläkkeelle pelkästä lasten uhkailusta. Olet todella pitkän prosessin läpi käynyt. Ja miksi et kerro millä diagnoosilla olet elääkkeellä. Paranoidi skitsofrenia? Kyllä vai ei?
- mutta asiaan: suicidaalisuus on kyllä syy ottaa pakkohoitoon - mutta toisaalta, leikitään, että uskon sinun olevan aito ( vaikka en usko ) - mutta vaikutat siis kuitenkin niin jäsennellyltä, että jos olisit oikea henkilö, pakkohoidon tunnusmerkit eivät kaikilta osin silti kohtaisi.
Jokaista elämäänsä ahdistunutta ei valitettavasti voi ottaa sairaalahoitoon; sillä perusteella suomessa pitäisi olla n. 2 miljoonaa hullujenhuonpaikkaa.
Jos aikuinen ihminen vakaasti ja varmasti päättää riistää hengen itseltään, ei sille oikein kukaan mitään mahda.
Ikävää, mutta kovin totta.
mutta silti olen joutunut pakkohoitoon.
Olen mt-hoidon uhri ja perusta mielenterveyden uhrien r.y.n
Karvat nousevat pystyyn kun ajattelenkin mt-hoitoa. En suosittele kenellekään. Vapaaehtoisesti sinne hakeutuville sanoisin, että ei ne teitä voi auttaa. Yrittäkää vaan selvitä omin päin.
Sitä en tiedä mitä suosittelen niille, jotka aikovat ottaa hengen itseltään tai ovat muille vaarallisia. Eivätkö muille vaaralliset kuulu vankilaan eikä mt-hoitoon?
Ikävä kyllä olen täysin toista mieltä kuin sinä, ilman mielialapoliklinikkaa ja sairaalan psykiatrista osastoa olisin ollut jo mullan alla kauan ja lapset eläisivät ilman äitiään. Ilman jatkuvaa hyvää hoitosuhdetta en voisi ajatellakaan olla.
Sinua on vaikea ottaa todesta kun jätät oleellisen tiedon kertomatta.
maalaisjärjellä ja päätymään samaan kuin minut tuntevat ja tavanneet ihmiset, että ei ole mitään vikaa ja lääkärit ovat väärässä.
maalaisjärjellä ja päätymään samaan kuin minut tuntevat ja tavanneet ihmiset, että ei ole mitään vikaa ja lääkärit ovat väärässä.
jos se olisi mahdollista, mutta psyykenhoidossa väärin kohdelluilla ei ole mitään mahiksia saada mitään korvauksia mistään. Lääkärit ovat jääräpäitä pölkkyjä eivätkä edes myönnä virheitään jos sellaisia ovat tehneet.