Mullapa on ihan OIKEASTI hyvä mies!
On töissä it- alalla, ansaitsee ihan hyvin. Työpäivänsä jälkeen tekee kotihommia (tyhjentää ruokapöytää, lataa astianpesukoneen, pesee pyykkiä, raikkailee paikkoja), koska kunnioittaa myös minun työtäni täällä kotona pph:na.
Maksaa laskut (minä hoidan kauppalaskut), hoitaa lastenhoidot yhdessä minun kanssani eikä narise vaikka kesken oman hommansa pyydän vaikkapa pesemään parin lapsen hampaat. Antaa jumalaista seksiä, muttei möksähdä, vaikkei minua seksi joskus kiinnosta.
Huomioi päivittäin pikkupusuilla ja silittelyillä ja kuuntelee jos haluan "purkaa mieltäni".
On yleensä jörrikkä, mutta helposti saan myös puhumaan tunteistaan. Tykkää olla kanssani, pyytää useinkin sohvan nurkkaan katsomaan elokuvaa yhdessä. Ei koskaan huuda eikä lyö. Vaikka mokaisin miten, minun ei koskaan tarvitse pelätä. Ei tuhlaa rahaa neuvottelematta minun kanssani, ei käy baareissa kuin kerran pari vuodessa.
Lapset odottavat iskää innolla töistä ja minä ehkäpä vielä innokkaammin ja joka päivä töistä tullessaan nakkaa pusulla. On hyvä olla yhdessä.
t. 19 vuotta yhdessä ja neljä lasta =))
Kommentit (26)
Luin tämän aloituksen jo eilen ja olin varma että ap saa kamalan haukkuryöpyn niskaansa.
Ei meillä kaikilla kuitenkaan ole ne hakkaavat ja pettävät miehet riesanamme, vaikka niistä täällä saa aina lukea.
Rohkeaa ap ja lisää näitä positiivisia juttuja muiltakin!
että tuollaiset miehet pitää laittaa kiertoon. Siis eikö kukaan, esim. sukusi naisista ole kertonut sitä? Jos jollain on oikein hyvä ukko niin se täytyy vapauttaa markkinoille viimeistään kymmenen yhteisen vuoden jälkeen. Että missä päin asustelette...?!?
Tosin ei ole it-alalla ja tienaa "vain" suomalaista keskiarvoa, mutta eipä se ole ensimmäinen kriteeri meillä :) Kaikki nuo huomioinnit ja lasten kanssa puuhaaminen on niin tuttua ja usein ihmettelenkin että eikö kaikilla ole itsestäänselvyys että mies aina imuroi, pesee pyykkiä, vie lapsia ulos leikkimään ja riehumaan yms. Pitää muistaa arvostaa tuota omaa kultakimpaletta enemmän :)
Kuulostaa kerrassaan hyvältä - ja mistä olin tosi onnellinen lukiessani, että osaat myös arvostaa arjen sankariasi! Muistathan kertoa sen myös miehellesi usein?
Itselläni myös loistava, rakas mies!
Ollaan onnellisia niistä.
Minulla myös, tosin ei ole it-alalla ;)
no,ehkä meikäläistäkin vielä joskus lykästää..
Vaikea käsittää tuollaista, meillä ukko vaan jurnuttaa tai huutaa jos häiritsen. Lapsille vielä enemmän. Välillä jos ei pelota niin vituttaa koko tekele ihan rankasti.
tuli ensimmäinen katkera mamma palstalla(number 10)
Voi pettää, joo, mutta voi myös olla uskollinen. Naisen on kyllä sitten vitun vaikea olla toisen puolesta iloinen. Onnea ap :)
että joidenkin toisten(kin) parisuhde ja kotielämä toimivat ja arjessa on onnea, rakkautta. On tosi tärkeää, että teidän neljällä lapsellanne on hyvä ja rakastava isä. He saavat varttua tasapainoisessa kodissa, jossa saavat turvallisen kasvupohjan ja hyviä malleja elämästä.
Hienoa, ap. Ymmärrän kertomasi, ja jaan kokemasi pääpiirteittäin. :)
Ihan kuin minä olisin kirjoittanut omasta miehestäni. Mieskin tuossa nauroi, että on jo pelottavan samanlaista kuin meillä. Ainoa ero on, että meillä "vasta" seitsemän vuotta yhteiseloa takana. :D
ihanaa tosiaan, onnea ap :)
Musta on ihanaa kuulla/lukea tällaisia onnellisia tapauksia, jotka on rehellisesti ja rakkaudella kerrottu.
Ja hyvä kun osaat arvostaa miestäsi, menisi muussa tapauksessa hyvä mies hukkaan. Eli kai muistat muistuttaa miestäsi välillä korvaamattomuudestaan:)
mullakin hyvä mies, ja olen siitä onnellinen.
hyvää jatkoa teille!
On töissä it- alalla, ansaitsee ihan hyvin. Työpäivänsä jälkeen tekee kotihommia (tyhjentää ruokapöytää, lataa astianpesukoneen, pesee pyykkiä, raikkailee paikkoja), koska kunnioittaa myös minun työtäni täällä kotona pph:na.
Maksaa laskut (minä hoidan kauppalaskut), hoitaa lastenhoidot yhdessä minun kanssani eikä narise vaikka kesken oman hommansa pyydän vaikkapa pesemään parin lapsen hampaat. Antaa jumalaista seksiä, muttei möksähdä, vaikkei minua seksi joskus kiinnosta.
Huomioi päivittäin pikkupusuilla ja silittelyillä ja kuuntelee jos haluan "purkaa mieltäni".
On yleensä jörrikkä, mutta helposti saan myös puhumaan tunteistaan. Tykkää olla kanssani, pyytää useinkin sohvan nurkkaan katsomaan elokuvaa yhdessä. Ei koskaan huuda eikä lyö. Vaikka mokaisin miten, minun ei koskaan tarvitse pelätä. Ei tuhlaa rahaa neuvottelematta minun kanssani, ei käy baareissa kuin kerran pari vuodessa.
Lapset odottavat iskää innolla töistä ja minä ehkäpä vielä innokkaammin ja joka päivä töistä tullessaan nakkaa pusulla. On hyvä olla yhdessä.t. 19 vuotta yhdessä ja neljä lasta =))
Lukemat nousi nyt taivaisiin.
T: 11cm mies
Toivottavasti joskus tulevaisuudessa (nyt vielä pienen) poikamme puoliso kehuu häntä samaan tapaan!
me ollaan oltu jo yli 20 v yhdessä, lapsia kaksi. Ongelma on se, että MÄ olen ihan paska. En tee tarpeeksi kotitöitä, en hoida lapsia tarpeeksi, mäkätän ja raivoan. Mulla on kyllä raskas työ kodin ulkopuolella, mutta olin ihan samanlainen kun olin kotona hoitovapaalla. Miten musta sais samanlaisen kuin miehestä?:(
tosin mun mies ei ole noin innokas siivoamaan!:D
paitsi että käyn itse myös töissä parina päivänä viikossa kodin ulkopuolella, lapset on kotona hoidossa eikä tarvi harkitakaan niiden viemistä päiväkotiin, vaan mies huolehtii kaikesta silläaikaa kun itse oon poissa..
Eli on meitäkin..onnellisia...kun aina tuntuu että muut vaan valittaa, ettei miehet tee mitään koskaan lasten kanssa tai kotona..
Tuleeko oikeesti niin yllätyksenä se miehen "oikea" luonne, että ensin passaa äiti, sitten tyttöystävä ja vaimo..
Itselläni tosin mies ei ole töissä vaan on lomautettuna (eli ei siis ole oma moka).
Täytyykin varmaan mennä sanomaan miehelle kuinka paljon arvostan ja rakastan häntä =)