Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa hyvä mieli.:)

Vierailija
02.11.2010 |

Tiedän että olen lapsellinen, tyhmä jnejne, mutta kylläpä piristi äskeinen.:D

Sain meidän vauvan päiväunille ja kuten aina alan siivoamaan kotia. Ja Taas oli miehen kaikki tavarat pitkin kotia levällään, josta olen maininnut tuhat miljoonaa kertaa. Ensinki siivosin taas miehen kaikki jäljet paikoilleen, astiat pöydältä koneeseen, likaiset sukat olkkarin lattialta pyykkikoneeseen, makkarin lattialta vaatteet kaappiin ja pyykkikoriin, tyhjät limpparitölkit keittiöön, deodorantti vessaan jne. Ja menin viemään tuota deodoranttia vessaan, oli vessan lattialla taas sarjakuvalehti lattialla. Mies ei saa millään laitettua sitä vessan allaskaapin alahyllylle, jonne olen tehnyt "oman paikan" miehen vessalehdille.

Niimpä otin tuon sarjakuvalehden ja revin sen siihen vessan lattialle. Siinäpähän teippailee yhteen jos haluaa lukea. Kaikki ärsytys ja väsymys katos samantien, nyt on hyvä mieli.:)

Hullulla on halvat huvit!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen :) :)

Vierailija
2/2 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti kans yhteen aikaan tavaroita joka paikkaan, mä tein niin että tahalleni piilotin tavaroita jonnekkiin. Siinäpähän sitten aina etti niitä suutuspäissään, mutta oppipahan viemään paikalleen.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän