Mullapa on ihan OIKEASTI hyvä mies!
On töissä it- alalla, ansaitsee ihan hyvin. Työpäivänsä jälkeen tekee kotihommia (tyhjentää ruokapöytää, lataa astianpesukoneen, pesee pyykkiä, raikkailee paikkoja), koska kunnioittaa myös minun työtäni täällä kotona pph:na.
Maksaa laskut (minä hoidan kauppalaskut), hoitaa lastenhoidot yhdessä minun kanssani eikä narise vaikka kesken oman hommansa pyydän vaikkapa pesemään parin lapsen hampaat. Antaa jumalaista seksiä, muttei möksähdä, vaikkei minua seksi joskus kiinnosta.
Huomioi päivittäin pikkupusuilla ja silittelyillä ja kuuntelee jos haluan "purkaa mieltäni".
On yleensä jörrikkä, mutta helposti saan myös puhumaan tunteistaan. Tykkää olla kanssani, pyytää useinkin sohvan nurkkaan katsomaan elokuvaa yhdessä. Ei koskaan huuda eikä lyö. Vaikka mokaisin miten, minun ei koskaan tarvitse pelätä. Ei tuhlaa rahaa neuvottelematta minun kanssani, ei käy baareissa kuin kerran pari vuodessa.
Lapset odottavat iskää innolla töistä ja minä ehkäpä vielä innokkaammin ja joka päivä töistä tullessaan nakkaa pusulla. On hyvä olla yhdessä.
t. 19 vuotta yhdessä ja neljä lasta =))
Kommentit (26)
ansainnut minun mielestäni...
Nobody's perfect.
ansainnut minun mielestäni...
Nobody's perfect.
Mielestäni jokaisen on pyrkimys olla hyvä puoliso ja vanhempi ja siihen kyllä kuuluu myös olla uskollinen puolisolle.
eikä veltto paska, joka istuu baarissa eikä tee mitään kotona.
Sulla on. Mulla ei.
Eikä mulla ole mitään muutakaan.
Pitäkää toisistanne huolta (niinkuin kyllä tunnutte tekevänkin).
En tosin itse ole kotona vaan työelämässä, eikä meillä ole kuin 2 lasta. "Ihan" sanan otan myös pois :)