Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Diilin Susanna oikeasti 36-vuotias? (kuva)

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvältä näyttää. Tuossa iässä sitä juuri tulee yhtäkkinen rupsahdus, teillekin 36- ja 38- vuotiaat "huomattavasti nuoremman näköiset" se ehtii iskeä vielä ennen neljääkymmentä.

t: 40 ja vielä pari vuotta sitten niin nuori..

..jatketaan..

minä olen sitten varmaan ikäistäni vanhemman näköinen, ja eipä mulle ole kukaan ventovieras tai tuttu tai sukulainen tai kukaan tullut sanomaan, että olisin nuoremman näköinen, enpä kyllä iästäni kellekään yleensä puhukaan eikä kukaan kysele.

Kylläpä oli lohduton näky peilissä tänäkin aamuna, leukaperät roikkuu jo niin surullisesti, että saa tuokin nainen neljässä vuodessa rupsahtaa aika paljon ottaakseen minut kiinni..

Minä taidankin sitten olla ainoa tässä maassa, joka ei näytä vähintään 15 vuotta ikäänsä nuoremmalta.

Vierailija
2/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monien ihmisten ikää on vaikea arvioida tarkalleen, mutta tunnen vain yhden oman ikäiseni (liki 30), jolta kysytään aina papereita ja joka tosiaan menisi vaikka 15- vuotiaasta. Kaikki muut voivat olla mitä tahansa 25-35- väliltä. Ei niitä mielettömän nuoren näköisiä kovin paljoa ole, vaikka olen minäkin monelle sanonut, että ai luulin nuoremmaksi, sanon niin, vaikka olisin luullut vain vuotta nuoremmaksi. Yleensä ihmiset ilostuvat tuosta kommentista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa,että äitini oli vielä 45-vuotiaana todella nuoren näköinen. Tämä ei ole pelkästään minun mielipiteeni. Sitten hän vanheni parissa vuodessa vajaa viisikymppisenä todella paljon.

Vierailija
4/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja repesin ihan totaalisesti :D

12-vuotiaalta. 3-vuotias lapseni näyttää, kiitos geenien, alkiolta. Olen yrittänyt häivyttää tätä Timberlandin laadukkailla taaperovaatteilla, mutta mikään ei auta.

Ystäväni näyttävät tarkalleen 57-vuotiailta

Vierailija
6/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussissa kaupitellaan lastenlippua yli nelikymppisille, jotka eivät myöskään saa laatuviinejään Alkosta ilman papereita. Kaikki nämä nuorekkaat ovat kuitenkin vähintään neljän lapsen äitejä, jotka eivät yritä pukeutua nuorekkaasti, eivätkä edes käytä pisaraakaan meikkiä.

Vierailija
7/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei minkäänmaalaisista julkkisnaisista löydy yhtäkään yli kolmekymppistä, joka näyttäisi alaikäiseltä, kun täällä av:lla niitä taas pursuaa joka puolelta..ei tule mieleen yhtäkään julkimoa, joka näyttäisi edes kaksikymppiseltä ollessaan yli 30. Kumma juttu.

Vierailija
8/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en ihmettele mitään...

Vierailija
9/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on luultu nuoremmaksi mm.

-pankissa avatessa teinilleni tiliä, eivät tajunneet että olen se äiti vaan jankkasivat että ei voi avata ilman että vanhemmat on mukana,

- hakiessani 11v:lle passia

- myyty lastenlippua bussissa

- k-18 baarin ovella

- luultu lukiolaiseksi (24v mies ja toisen kerran 19v mies)

-luultu 16v poikani tyttöystäväksi

-itseni ikäiset äidit puhuvat minusta lapsilleen "tyttönä" eikä "tätinä" tai "naisena" tms. jos ei ole lapset mukana

- monta monituista kertaa kun tapaa uusia ihmisiä niin saa sellasia persiilleenlentämisreaktioita kun kertoo ikänsä, järkytys on monelle se että olen äiti ja jopa viiden lapsen äiti. Kukaan ei koskaan ole luullut ikäisekseni. Tämä on niin yleistä että siihen on aika tottunut, mutta välillä tuntuu tosi kiusalliseltakin etenkin noiden teinien kanssa asioidessa herättää hämmennystä.

Minulla ei ole ryppyjä, rasvainen teini-iho ja edelleen suht lapsekkaat kasvonpiirteet jostain kuvakulmasta, tosin jostain näytän ihan ikäiseltäni mielestäni. Kerran olen itse tavannut samanikäisen yhtä nuoren näköisen, tällöinkään ei ollut kyse tyylistä joka ei ollut erityisen nuorekas vaan kasvonpiirteistä.

Kuvaani en kyllä valitettavasi aio keskusteluun linkittää:D

hirveellä vimmalla yrittää pettää itseänsä väitteillä "olen kuulemma ainakin 10 v.nuoremman näköinen kuin olen".Kuulemma?? Missä ja ketä ne ihmiset on jotka niin sanoo? Oma äiti,oma mies,omat lapset.parhaat ystävät ja hetero miehet jotka ei todistetusti erota edes ala-ikäistä aikuisesta? =) Noh,olis kiva nähdä kuvia tai jotain koska minä 35 vuotias en ole IKINÄ nähnyt naista joka näyttää nuoremmalle kuin on.Ihminen voi olla nuorekas tai hyvin hoidettu tai tyyliltään tyttömäinen mutta nuoremman näköinen ei koskaan.

Vierailija
10/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaan kirjoituksesi. Muuten vaikutat aika naurettavalta :)

-pankissa avatessa teinilleni tiliä, eivät tajunneet että olen se äiti vaan jankkasivat että ei voi avata ilman että vanhemmat on mukana,

- k-18 baarin ovella

-itseni ikäiset äidit puhuvat minusta lapsilleen "tyttönä" eikä "tätinä" tai "naisena" tms. jos ei ole lapset mukana

- monta monituista kertaa kun tapaa uusia ihmisiä niin saa sellasia persiilleenlentämisreaktioita kun kertoo ikänsä, järkytys on monelle se että olen äiti ja jopa viiden lapsen äiti. Kukaan ei koskaan ole luullut ikäisekseni. Tämä on niin yleistä että siihen on aika tottunut, mutta välillä tuntuu tosi kiusalliseltakin etenkin noiden teinien kanssa asioidessa herättää hämmennystä.

Minulla ei ole ryppyjä, rasvainen teini-iho ja edelleen suht lapsekkaat kasvonpiirteet jostain kuvakulmasta, tosin jostain näytän ihan ikäiseltäni mielestäni. Kerran olen itse tavannut samanikäisen yhtä nuoren näköisen, tällöinkään ei ollut kyse tyylistä joka ei ollut erityisen nuorekas vaan kasvonpiirteistä.

hirveellä vimmalla yrittää pettää itseänsä väitteillä "olen kuulemma ainakin 10 v.nuoremman näköinen kuin olen".Kuulemma?? Missä ja ketä ne ihmiset on jotka niin sanoo? Oma äiti,oma mies,omat lapset.parhaat ystävät ja hetero miehet jotka ei todistetusti erota edes ala-ikäistä aikuisesta? =) Noh,olis kiva nähdä kuvia tai jotain koska minä 35 vuotias en ole IKINÄ nähnyt naista joka näyttää nuoremmalle kuin on.Ihminen voi olla nuorekas tai hyvin hoidettu tai tyyliltään tyttömäinen mutta nuoremman näköinen ei koskaan.

Vierailija
11/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina hävettänyt tämä lapsenkasvoisuus:/ Olen 34 siis nyt. Teininä se hävetti toki enemmän. Nyt kun laihduin 9kg ja olen hoikka, ilmestyi kasvoihin vähän enemmän ikäiselleni kuuluvia piirteitä ja nyt olen mielestäni kauneimmillani! voi jeesus että hävettäis jos papereita kysyttäis tms:D reps!!!:D

Vierailija
12/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittänytkään, että ikäistään nuoremmalta näyttäminen tarkoittaisi kaunista ulkonäköä, se on ihan eri asia.

Vierailija
13/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tilanne kuitenkin oikeassa elämässä on se mikä on.

uskomaan kirjoituksesi. Muuten vaikutat aika naurettavalta :)

- k-18 baarin ovella

Vierailija
14/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on nuorena aloittanut niin jää sille asteelle.

Narkomaanit näyttävät juuri siltä minkä ikäisenä aloittivat käytön. Moni toki on väsyneen näköinen.

Tupakka ja säilöntäaineet ovat toinen. Pitävät nuorena. Liha säilyy paremmin. Eikä säilöntäaineet katoa elimistöstä noin vain.

Vierailija
16/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei minkäänmaalaisista julkkisnaisista löydy yhtäkään yli kolmekymppistä, joka näyttäisi alaikäiseltä, kun täällä av:lla niitä taas pursuaa joka puolelta..ei tule mieleen yhtäkään julkimoa, joka näyttäisi edes kaksikymppiseltä ollessaan yli 30. Kumma juttu.

Moni julkkis näyttelee teinisarjoissa. Osa niistä näyttää törkeästi kolmekymppisiltä, mutta ainakin sarjan alussa ovat menneet reippaasti teineistä.

Osa aloittaa makean elämän sarjan menestyessä ja ikää tulee bilettäessä ja öitä valvoessa.

Jännä millaisia imbesillejä tänne kirjoittelee. Etkö seuraa laisinkaan seiskaa tai nuorisolehtiä? Mikäli seuraat, niin miksi olet tuota mieltä. Etkö osaa lukea, katsotko vain kuvat lehdistä?

En ymmärrä. Kyllä sellaisia ihmisiä on paljon. Nuorennäköiset ovat keskimääräisesti suosituinta porukkaa maapallolla.

Vierailija
17/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni julkkis näyttelee teinisarjoissa. Osa niistä näyttää törkeästi kolmekymppisiltä, mutta ainakin sarjan alussa ovat menneet reippaasti teineistä.

Osa aloittaa makean elämän sarjan menestyessä ja ikää tulee bilettäessä ja öitä valvoessa.

Jännä millaisia imbesillejä tänne kirjoittelee. Etkö seuraa laisinkaan seiskaa tai nuorisolehtiä? Mikäli seuraat, niin miksi olet tuota mieltä. Etkö osaa lukea, katsotko vain kuvat lehdistä?

En ymmärrä. Kyllä sellaisia ihmisiä on paljon. Nuorennäköiset ovat keskimääräisesti suosituinta porukkaa maapallolla.

teinisarjassa näyttelevä kolmekymppinen, minkä tiedän, on se vaalea kiharatukkainen heppu Beverly Hills 90210:ta, ja se silmälasipäinen nainen. Ja ei ne kyllä teiniltä näyttäneet lähimainkaan. Vähän päälle parikymppisiä on, mutta tässä olikin kyse yli kolmekymppisistä.

Vierailija
18/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiko Agena oli 27 näytellessään 16- vuotiaasta ja ihan täydestä meni. Mutta eipä ole ollut sarjan jälkeen kovin suosittu eikä ole myöskään erityisen nätti, mitäänsanomattoman näköinen lähinnä. Ikäisensä näköinen Lauren Graham oli paljon hotimpi.

http://www.angryasianman.com/images/angry/keikoagena.jpg

http://www.hifriendz.com/Lauren_Graham/lauren-graham_07.jpg

Nuorennäköisyys ei ole synonyymi hyvännäköisyydelle.

Vierailija
19/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinisarjassa näyttelevä kolmekymppinen, minkä tiedän, on se vaalea kiharatukkainen heppu Beverly Hills 90210:ta, ja se silmälasipäinen nainen. Ja ei ne kyllä teiniltä näyttäneet lähimainkaan. Vähän päälle parikymppisiä on, mutta tässä olikin kyse yli kolmekymppisistä.

Olet lähemmäs neljääkymmentä. Tarkan laskutoimituksen mukaani olet noin 38 vuotta.

Ei ihme. Etkä liiemmin seuraa nykykultyyriä?

Vierailija
20/114 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvännäköinen nainen, joka minusta näyttää ikäistään vanhemmalta. Piste. Nuoruus ei ole yhtä kuin kauneus eikä ikääntyneisyys tarkoita rumuutta. Kaunis viisikymppinen on kauniimpi kuin ruma kaksikymppinen.

Hyvin moni nainen muuten luulee näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Tällä palstalla yhdeksän kymmenestä... Ja ennen kuin puolustaudutte: Minä olen tietysti terminaalivaiheessa olevan vanhuksen näköinen, älkää olko huolissanne.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi