Onko Diilin Susanna oikeasti 36-vuotias? (kuva)
Kommentit (114)
Arttu Lipsonen on 34v mutta näyttää myös 40v tai 45v:ltä
Arttu Lipsonen on 34v mutta näyttää myös 40v tai 45v:ltä
Entäs tämä pullea ja punaposkinen kaveri, ikää 34, mutta kävisi 15 vuotta vanhemmasta savolaisesta sikatilallisesta!
ystäväni näyttävät juuri tuolta. Olen itse asman ikäinen ja näytän aivan 22 vuotiaalta, kiitos geenien. Minulla on myös 8 vuotta nuorempi mies, joka nuorentaa minua lisää.
En ymmärrä miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on. Ymmärrän jos asialle ei voi mitään, kuten minä en voi asialle mitään. Olen vain niin nuorekas. 8 vuotta nuorempi mieheni näyttää aivan 17 vuotiaalta ja häneltä kysellään vieläkin henkilöllisyyspapereita, kun käy laatuviiniostoksilla.
ystäväni näyttävät juuri tuolta. Olen itse asman ikäinen ja näytän aivan 22 vuotiaalta, kiitos geenien. Minulla on myös 8 vuotta nuorempi mies, joka nuorentaa minua lisää. En ymmärrä miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on. Ymmärrän jos asialle ei voi mitään, kuten minä en voi asialle mitään. Olen vain niin nuorekas. 8 vuotta nuorempi mieheni näyttää aivan 17 vuotiaalta ja häneltä kysellään vieläkin henkilöllisyyspapereita, kun käy laatuviiniostoksilla.
Mites sitten jos ostaa keskaria?
ystäväni näyttävät juuri tuolta. Olen itse asman ikäinen ja näytän aivan 22 vuotiaalta, kiitos geenien. Minulla on myös 8 vuotta nuorempi mies, joka nuorentaa minua lisää. En ymmärrä miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on. Ymmärrän jos asialle ei voi mitään, kuten minä en voi asialle mitään. Olen vain niin nuorekas. 8 vuotta nuorempi mieheni näyttää aivan 17 vuotiaalta ja häneltä kysellään vieläkin henkilöllisyyspapereita, kun käy laatuviiniostoksilla.
Miksi pitäisi olla vitsi?
Pitääkö olla niin kateellinen. En minä näitä geenejä vaatinut. Meidän lapsesta tulee äärimmäisen nuorekas aikuisena. Saa molemmilta parhaimmat geenit.
Muuten miehelleni oli äärimmäisen vaikea löytää naiseuraa aikoinaan sillä tarjolla oli vain alaikäisiä. Se on miehelle suurempi kirous, kuin meille naisille.
Sanon vain kaikille katkerille että:
-Kärsikää nahoissanne :D:D:D:D
mies esim. johtajana tai vaikkapa romanttisessa mielessä. Sama se naisellakin, johtaja ei voi näyttää 17-vuotiaalta.
12-vuotiaalta. 3-vuotias lapseni näyttää, kiitos geenien, alkiolta. Olen yrittänyt häivyttää tätä Timberlandin laadukkailla taaperovaatteilla, mutta mikään ei auta.
Ystäväni näyttävät tarkalleen 57-vuotiailta
Miksi pitäisi olla vitsi? Pitääkö olla niin kateellinen. En minä näitä geenejä vaatinut. Meidän lapsesta tulee äärimmäisen nuorekas aikuisena. Saa molemmilta parhaimmat geenit. Muuten miehelleni oli äärimmäisen vaikea löytää naiseuraa aikoinaan sillä tarjolla oli vain alaikäisiä. Se on miehelle suurempi kirous, kuin meille naisille. Sanon vain kaikille katkerille että: -Kärsikää nahoissanne :D:D:D:D
kun tyrkyllä on äärimmäisen alaikäisiä.
näyttäähän Jehtro Rostedkin ihan nelivitoselta, vaikka on 33, eikä taatusti johdu meikistä..
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/ttk/taustaa_rosted…
tuo Susakin on paljon nuoremman näköinen, vaikka on 39.
12-vuotiaalta. 3-vuotias lapseni näyttää, kiitos geenien, alkiolta. Olen yrittänyt häivyttää tätä Timberlandin laadukkailla taaperovaatteilla, mutta mikään ei auta.
mies esim. johtajana tai vaikkapa romanttisessa mielessä. Sama se naisellakin, johtaja ei voi näyttää 17-vuotiaalta.
johtaja vaatii silti samoja asioita, kuin setämiehen näköinen johtaja. Varmasti syö sisältä, kun pitää totella nulikkaa. Minkäs teet. Se on toteltava, kun käsketään.
Itse käyn kuumana vähän nuorempiin. Nuoruus on seksuaalisen energian aikaa. Vanhuus ja näivettyneet lehdet syksyllä muistuttaa kuolemasta ja talvesta.
Johtajana ja naisena minun on sanottava ja todettava että johtaja voi näyttää ihan miltä vain, kunhan omaa tietynlaisen luonteen, johtajaluonteen. Kokemus korvaa iän ja hyvä johtaja alkaa johtamaan jo nuorena, ja johtaa pitkään menestyksekkäästi.
Jotenkin tässä tulee mieleen Kekkonen. Hän oli hieno mies, ja naisena hän olisi ollut todella loistava naaras.
Minäkin olen 41-v, ja viimeksi eilen sain kuulla näyttäväni ihan parikymppiseltä. Tätä kuulen siis todella usein. Äidilläni on samoin hyvin nuorekkaat kasvot. On nyt 67-v. ja näyttää ihan 50-vuotiaalta. Siskoni samoin on paljon nuoremman näköinen kuin kronologinen ikänsä. Meidän suvussa on nuorekkaat geenit ja se on plussaa.
Yleensä nuoret aikuiset näyttävät, joko itseään vanhemmalta tai ikäiseltään tai nuoremmilta.
Lapset näyttävät aina lapsilta.
57 vuotias voi nättää vielä nelikymppiseltä mikäli on elänyt terveellistä elämää ja omaa geenit. Muutoin on mahdotonta näyttää 12 vuotiaalta, ellei sairasta jotain vakavaa perinnöllistä sairautta.
Mistä näitä katkeria kommentteja oikein sikiää?
Kyllä minäkin tiedän monia kolmekymppisiä miehiä jotka menevät 18 vuotiaasta. Siskon poika näyttää aivan kolmekymppiseltä vaikka on vasta 16 vuotias.
hirveellä vimmalla yrittää pettää itseänsä väitteillä "olen kuulemma ainakin 10 v.nuoremman näköinen kuin olen".Kuulemma?? Missä ja ketä ne ihmiset on jotka niin sanoo? Oma äiti,oma mies,omat lapset.parhaat ystävät ja hetero miehet jotka ei todistetusti erota edes ala-ikäistä aikuisesta? =) Noh,olis kiva nähdä kuvia tai jotain koska minä 35 vuotias en ole IKINÄ nähnyt naista joka näyttää nuoremmalle kuin on.Ihminen voi olla nuorekas tai hyvin hoidettu tai tyyliltään tyttömäinen mutta nuoremman näköinen ei koskaan.
johtaja vaatii silti samoja asioita, kuin setämiehen näköinen johtaja. Varmasti syö sisältä, kun pitää totella nulikkaa. Minkäs teet. Se on toteltava, kun käsketään.Itse käyn kuumana vähän nuorempiin. Nuoruus on seksuaalisen energian aikaa. Vanhuus ja näivettyneet lehdet syksyllä muistuttaa kuolemasta ja talvesta.
Johtajana ja naisena minun on sanottava ja todettava että johtaja voi näyttää ihan miltä vain, kunhan omaa tietynlaisen luonteen, johtajaluonteen. Kokemus korvaa iän ja hyvä johtaja alkaa johtamaan jo nuorena, ja johtaa pitkään menestyksekkäästi.
Jotenkin tässä tulee mieleen Kekkonen. Hän oli hieno mies, ja naisena hän olisi ollut todella loistava naaras.
Silti kaikkien piti osoittaa kunnioitusta johtajaa kohtaan. Niin se menee. Kokemus ja koulutus on aina ollut päivän sana. Ei rypyt ja kyömyselkä. Sinällään katkeruus on hyvä energiavara. Jos eivät muuten tee työtään niin sitten katkeruudesta nuoren näköistä johtajaa kohtaan ;)
Vielä kuvan naisesta. Ihan ikäisensä näköinen.
12-vuotiaalta. 3-vuotias lapseni näyttää, kiitos geenien, alkiolta. Olen yrittänyt häivyttää tätä Timberlandin laadukkailla taaperovaatteilla, mutta mikään ei auta. Ystäväni näyttävät tarkalleen 57-vuotiailta
12-vuotiaalta. 3-vuotias lapseni näyttää, kiitos geenien, alkiolta. Olen yrittänyt häivyttää tätä Timberlandin laadukkailla taaperovaatteilla, mutta mikään ei auta. Ystäväni näyttävät tarkalleen 57-vuotiailta
Yleensä nuoret aikuiset näyttävät, joko itseään vanhemmalta tai ikäiseltään tai nuoremmilta. Lapset näyttävät aina lapsilta. 57 vuotias voi nättää vielä nelikymppiseltä mikäli on elänyt terveellistä elämää ja omaa geenit. Muutoin on mahdotonta näyttää 12 vuotiaalta, ellei sairasta jotain vakavaa perinnöllistä sairautta. Mistä näitä katkeria kommentteja oikein sikiää? Kyllä minäkin tiedän monia kolmekymppisiä miehiä jotka menevät 18 vuotiaasta. Siskon poika näyttää aivan kolmekymppiseltä vaikka on vasta 16 vuotias.
Tyy ken haluaa!
hirveellä vimmalla yrittää pettää itseänsä väitteillä "olen kuulemma ainakin 10 v.nuoremman näköinen kuin olen".Kuulemma?? Missä ja ketä ne ihmiset on jotka niin sanoo? Oma äiti,oma mies,omat lapset.parhaat ystävät ja hetero miehet jotka ei todistetusti erota edes ala-ikäistä aikuisesta? =) Noh,olis kiva nähdä kuvia tai jotain koska minä 35 vuotias en ole IKINÄ nähnyt naista joka näyttää nuoremmalle kuin on.Ihminen voi olla nuorekas tai hyvin hoidettu tai tyyliltään tyttömäinen mutta nuoremman näköinen ei koskaan.
Et ilmeisesti ole tavannut montaakaan ihmistä? Tai sitten tapaat vain vanhan näköisiä.
Olen työpaikan koulutuksella. Koulutus keski kaksi päivää.
Opiskelukaverinani oli nuori mies. Ajattelin hänet aluksi 18 vuotiaaksi. Ihmettelin kyllä, miten niin nuori on päässy näinkin pitkälle.
Sitten päädyin lukuun 22. Keskustelimme paljon ja tulin hyvin juttuun kaverin kanssa. Kävi ilmi että hän on 34 vuotias. Eli arvoion yli 10 vuotta väärin.
Kyllä näitä löytyy usko pois. Usein nuorekas näyttää vain 5 vuotta nuoremmalta ja se ei ole oikein mitään, melko tavallista nykyään.
Sinun pitäisi tutustua ihmisiin useammin ja laajentaa piiriäsi.
nuorekkaat" kerjäävät koko ajan sen tyylisiä kommentteja itsestään ja tottakai niitä sitten myös saavat, sillä sehän on tosi helppo ja halpa tapa ilostuttaa.
Muinoin napakympissä joka ikinen tallukka kuvaili itseään "hyvällä tavalla hulluksi" ja "huumorintajuiseksi moottoriturvaksi", mutta kuitenkin käytös oli jäykkää tylsää ja kökköä. Sitä vaan halutaan nähdä itsensä tietynlaisena ja ensimmäinen askel haluttuun on puhua itsestään sellaisena.
Minusta on kuitenkin kummallista, että joku hakee uskottavuutta luonnottoman valkaistulla tukalla ja hirmu raskailla kajaleilla. Tyylikkyys olisi vakuuttavampaa. Hän on kuitenkin minusta ihan hyvän näköinen, vaikka tyyli onkin kökkö ja vanhentava.