Onko Diilin Susanna oikeasti 36-vuotias? (kuva)
Kommentit (114)
Hyvä ihohan sillä on ja kroppa eikä naama roiku. Jos se stailattaisiin oikein, niin paranisi, nyt hän on jotain bisness-nais tyyliä hakenevinaan.
on ihan hyvä eikä ole suuria ryppyjä, mutta kasvonpiirteet tekevät kymmenen vuotta vanhemman näköiseksi. On varmaan aina ollut ikäistään paljon vanhemman näköinen, ei niin että olisi yhtäkkiä rupsahtanut.
on ala-asteella ollu mun kanssa samalla luokalla... itekin mietin että en kai herran tähden näytä noin vanhalta ja mielestäni en... on mullakin silmäryppyjä jonkin verran, mutta sanoisin että näytän max. ikäiseltäni ehkä vähän yli kolmekymppiseltä. ja on tuo Susannan tyylikin kieltämättä tätimäinen, ryppyjä tai ei...
Siis keski-ikäinen. Nuoruus on jo takana, kaikilla yli 30-v.
Näin se vaan on.
t. kohta 32 ja aika raihnainen
ja se on vain totuus ei mitään itsekehua.
Veikkaisin 45v., jos en ikää tietäisi. t.38v. erittäin nuorelta näyttävä 4 lapsen äiti
vanhentavat. Ilman meikkiä, tai kevyessä meikissä, tukka rennosti ja rennoissa vaatteisa näyttää nuoremmalta, joskaa ei yhtä vakuuttavalta.
nykyinen muoti on vain tädihtävää.
Kolmekymppisen olisi parempi pukeutua ja meikata, kuin teinit.
ihan hyvältä näyttää. Tuossa iässä sitä juuri tulee yhtäkkinen rupsahdus, teillekin 36- ja 38- vuotiaat "huomattavasti nuoremman näköiset" se ehtii iskeä vielä ennen neljääkymmentä.
t: 40 ja vielä pari vuotta sitten niin nuori..
Andylla on kasvuhäiriö, josta nuori ulkonäkö johtuu. Tässä oli kai puhe ihan normaaleista ihmisistä.
Ja sille katkeralle, joka luulee vanhan ulkonäön johtuvan vaatteista, niin kyllä se johtuu ihan itse kunkin naamasta. Jos teini pukeutuu jakkupukuun, niin se näyttää vain teiniltä, joka on käynyt äidin vaatekaapilla, eikä muutu yhtäkkiä nelikymppisen näköiseksi.
36-vuotiaana (siihen on vielä muutama vuosi aikaa...), niin on kyllä pakko todeta, että omassa tuttavapiirissäni on useita päälle nelikymppisiä naisia, jotka näyttävät nuoremmilta kuin tämä Diili-Susanna. Eikä kyse edes ole mistään hyvistä geeneistä, koska näitä nuoremman näköisiä yli nelikymppisiä on esim. työkavereissani, jotka eivät ole mitään sukua keskenään. He myös pukeutuvat "bisneshenkisesti", joten mistään pillifarkku-tyylin aiheuttamasta näköharhastakaan ei ole kysymys.
ihan hyvältä näyttää. Tuossa iässä sitä juuri tulee yhtäkkinen rupsahdus, teillekin 36- ja 38- vuotiaat "huomattavasti nuoremman näköiset" se ehtii iskeä vielä ennen neljääkymmentä.
t: 40 ja vielä pari vuotta sitten niin nuori..
Siis keski-ikäinen. Nuoruus on jo takana, kaikilla yli 30-v.
Näin se vaan on.
t. kohta 32 ja aika raihnainen
Melko aikaisin siis meinaat alkaa vanhukseksi. Nuoruus saattaa olla takana, mutta vanhuus ei ole siitä seuraava elämänvaihe, hölmö. T. nelikymppinen ja rautaisessa kunnossa
bussissa kaupitellaan lastenlippua yli nelikymppisille, jotka eivät myöskään saa laatuviinejään Alkosta ilman papereita. Kaikki nämä nuorekkaat ovat kuitenkin vähintään neljän lapsen äitejä, jotka eivät yritä pukeutua nuorekkaasti, eivätkä edes käytä pisaraakaan meikkiä.
minulta kysytään Alkossa ja joskus muulloinkin papereita. Ostan noin kympin viinejä, en varsinaisesti "laatua". Meikkaan vähän, mutta pukeudun varmaan aika teinisti. Johtuu siitä, että en paljoa ostele vaatteita kun teen töitä kotoa. Samat vaatteet olleet vuosikausia. Olen myös aika hoikka, se saattaa vaikuttaa.
Ryppyjä on kyllä, tosin vähemmän kuin samanikäisillä kavereilla. Se johtuu siitä, että en tupakoi paitsi harvoin juhliessa, enkä ole teini-iän jälkeen ottanut aurinkoa.
Omasta mielestäni näytän ihan ikäiseltäni, eivätkä kaverit sen vanhemmilta näytä. Uskomattomin juttu oli kun minua uudessa työpaikassa luultiin TET-harjoittelijaksi, olin 27-vuotias ja raskaana :D Kyllä se minun nuorekkuuteni on katsojan silmässä, ei minun naamassani!
Andylla on kasvuhäiriö, josta nuori ulkonäkö johtuu. Tässä oli kai puhe ihan normaaleista ihmisistä.
Ja sille katkeralle, joka luulee vanhan ulkonäön johtuvan vaatteista, niin kyllä se johtuu ihan itse kunkin naamasta. Jos teini pukeutuu jakkupukuun, niin se näyttää vain teiniltä, joka on käynyt äidin vaatekaapilla, eikä muutu yhtäkkiä nelikymppisen näköiseksi.
Jos teini näyttää vanhalta niin äidin jakkupuku pukee häntä. Mikäli teini näyttää teiniltä niin jakkupuku saattaa silti pukea häntä.
Voi olla myös vaihtoehto c) Jakkupuku ei pue teiniä. Riippuu vaatteesta ja teinistä. Saatanan kelopää.
T: Kasvuhäiriöinen NORMAALI NAINEN
edelleen ihan samannäköinen - eli nuoremman näköinen kuin 99 prosenttia teistä muista ;) Muistelkaapa sitten.
Minä en ole koskaan mainostanut itseäni ikäistäni nuoremman näköiseksi. Päinvastoin, jos on tullut kommenttia nuoresta ulkomuodosta, olen sanonut, että kyllä ihan ikäiseltäni näytän. Silti vastaus on ollut, "et taatusti näytä". Olet nuoren näköinen-kommentteja on tullut tutuilta, tuttavien tutuilta, asiakkailta, tuntemattomilta, vaikka mistä.
Muistan kun 34-vuotiaana menin ostamaan savukkeita kioskilta. En saanut, ennenkuin näytin paperit.
Pari kuukautta sitten olin iltaa viettämässä, kun 19-v. poikanen tuli kertomaan kuinka kovasti on minusta viehättynyt ja olisi halunnut iltaa viettää yhdessä. Huomautin hänelle, että ikäeromme taitaa olla pikkuisen liian iso, johon hän huomautti, että ei muutama vuosi haittaa.
t. 41-v.
Mutta onhan tosi hyvä, ettet ole ikinä mainostanut itseäsi nuoremman näköiseksi!
On ikäisensä näköinen, ei ainakaan vanhemman näköinen. Etkö ap tajua että laitettu tyyli tekee vanhemman näköiseksi, jos olis "natural-look", vois olla vielä nuoremman näköinen..
Nykynaiset näyttää yleensä nuoremmilta nelikymppisinä, koska ei enää nykyisin tehdä raskaita töitä niinku ennen vanhaan ja muutenkin huolehditaan itsestä.
Ja naurattaa nämä "kyllä te itekin vielä rupsahdatte" tyyppiset vastaukset. No niin totta kai, mutta kyllä tämä Susanna silti ikäisiään vanhemmalta näyttää. Ei se hänestä huonompaa ihmistä tee, tai parempaa, vaikka tämän silminnähtävän totuuden sanookin.
Mä veikkaisin 47-vuotiaaksi, mutta jos joku sanoisi, että on 55 niin uskoisin ihan helposti