Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin antaa kummilapselle joululahjaksi reissun muumi jääesitykseen

Vierailija
03.11.2010 |

olisiko se sinusta ok? tavaraa tuntuu olevan joka lähtöön ja ajattelin,että tämä voisi olla kiva.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet tykkää valtavasti muumijääshowsta

Vierailija
2/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanikäinen kuin omani,mentäisiin koko perhe+ tämä kummilapsi

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi?

Minusta olisi kiva jos vanhemmat hankkii kummilahjaksi liput erikseen lapselle ja kummille. ;)

Vierailija
4/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perheen kanssa on ihan ok

samanikäinen kuin omani,mentäisiin koko perhe+ tämä kummilapsi ap

Vierailija
5/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummien lapset on yhtä tärkeitä ellei tärkeämpiä kuin itse kummit, olisivat tosi pettyneitä

Vierailija
6/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken sen krääsän keskellä, mitä jouluisin yleensä tuppaa ovista ja ikkunoista. Meillä ainakin arvostettaisiin korkealle.

Vierailija
7/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitatko,että perheen muut lapset joiden kummeja emme ole olisivat pettyneitä?

Jos, niin pettymyksiä voisi tulla ihan siitä joulupaketistakin,tosin se ei ole tässä perheessä ongelma koska sisarus on vauva. Olen kyllä huomioinut tämän asian.

ap

Vierailija
8/18 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.allcarinsurancequotes.net/ nj car insurance 24906 http://www.firmtrust.net/ auto insurance 9373 http://www.insurersguide.com/ mobile home insurance florida 694

Vierailija
9/18 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikein iloinen ja onnellinen ja nimenomaan kahdestaan kummin kanssa vietetty aika oli lapselle (ja kummille) ehkä esitystäkin tärkeämpää!

Vierailija
10/18 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen uskoo yleensä joulupukkiin, enkä itse ainakaan olisi halunnut muiden paljastavan lapselle, mitä antavat joululahjaksi.

Vierailija
11/18 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko se sinusta ok? tavaraa tuntuu olevan joka lähtöön ja ajattelin,että tämä voisi olla kiva.

Ei ole ok viedä lapsia katsomaan pulleita ja peräreiättömiä homo muumeja.

Se on henkinen raiskaus.

Vierailija
12/18 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitatko,että perheen muut lapset joiden kummeja emme ole olisivat pettyneitä? Jos, niin pettymyksiä voisi tulla ihan siitä joulupaketistakin,tosin se ei ole tässä perheessä ongelma koska sisarus on vauva. Olen kyllä huomioinut tämän asian. ap

minä haluaisin (jos mahdollista) että lapsi saisi aivan omaa aikaa kumminsa kanssa. Varsinkin jos perheessä on vauva ja joutuu varmasti nyt jakamaan huomiota uuden sisaruksensa kanssa saisi tuntea itsensä aivan spesiaaliksi. Hieno lahja kuitenkin.

Vierailija
13/18 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä iloittaisiin tuollaisesta lahjasta.

Vierailija
14/18 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, enpä kyllä mitään rihkamaakaan lahjaksi ostanut. Ihan käyttötavaraa. Täytyy muistaa kun tulee synttärit tai sit ensi jouluna.

Vierailija
15/18 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsi uskoisi joulupukkiin, ei tämän lahjan tarvitse tulla joulupukilta. Ja lapsi saa omaa aikaa kumminsa kanssa. Siinä ei kummin lapset ja muu perhe yhtään haittaa, kiva vaan, jos lapsella on ikäistään seuraa.

Vierailija
16/18 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva on!

Vierailija
17/18 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/18 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen uskoo yleensä joulupukkiin, enkä itse ainakaan olisi halunnut muiden paljastavan lapselle, mitä antavat joululahjaksi.

Sitä paitsi on parempi tehdä heti alkuun selväksi, että myös kummit ja mummit auttavat joulupukkia, jos tuota tarua haluaa lapsilleen syöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme